8 wydarzeń marketingowych w Q4, na których warto być

8 wydarzeń marketingowych w Q4, na których warto być

Pandemia koronawirusa i związany z nią lockdown mocno pokrzyżował plany branży eventowej i szkoleniowej. Wiele interesujących konferencji i szkoleń zostało przełożonych lub odwołanych. Część z nich przeniosła się ze świata offline do online.

Ostatnio na naszym blogu: Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Na szczęście społeczność marketerów w Polsce ma jeszcze sporo okazji do zdobycia nowej wiedzy i inspiracji oraz networkingu. Na które szkolenia i konferencje marketingowe warto wybrać się w październiku, listopadzie i grudniu 2020?

Wydarzenia marketingowe w Q4, w których warto uczestniczyć

1. Forum IAB 2020, 06. – 08.10.2020 r., konferencja online

Forum IAB 2020

Dużo inspiracji od przedstawicieli mediów (m.in. Gazeta.pl, Ringier Axel Springer Polska, TVN, NaTemat.pl), social mediów (m.in. Google, Tik-Tok), uczelni (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego) i agencji marketingowych – to właśnie synergiczne połączenie zapewnia Forum IAB 2020, konferencja z 13-letnim stażem, tym razem w wersji online. W programie zaplanowano panele o neuromarketingu, influencer marketingu, czy branży mass mediów i jej punktów styku z mediami online XXI wieku.

2. Festiwal SEO 2020, 16.10.2020 r., konferencja online

Festiwal SEO 2020

Sebastian Heymann (Head of SEO w agencji EACTIVE), Roman Rozenberger (ibb.media), czy Daniel Duris (Basta Digital) to tylko niektóre z mocnych nazwisk, jakie pojawią się na Festiwalu SEO 2020, który wyjątkowo odbędzie się online. Tematyka wykładów ściśle powiązana z działaniami SEO i SEM to m.in. link building, czy trust rank. Za udział w konferencji uczestnicy otrzymają 10 punktów DIMAQ. Koszt udziału to 347 PLN netto.

3. I Design, 16. – 17.10.2020 r., konferencja online

I Design 2020

Konferencja I Design to charytatywne wydarzenie branżowe, organizowane przez Koło Naukowe Design Thinking Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Oprócz popularnych w branży ekspertów na konferencji do tej pory pojawiali się także przedstawiciele brandów, np. IBM, Brand24, Publicon i PWC. Warsztaty i wykłady realizowane podczas dotyczasowych edycji konferencji dotyczyły m.in. design thinking, user experience, web design, storytelling, branding, social mediów i content marketingu.

4. #ilovemkt, czyli I Love Marketing, 20. – 23.10.2020 r., Warszawa

I love marketing 2020

I Love Marketing to nie jedna, a tak naprawdę 8 konferencji w jednej. Niestety, nie sposób uczestniczyć we wszystkich panelach, bo niektóre bloki tematyczne się ze sobą pokrywają. Do wyboru mamy 4 z 8 mini-konferencji z zakresu SEO & content, sales, ads & analytics, commerce, marketing, influencer, social media i business.

Na I Love Marketing są po prostu wszyscy. Top of the top. Swoje 18-minutowe wystąpienia w quasi-TED’owej formule na I Love MKT potwierdzili już Grzegorz Strzelec (SEO Planner), Barbara Stawarz-Garcia (HappyContent.pl), Szymon Słowik (Takaoto.pro), Maciej Lewiński, Witold Wrodarczyk (Adequate SEM), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Radek Czahajda (czahajda.pl), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl), Łukasz Chwiszczuk (Social Tigers), Artur Jabłoński (digitalk), Paweł Sala (Freshmail), Piotr Bucki, Magdalena Urbaniak (MaxTractor.agency), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Michał Sadowski (Brand24), Dagmara Pakulska, Franciszek Georgiew (Social Tigers), Janina Bąk, Jakub Biel, Barbara Piasek, Bartosz Majewski (Casbeg), Maciej Aniserowicz, Rafał Masny (Abstra), Cezary Stacewicz, Piotr Nowosielski (Just Join IT), Paweł Tkaczyk (Midea), Adrian Gorzycki (Przygody Przedsiębiorców) i dziesiątki innych ekspertów.

Wszystkie te nazwiska to najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach. To bez wątpienia jeden z największych festiwali marketingowej i sprzedażowej wiedzy w Polsce.

Konferencja organizowana przez zespół sprawny.marketing jest znana z przepięknych pakietów konferencyjnych. Bilety na wydarzenie są dostępne od 570 PLN netto / dzień.

5. in_Digital Marketing Conference & Expo, 04.11.2020 r., Warszawa

In Digital Marketing 2020

in_Digital Marketing to konferencja digital marketingowa, w której możesz wziąć udział zarówno stacjonarnie, jak i online. Wydarzenie promuje cykl spotkań online z ekspertami od 20.05 do 03.11, wśród których możesz znaleźć takie nazwiska jak Łukasz Głombicki, Wojtek Jabczyński (Orange), czy Jan Zając (Sotrender). Dzięki udziale w tym wydarzeniu zdobędziesz punkty DIMAQ, a także konkretną wiedzę z zakresu takich tematów jak audyt SEO, content marketing, psychologia w marketingu, PR, czy UX- i SEO-copywriting.

6. Forum Marketingu Zintegrowanego, 04. – 05.11.2020 r., Warszawa lub online

Forum marketingu zintegrowanego 2020

Forum Marketingu Zintegrowanego, organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, to dwa dni, pełne case studies i inspiracji z przeprowadzonych przez prelegentów kampanii 360 i omnichannel. Jak marki mogą odnaleźć się w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości? Jak dbać o employer branding, wartości marki i działania CSR? Jak prowadzić komunikację marki i z jakich kanałów korzystać? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci SMB.

7. Golden Marketing Conference, 24. – 25.11.2020 r., Katowice

Golden marketing conference 2020

Golden Marketing Conference to jedno z największych tego typu wydarzeń w Polsce, organizowane przez Grupę MTP. Wśród prelegentów na ten moment pojawiają się m.in. Dagmara Pakulska, Paweł Tkaczyk, Janina Bąk, czy Grzegorz Miecznikowski. Tematyka prelekcji jest bardzo szeroka: od Google & social ads, przez video marketing, e-mail marketing i content marketing, prosprzedażowe i employer brandingowe działania na LinkedIn, marketing automation, czy UX.

Ważna informacja dla marketerów, którzy posiadają certyfikaty DIMAQ: każdy uczestnik otrzyma za udział w tej konferencji 10 punktów recertyfikacyjnych. Ceny biletów zaczynają się od 490 PLN netto.

8. Social Media Week, 24. – 25.11 lub 09. – 10.12.2020 r., Warszawa

Social Media Week to międzynarodowe wydarzenie, z korzeniami w Nowym Jorku, które za sprawą agencji Social Media Now trafił także do Polski. Wystąpienia na #SMWWarsaw trwają ok. 35 minut, więc jeśli szukasz alternatywy dla TED’owego klimatu, to może być to event dla Ciebie. Bilety są dostępne od 990 PLN netto.

Na razie nie ma jeszcze dokładnego line-up’u wydarzenia, potwierdzonych wykładów, ani pewnego terminu (na stronie WWW i na fanpage Social Media Now są dwie różne daty), natomiast zespół Piotra Chmielewskiego na pewno przygotuje coś wyjątkowego. Trzymamy kciuki za tę realizację!

Najlepsze wydarzenia marketingowe – co polecasz?

A może znasz inne szkolenia, kursy, webinary lub konferencje online i stacjonarne, w którym warto wziąć udział? Sam organizujesz, a może prowadzisz w roli trenera jakieś warsztaty lub spotkania online? Napisz o nich w komentarzu pod tym postem – stwórzmy wspólnie kalendarz marketera na czwarty kwartał 2020.

(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.
Komentarze (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej