Google Partner Premier

Czym jest Google Partner Premier?

Google Partner Premier to elitarny status nadawany agencjom marketingowym przez giganta z Mountain View. Stanowi potwierdzenie kompetencji agencji w zakresie Google Ads, a także jest dowodem na spełnianie wymagań Google odnośnie wydatków i rozwoju – oznacza, że agencja powiększa liczbę swoich klientów i generuje wzrosty przychodów dla nich i dla siebie.

Co daje taki status?

Agencja posiadająca ten tytuł może wykorzystywać informację o tym na swojej stronie internetowej i stosowanych materiałach marketingowych, co potwierdzi jej wiarygodność i umiejętności zespołu odpowiedzialnego za kampanie Google Ads.

Jak uzyskać status?

Aby uzyskać status Partnera Premium, agencja w pierwszej kolejności musi uzyskać status Partnera Google na nowych warunkach. Zostały one zaktualizowane początkiem 2020 roku. Większość nowych zmian zostanie wprowadzona do końca czerwca 2020 roku. Informacje o wymaganiach znajdują się na stronie Supportu Google.

Co to jest Google Partner Premier

Prestiżowy status Google Partner Premier przyznawany jest rok rocznie dla 3% najlepszych agencji spośród wszystkich uczestniczących w bezpłatnym programie Google Partners.

Najważniejszymi (choć nie jedynymi czynnikami) decyzyjnymi są:

  • roczne wydatki w Google Ads na zarządzanych przez agencje kontach,
  • wzrost liczby klientów agencji,
  • utrzymanie dotychczasowych klientów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej