.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Wrzesień 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #4 Wrzesień 2024d-tags
27 września 2024
Sprawdź, co nowego w świecie Google Ads! Dodatkowe opcje kierowania w kampaniach wideo i przydatne statystyki w kampanii Performance Max!

1min.

Komentarze:0

Niestandardowe wyszukiwane hasła w kampanii wideo

Podczas tworzenia kampanii wideo w Google Ads, w zakładce z dodatkowymi segmentami odbiorców znaleźć można nowe ustawienie, które umożliwia dodanie niestandardowych wyszukiwanych haseł. Dzięki temu, osoby będa grupowane na podstawie ich aktywności związanych z wyszukiwaniem.

Niestandardowe wyszukiwane hasła w kampanii wideo

źródło: Panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Dodając niestandardowe hasła wyszukiwania do swojej kampanii wideo, reklamy będą wyświetlane użytkownikom, którzy wpisują te frazy lub inne o podobnym znaczeniu. To świetna okazja, aby precyzyjnie dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania w Performance Max

W kampaniach Performance Max można sprawdzać od teraz udział w wyświetleniach z sieci wyszukiwania. Odpowiednią kolumnę znajdziesz w widoku modyfikacji kolumn, gdzie będzie możliwe jest dodanie jej na poziomie kampanii.

Udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania Performance Max

źródło: Panel Google Ads

Co to dla Ciebie oznacza?

Nowa statystyka, dedykowana jedynie wynikom z sieci wyszukiwania, umożliwi Ci dokładniejszą analizę podjętych działań reklamowych na tle konkurencji.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022