Google Partner Premier

Czym jest Google Partner Premier?

Google Partner Premier to elitarny status nadawany agencjom marketingowym przez giganta z Mountain View. Stanowi potwierdzenie kompetencji agencji w zakresie Google Ads, a także jest dowodem na spełnianie wymagań Google odnośnie wydatków i rozwoju – oznacza, że agencja powiększa liczbę swoich klientów i generuje wzrosty przychodów dla nich i dla siebie.

Co daje taki status?

Agencja posiadająca ten tytuł może wykorzystywać informację o tym na swojej stronie internetowej i stosowanych materiałach marketingowych, co potwierdzi jej wiarygodność i umiejętności zespołu odpowiedzialnego za kampanie Google Ads.

Jak uzyskać status?

Aby uzyskać status Partnera Premium, agencja w pierwszej kolejności musi uzyskać status Partnera Google na nowych warunkach. Zostały one zaktualizowane początkiem 2020 roku. Większość nowych zmian zostanie wprowadzona do końca czerwca 2020 roku. Informacje o wymaganiach znajdują się na stronie Supportu Google.

Co to jest Google Partner Premier

Prestiżowy status Google Partner Premier przyznawany jest rok rocznie dla 3% najlepszych agencji spośród wszystkich uczestniczących w bezpłatnym programie Google Partners.

Najważniejszymi (choć nie jedynymi czynnikami) decyzyjnymi są:

  • roczne wydatki w Google Ads na zarządzanych przez agencje kontach,
  • wzrost liczby klientów agencji,
  • utrzymanie dotychczasowych klientów.
Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu