Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

To już kolejna wiadomość o nowościach Google Search Console i raportowaniu przez Google. Dowiedz się jak sprawdzić widoczność w wiadomościach Google.

Ostatnio na naszym blogu: Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Dziś Google ogłosiło wdrożenie nowego raportu w Google Search Console – Wiadomości Google. Raport ten będzie przydatny przede wszystkim wydawcom treści, którzy za cel mają wyświetlanie się w aplikacjach na Android i iOS oraz na stronie news.google.com.

Aby zobaczyć raport skuteczności Wiadomości Google, należy zalogować się do Google Search Console i wybrać raport Wiadomości Google (Google News) z menu po lewej stronie. Raport, tak jak inne raporty skuteczności, będzie pokazywać:

  • ilość wyświetleń artykułów newsowych w Google,
  • ilość kliknięć artykułów newsowych w Google,
  • CTR, czyli informacja jak często wyświetlony wynik był klikany.

Nowy raport - wiadomości google

Każda strona, która wyświetla się w Google News, będzie miała dostęp do raportu.

Sprawdź: Jak dodać stronę do Google News?

(1)
Autor
Marketing Coordinator - Kasia

Marketing Coordinator

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing i employer branding. Jej doświadczenie sprawiło, że uwielbia myślenie projektowe i analityczne, i w taki sposób podchodzi do każdego zadania. Gryfno frelka, miłośniczka podróży, języków i muzyki, w wolnej chwili odkrywa nowe seriale albo chwyta za saksofon.
Komentarze (2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Przykłady kampanii SEO na rynku niemieckim. Sukcesy Delante

Co kraj, to obyczaj - i nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Rynek niemiecki, jak każdy inny, ma swoją specyfikę i powinieneś mieć ją na uwadze, planując strategię SEO w tym regionie. W ciągu kilku ostatnich lat wzięliśmy już pod skrzydła wielu Klientów, którzy zdecydowali się zainwestować w SEO na Niemcy - to pozwoliło nabyć nam cennej wiedzy i doświadczenia. Zobacz, jakimi wynikami możemy się pochwalić.

Czytaj więcej