Google Partner Premier

Czym jest Google Partner Premier?

Google Partner Premier to elitarny status nadawany agencjom marketingowym przez giganta z Mountain View. Stanowi potwierdzenie kompetencji agencji w zakresie Google Ads, a także jest dowodem na spełnianie wymagań Google odnośnie wydatków i rozwoju – oznacza, że agencja powiększa liczbę swoich klientów i generuje wzrosty przychodów dla nich i dla siebie.

Co daje taki status?

Agencja posiadająca ten tytuł może wykorzystywać informację o tym na swojej stronie internetowej i stosowanych materiałach marketingowych, co potwierdzi jej wiarygodność i umiejętności zespołu odpowiedzialnego za kampanie Google Ads.

Jak uzyskać status?

Aby uzyskać status Partnera Premium, agencja w pierwszej kolejności musi uzyskać status Partnera Google na nowych warunkach. Zostały one zaktualizowane początkiem 2020 roku. Większość nowych zmian zostanie wprowadzona do końca czerwca 2020 roku. Informacje o wymaganiach znajdują się na stronie Supportu Google.

Co to jest Google Partner Premier

Prestiżowy status Google Partner Premier przyznawany jest rok rocznie dla 3% najlepszych agencji spośród wszystkich uczestniczących w bezpłatnym programie Google Partners.

Najważniejszymi (choć nie jedynymi czynnikami) decyzyjnymi są:

  • roczne wydatki w Google Ads na zarządzanych przez agencje kontach,
  • wzrost liczby klientów agencji,
  • utrzymanie dotychczasowych klientów.
Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej
Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

W 2018 roku w internecie działało ponad 30 000 polskich sklepów online. Branża e-commerce w Polsce wyceniana jest na ok. 40 mld złotych. Nasz rynek według obliczeń ekspertów handlu online znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rozwijających się e-krajów na świecie. Jak odkroić z tego tortu dla siebie największy i najcenniejszy kawałek? Czego oczekuje dzisiejszy internauta od zakupów online?

Czytaj więcej