Zagraniczne konferencje i wydarzenia marketingowe i SEO 2023 [Kalendarz]

Zagraniczne konferencje i wydarzenia marketingowe i SEO 2023 [Kalendarz]

Rok 2023 obfituje w wydarzenia marketingowe i SEO. Zobacz kalendarz wydarzeń z całego świata, które będą jeszcze mieć miejsce w tym roku i zacznij planować podróż!

Po przygotowaniu zestawienia polskich wydarzeń przyszedł czas na zestawienie konferencji z całego świata. W kalendarzu znajdziesz zarówno eventy w Europie, jak i bardziej odległe destynacje. Może warto połączyć edukację z urlopem w tym roku?

Daj mi znać w komentarzu, jeśli brakuje jakiegoś eventu w tabeli.

Zobacz też: Kalendarz wydarzeń marketingowych i SEO w Polsce.

Zagraniczne wydarzenia marketingowe 2023 – kalendarz

Data Wydarzenie Lokalizacja WWW
01-03.05 Marketing 2.0 Conference Dubaj, UAE Strona www
31.05- 01.06 E-commerce Expo Sztokholm, Szwecja Strona www
13-14.06 SMX Advanced Online Strona www
16-17.06 SEO on the Beach La Manga, Hiszpania Strona www
19-20.06 Marketing Analytics Summit Las Vegas, USA Strona www
21-22.06 Digital Marketing World Forum Global Londyn, UK Strona www
22.06 Growth Marketing Summit Frankfurt, Niemcy Strona www
10-12.07 Marketing 2.0 Conference Las Vegas, USA Strona www
07-08.08 MozCon Seattle, USA Strona www
11.08 Engage Marketing Portland, USA Strona www
05-08.09 INBOUND Boston, USA Strona www
14-15.09 Brighton SEO Brighton, UK Strona www
14-15.09 UNIXX Berlin, Niemcy Strona www
15-16.09 CAMPIXX Berlin, Niemcy Strona www
26-28.09 Content Marketing World Waszyngton, USA Strona www
05.10 SEO Vibes Budapeszt, Węgry Strona www
5.10 Festival of Marketing Londyn, UK Strona www
06-10.11 Chiang Mai SEO Conference Chiang Mai, Tajlandia Strona www
14-15.11 SMX Next Online Strona www
16.11 International Search Summit Barcelona, Hiszpania Strona www
Listopad We love SEO Paryż, Francja Strona www
Kwiecień – listopad DigiMarCon Cały świat Strona www

O czym warto pamiętać przygotowując się do konferencji zagranicznej?

Przygotowanie do zagranicznej konferencji może wyglądać inaczej niż w przypadku polskich wydarzeń. Oto kilka aspektów, o których musisz pamiętać:

  1. Język prezentacji – sprawdź, czy prezentacje są w języku, któy znasz. Nawet na międzynarodowych konferencjach zdarzają się prelekcje w innych językach.
  2. Uczestnicy – niejednokrotnie duże konferencje udostępniają listę uczestników albo nawet system rezerwacji spotkań z wybranymi osobami. Możesz przygotować się do konferencji i wyznaczyć sobie cele na networking. Jeśli wiesz, że będzie na konferencji ktoś, z kim chcesz porozmawiać – koniecznie postaraj się to zrobić.
  3. Koszty – koszty konferencji zagranicznej będą zawsze większe. Weź pod uwagę koszty podróży, zakwaterowania czy też wiz.
(4)
Autor
Marketing Team Leader - Kasia

Marketing Team Leader

W Delante od 2017 roku, odpowiedzialna za marketing w Polsce i za granicą. Wielbicielka analiz, "grzebania" w narzędziach i projektowego podejścia do zadań. Miłośniczka podróży, języków, muzyki i psia mama. W wolnych chwilach zaplata sznurkowe makramy lub chwyta za saksofon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej