Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Marzec 2024

W kampaniach Demand Gen pojawiać zaczęła się nowa, przydatna funkcjonalność. Za jej sprawą możliwe jest bezpośrednie wykluczenie konkretnej strony lub kanału YouTube z miejsc docelowych konkretnej grupy reklam, bądź też kampanii.
źródło: https://www.linkedin.com/posts/thomaseccel_ppc-googleads-sem-activity-7174363572200742912-YtdN?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
Co to dla Ciebie oznacza?
Optymalizacja kampanii Demand Gen staje się teraz jeszcze prostsza. Możliwość usunięcia niechcianych umiejscowień reklam prosto z panelu pozwala zaoszczędzić sporo czasu – wcześniej wymagało to kilkustopniowego procesu.
Na poszczególnych kontach Google Ads, w kampaniach Performance Max, zaczęła pojawiać się wersja Beta generatora zasobów. Korzysta on z rozwiązań Google AI, które za sprawą dostępu do zawartości konkretnej witryny internetowej są w stanie automatycznie wygenerować zasoby tekstowe czy graficzne.
źródło: https://www.linkedin.com/posts/kristian-maltzahn-9386b4170_beta-version-of-asset-generation-for-performance-activity-7174056548699095040-LTkN?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
Co to dla Ciebie oznacza?
Pomoc sztucznej inteligencji w tworzeniu zasobów kampanii pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na ich ręczne przygotowywanie lub być przynajmniej dobrą podstawą i inspiracją do ich samodzielnej kreacji.