Podczas tworzenia kampanii wideo w Google Ads, w zakładce z dodatkowymi segmentami odbiorców znaleźć można nowe ustawienie, które umożliwia dodanie niestandardowych wyszukiwanych haseł. Dzięki temu, osoby będa grupowane na podstawie ich aktywności związanych z wyszukiwaniem.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dodając niestandardowe hasła wyszukiwania do swojej kampanii wideo, reklamy będą wyświetlane użytkownikom, którzy wpisują te frazy lub inne o podobnym znaczeniu. To świetna okazja, aby precyzyjnie dotrzeć do swojej grupy docelowej.
W kampaniach Performance Max można sprawdzać od teraz udział w wyświetleniach z sieci wyszukiwania. Odpowiednią kolumnę znajdziesz w widoku modyfikacji kolumn, gdzie będzie możliwe jest dodanie jej na poziomie kampanii.
Co to dla Ciebie oznacza?
Nowa statystyka, dedykowana jedynie wynikom z sieci wyszukiwania, umożliwi Ci dokładniejszą analizę podjętych działań reklamowych na tle konkurencji.