.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Marzec 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Marzec 2024d-tags
29 marca 2024
Zapoznaj się z nowościami w Google Ads - ciekawe rozszerzenia reklam oraz większe limity znaków w nagłówkach reklam wideo.

1min.

Komentarze:0

Dłuższe nagłówki w kampaniach wideo

Na niektórych kontach Google Ads zwiększyły się już limity znaków możliwych do użycia w nagłówkach kampanii wideo. Wcześniej limit wynosił do 15 znaków, a teraz:

  • do 100 znaków w reklamach in-feed,
  • do 30 znaków w reklamach in-stream nie do pominięcia.
headline in-stream video

Źródło: panel Google Ads

headline in in feed video

Źródło: panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Dłuższe nagłówki to okazja do tego, by zawrzeć w nich więcej informacji. Daje to większą szansę na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów.

Kierowanie do aplikacji WhatsApp bezpośrednio z reklam Google

Na poszczególnych kontach pojawiło się rozszerzenie umożliwiające odbiorcom reklamy bezpośrednie wybranie aplikacji WhatsApp jako formy kontaktu z nadawcą reklamy.

whats app asset in google ads

Źródło: LinkedIn

Co to dla Ciebie oznacza?

Zmiana ta daje w znacznym stopniu szansę na usprawnienie komunikacji z klientami. Proponuje się im szybką i wygodną formę kontaktu.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.

Autor
Weronika Strzeżyk - Junior SEM Specialist
Autor
Weronika Strzeżyk

Junior SEM Specialist

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W Delante od stażu SEM w sierpniu 2023 roku.
Prywatnie entuzjastka oglądania skoków narciarskich, a także poznawania kultury regionu Pienin i Górnego Śląska.