.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Sierpień 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Sierpień 2024d-tags
16 sierpnia 2024
Poznaj nowości, które pojawiły się w tym tygodniu w świecie PPC. Przeczytaj ten wpis i dowiedz się więcej!

1min.

Komentarze:0

Rekomendowane użycie sieci wyszukiwania i reklamowej Google 

Od niedawna w trakcie tworzenia nowych kampanii Google rekomenduje wybranie wyświetlania reklam zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej. 

Rekomendowane użycie sieci wyszukiwania i reklamowej Google

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Jeśli zdecydujemy się na wybranie obu tych opcji, to istnieje szansa na zwiększenie zasięgu i efektywności kampanii, jednak należy pamiętać, by w takiej sytuacji dokładniej zarządzać kampaniami (np. precyzyjnie targetować odbiorców, stosować odpowiednie wykluczenia), aby nie przepalać budżetów.

Nowy widok reklam w YouTube 

Na platformie YouTube od pewnego czasu możemy spotkać reklamy w nowym formacie – pierwsza połowa jej powierzchni to materiał wideo, a druga to część tekstowa z linkami do podstron. 

Nowy widok reklam w YouTube

Źródło: x.com

Co to dla Ciebie oznacza?

Taki sposób wyświetlania reklam sprawia, że nagłówki i wezwania do działania mają większe znaczenie. Warto poświęcić im więcej uwagi w procesie tworzenia.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Autor
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Początkiem jej przygody z Delante był staż SEM od sierpnia 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, chodzenia po niskich górach i słuchania zespołów z kategorii emo.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022