Czym jest Google Partner Premier?
Google Partner Premier to elitarny status nadawany agencjom marketingowym przez giganta z Mountain View. Stanowi potwierdzenie kompetencji agencji w zakresie Google Ads, a także jest dowodem na spełnianie wymagań Google odnośnie wydatków i rozwoju – oznacza, że agencja powiększa liczbę swoich klientów i generuje wzrosty przychodów dla nich i dla siebie.
Co daje taki status?
Agencja posiadająca ten tytuł może wykorzystywać informację o tym na swojej stronie internetowej i stosowanych materiałach marketingowych, co potwierdzi jej wiarygodność i umiejętności zespołu odpowiedzialnego za kampanie Google Ads.
Jak uzyskać status?
Aby uzyskać status Partnera Premium, agencja w pierwszej kolejności musi uzyskać status Partnera Google na nowych warunkach. Zostały one zaktualizowane początkiem 2020 roku. Większość nowych zmian zostanie wprowadzona do końca czerwca 2020 roku. Informacje o wymaganiach znajdują się na stronie Supportu Google.
Prestiżowy status Google Partner Premier przyznawany jest rok rocznie dla 3% najlepszych agencji spośród wszystkich uczestniczących w bezpłatnym programie Google Partners.
Najważniejszymi (choć nie jedynymi czynnikami) decyzyjnymi są:
- roczne wydatki w Google Ads na zarządzanych przez agencje kontach,
- wzrost liczby klientów agencji,
- utrzymanie dotychczasowych klientów.