Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

Wiadomości Google – nowy raport Google Search Console

To już kolejna wiadomość o nowościach Google Search Console i raportowaniu przez Google. Dowiedz się jak sprawdzić widoczność w wiadomościach Google.

Ostatnio na naszym blogu: Duża zmiana w celach kampanii w Facebook Ads w 2022 roku

Dziś Google ogłosiło wdrożenie nowego raportu w Google Search Console – Wiadomości Google. Raport ten będzie przydatny przede wszystkim wydawcom treści, którzy za cel mają wyświetlanie się w aplikacjach na Android i iOS oraz na stronie news.google.com.

Aby zobaczyć raport skuteczności Wiadomości Google, należy zalogować się do Google Search Console i wybrać raport Wiadomości Google (Google News) z menu po lewej stronie. Raport, tak jak inne raporty skuteczności, będzie pokazywać:

  • ilość wyświetleń artykułów newsowych w Google,
  • ilość kliknięć artykułów newsowych w Google,
  • CTR, czyli informacja jak często wyświetlony wynik był klikany.

Nowy raport - wiadomości google

Każda strona, która wyświetla się w Google News, będzie miała dostęp do raportu.

Sprawdź: Jak dodać stronę do Google News?

(3)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.
Komentarze (2)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak pozycjonować sklepy B2B?

Jak pozycjonować sklepy B2B?

B2B i B2C to segmenty rynkowe, które się różnią, ale jeśli chodzi o kanały, za pomocą których możesz dotrzeć do klientów zainteresowanych ofertą, są bardzo podobne. Jednym ze sposobów na sprzedaż jest prowadzenie sklepu online i pozyskiwanie zamówień dzięki ruchowi z organicznych wyników wyszukiwania Google. Nie jest jednak tak, że wszystkie kroki będą tutaj wyglądać identycznie. Sprawdź, jak pozycjonować sklepy B2B.

Czytaj więcej
10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej