.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC (4.12.2023 – 8.12.2023)

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC (4.12.2023 – 8.12.2023)d-tags
12 grudnia 2023
Sprawdź co działo się w ostatnim czasie w świecie PPC! Nowe zasoby w Google Ads, istotne rekomendacje w Meta Ads oraz nowe rozwiązanie w wyszukiwarce Google!

1min.

Komentarze:0

Nowe zasoby w elastycznych reklamach Google Ads

Google testuje nowe rodzaje zasobów, dostępne na poziomie reklam elastycznych w sieci wyszukiwania. Pozwalają one na wprowadzenie nagłówka i tekstu reklamy, które wyświetlane będą w wybranych kampaniach. Ponadto możliwe będzie ustalenie daty rozpoczęcia oraz zakończenia ich wyświetlania.

screen z Panelu Google Ads

źródło: Panel Google Ads

Rekomendacje minimalnej liczby odbiorców w Meta Ads

Menedżer reklam sugeruje teraz minimalną wielkość grupy odbiorców, która jest potrzebna, aby zestaw reklam wyszedł z fazy uczenia się podczas optymalizacji pod kątem określonych zdarzeń, takich jak na przykład zakupy.

Meta zaznacza również, że zwiększenie liczebności grupy odbiorców pomoże w osiągnięciu celu optymalizacji, lecz niekoniecznie zagwarantuje wyniki.

screen z Panelu Meta Ads

źródło: Panel Meta Ads

Linia oddzielająca wyniki sponsorowane od organicznych w wyszukiwarce Google

W ostatnim czasie zauważono nowe rozwiązanie testowane w wynikach wyszukiwania Google – wyniki płatne oddzielone są od wyników organicznych wyraźną linią.

screen z wyszukiwarki Google

źródło: https://twitter.com/b4k_khushal/status/1731638084515549561

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM