Budowanie relacji z Klientami w branży SEO – Milena Fietko w SEO Fridays Podcast
Jak dbać o dobre relacje z Klientami w branży SEO? Kim są klienci agencji SEO i jakie są różnice między nimi? O ważnych tematach dla właścicieli firm nasza Senior SEO Specialist Milena Fietko rozmawiała w podcaście Dawida Medwediuka!
Klienci, niezależnie od branży, powinni być odpowiednio traktowani. O tym, jak w praktyce wygląda współpraca specjalistów SEO z klientami, opowiada Milena Fietko (Senior SEO Specialist w Delante) w podcaście SEO Fridays Podcast.
Jak utrzymać długi lifetime Klienta w SEO?
Przede wszystkim trzeba dowozić. I to jest podstawa tego, aby utrzymać długi lifetime Klienta. Ale to nie jest najważniejsze. Podchodzę do Klientów jak do partnerów biznesowych, dzięki czemu staram się zrozumieć ich biznes i nie robić szablonowego SEO, które będzie oparte na samych „technikaliach”. Klienci zazwyczaj nie rozumieją „SEO gadki”, dlatego staram się ją przełożyć na ich język.
Milena
Jakie typy klientów wyróżniła Milena?
- właściciel firmy,
- dyrektor marketingu,
- e-Commerce Manager / Dyrektor e-Commerce,
- Klient korporacyjny,
- agencje,
- blogerzy.
O czym jeszcze posłuchasz w podcaście?
- Charakterystyka Klientów – czy można wyróżnić różne typy Klientów zainteresowanych usługami SEO? Jakie?
- Cena usług SEO – czy są Klienci, którzy kierują się tylko ceną?
- Jak utrzymać długi lifetime Klienta w SEO?
- Klient polski a zagraniczny – różnice w procesie i obsłudze Klienta
Listen to „#029: Budowanie relacji z Klientami w branży SEO – Milena Fietko” on Spreaker.
Specjalista On-Page SEO. Pasjonat Search Engine Marketingu i nowych technologii, fascynuje go web development i pochłania analiza danych. Prywatnie słucha The Offspring i interesuje się historią XX wieku.
Życzymy miłego słuchania i jak najlepszych relacji z klientami!