Meta Ads wprowadza nowe opcje kontroli odbiorców w Ustawieniach odbiorców. Od teraz możliwe jest ograniczanie wyświetlania reklam w dwóch nowych wariantach. Pierwsza opcja pozwala ograniczyć reklamę do niektórych grup odbiorców w celu ochrony marki. Z kolei druga z nich zapobiega wyświetlaniu reklam pracownikom własnej firmy.
Aby skorzystać z tych funkcji w Menedżerze reklam wejdź w Ustawienia reklam, następnie kliknij w Ustawienia konta, gdzie możliwe będzie wybranie Ustawień odbiorców.
Co to dla Ciebie oznacza?
Nowa funkcja umożliwia jeszcze większą kontrolę nad emisją Twoich reklam w Meta Ads, dzięki ograniczeniom skierowanym w konkretne grupy odbiorców. Należy jednak pamiętać, że włączenie nowych wykluczeń dotyczących ochrony marki i kontroli pracowników nie będzie działało w kampaniach wykorzystujących kierowanie Advantage+.
Podczas tworzenia formularza błyskawicznego Meta Ads w kampanii z celem Kontakty, pojawia się nowa funkcja, umożliwiająca nagradzanie użytkowników kodem promocyjnym, po wypełnieniu przez nich formularza. W jej ramach, konieczne będzie wprowadzenie treści kodu, adresu strony docelowej oferty oraz wezwania do działania.
Co to dla Ciebie oznacza?
Kod promocyjny może skutecznie zachęcić nowych odbiorców do wypełnienia Twojego formularza. Po jego wysłaniu możliwe będzie skopiowanie kodu i zrealizowanie go przez użytkownika bezpośrednio na Twojej stronie internetowej podczas dokonywania transakcji.
W sekcji Kiedy i gdzie wyświetlały się reklamy, w przypadku kampanii Demand Gen, możliwe jest od teraz zbiorcze wykluczenie wybranych miejsc docelowych na poziomie kampanii lub wybranych grup reklam.
Co to dla Ciebie oznacza?
Nowa funkcjonalność umożliwia znacznie szybsze pozbycie się niechcianych miejsc docelowych w Twoich kampaniach Demand Gen – bez konieczności wykluczania ich pojedynczo.