.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Sierpień 2024

2min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Sierpień 2024d-tags
23 sierpnia 2024
Sprawdź, co nowego w świecie PPC! Nowe ustawienia odbiorców i dodatkowe działania w Meta Ads oraz wykluczenia miejsc docelowych w Demand Gen!

2min.

Komentarze:0

Kontrola odbiorców w Meta Ads

Meta Ads wprowadza nowe opcje kontroli odbiorców w Ustawieniach odbiorców. Od teraz możliwe jest ograniczanie wyświetlania reklam w dwóch nowych wariantach. Pierwsza opcja pozwala ograniczyć reklamę do niektórych grup odbiorców w celu ochrony marki. Z kolei druga z nich zapobiega wyświetlaniu reklam pracownikom własnej firmy.

Aby skorzystać z tych funkcji w Menedżerze reklam wejdź w Ustawienia reklam, następnie kliknij w Ustawienia konta, gdzie możliwe będzie wybranie Ustawień odbiorców.

Ustawienia odbiorców w Meta Ads

źródło: Panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Nowa funkcja umożliwia jeszcze większą kontrolę nad emisją Twoich reklam w Meta Ads, dzięki ograniczeniom skierowanym w konkretne grupy odbiorców. Należy jednak pamiętać, że włączenie nowych wykluczeń dotyczących ochrony marki i kontroli pracowników nie będzie działało w kampaniach wykorzystujących kierowanie Advantage+.

Kod promocyjny po wypełnieniu formularza w Meta Ads

Podczas tworzenia formularza błyskawicznego Meta Ads w kampanii z celem Kontakty, pojawia się nowa funkcja, umożliwiająca nagradzanie użytkowników kodem promocyjnym, po wypełnieniu przez nich formularza. W jej ramach, konieczne będzie wprowadzenie treści kodu, adresu strony docelowej oferty oraz wezwania do działania.

Kod promocyjny w formularzu błyskawicznym Meta Ads

źródło: Panel Meta Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Kod promocyjny może skutecznie zachęcić nowych odbiorców do wypełnienia Twojego formularza. Po jego wysłaniu możliwe będzie skopiowanie kodu i zrealizowanie go przez użytkownika bezpośrednio na Twojej stronie internetowej podczas dokonywania transakcji.

 

Zbiorcze wykluczenia miejsc docelowych w kampanii Demand Gen

W sekcji Kiedy i gdzie wyświetlały się reklamy, w przypadku kampanii Demand Gen, możliwe jest od teraz zbiorcze wykluczenie wybranych miejsc docelowych na poziomie kampanii lub wybranych grup reklam.

Zbiorcze wykluczenia miejsc docelowych Demand Gen

źródło: Panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Nowa funkcjonalność umożliwia znacznie szybsze pozbycie się niechcianych miejsc docelowych w Twoich kampaniach Demand Gen – bez konieczności wykluczania ich pojedynczo.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022