Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

To już kolejna wiadomość o nowościach Google Search Console i raportowaniu przez Google. Dowiedz się jak sprawdzić widoczność w wiadomościach Google.

Dziś Google ogłosiło wdrożenie nowego raportu w Google Search Console – Wiadomości Google. Raport ten będzie przydatny przede wszystkim wydawcom treści, którzy za cel mają wyświetlanie się w aplikacjach na Android i iOS oraz na stronie news.google.com.

Aby zobaczyć raport skuteczności Wiadomości Google, należy zalogować się do Google Search Console i wybrać raport Wiadomości Google (Google News) z menu po lewej stronie. Raport, tak jak inne raporty skuteczności, będzie pokazywać:

  • ilość wyświetleń artykułów newsowych w Google,
  • ilość kliknięć artykułów newsowych w Google,
  • CTR, czyli informacja jak często wyświetlony wynik był klikany.

Nowy raport - wiadomości google

Każda strona, która wyświetla się w Google News, będzie miała dostęp do raportu.

Sprawdź: Jak dodać stronę do Google News?

(4)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.
Komentarze (2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej