.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Marzec 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Marzec 2024d-tags
22 marca 2024
Przekonaj się, co nowego w świecie PPC przyniósł ostatni tydzień - przydatna funkcjonalność w Demand Gen oraz pomoc AI w generowaniu zasobów!

1min.

Komentarze:0

Bezpośrednie wykluczenia w kampanii Demand Gen

W kampaniach Demand Gen pojawiać zaczęła się nowa, przydatna funkcjonalność. Za jej sprawą możliwe jest bezpośrednie wykluczenie konkretnej strony lub kanału YouTube z miejsc docelowych konkretnej grupy reklam, bądź też kampanii.

wykluczanie miejsc docelowych w kampanii Demand Gen

źródło: https://www.linkedin.com/posts/thomaseccel_ppc-googleads-sem-activity-7174363572200742912-YtdN?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

Co to dla Ciebie oznacza?

Optymalizacja kampanii Demand Gen staje się teraz jeszcze prostsza. Możliwość usunięcia niechcianych umiejscowień reklam prosto z panelu pozwala zaoszczędzić sporo czasu – wcześniej wymagało to kilkustopniowego procesu.

Generowanie zasobów za pomocą Google AI w Performance Max

Na poszczególnych kontach Google Ads, w kampaniach Performance Max, zaczęła pojawiać się wersja Beta generatora zasobów. Korzysta on z rozwiązań Google AI, które za sprawą dostępu do zawartości konkretnej witryny internetowej są w stanie automatycznie wygenerować zasoby tekstowe czy graficzne.

generowanie zasobów przez Google AI

źródło: https://www.linkedin.com/posts/kristian-maltzahn-9386b4170_beta-version-of-asset-generation-for-performance-activity-7174056548699095040-LTkN?utm_source=share&utm_medium=member_desktop

Co to dla Ciebie oznacza?

Pomoc sztucznej inteligencji w tworzeniu zasobów kampanii pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na ich ręczne przygotowywanie lub być przynajmniej dobrą podstawą i inspiracją do ich samodzielnej kreacji.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022