Jak utrzymać długi lifetime Klienta w SEO? Przede wszystkim trzeba dowozić. I to jest podstawa tego, aby utrzymać długi lifetime Klienta. Ale to nie jest najważniejsze. Podchodzę do Klientów jak do partnerów biznesowych, dzięki czemu staram się zrozumieć ich biznes i nie robić szablonowego SEO, które będzie oparte na samych "technikaliach". Klienci zazwyczaj nie rozumieją "SEO gadki", dlatego staram się ją przełożyć na ich język.Milena
Jakie typy klientów wyróżniła Milena?
- właściciel firmy,
- dyrektor marketingu,
- e-Commerce Manager / Dyrektor e-Commerce,
- Klient korporacyjny,
- agencje,
- blogerzy.
O czym jeszcze posłuchasz w podcaście?
- Charakterystyka Klientów - czy można wyróżnić różne typy Klientów zainteresowanych usługami SEO? Jakie?
- Cena usług SEO - czy są Klienci, którzy kierują się tylko ceną?
- Jak utrzymać długi lifetime Klienta w SEO?
- Klient polski a zagraniczny - różnice w procesie i obsłudze Klienta
Prowadzący podcast
Specjalista On-Page SEO. Pasjonat Search Engine Marketingu i nowych technologii, fascynuje go web development i pochłania analiza danych. Prywatnie słucha The Offspring i interesuje się historią XX wieku.
Dawid Medwediuk