Kod weryfikacyjny Google

Kod weryfikacyjny Google – co to jest? – Definicja

Kod weryfikacyjny Google to krótki kod wysyłany na telefon komórkowy użytkownika w celu zakończenia procesu rejestracji nowego konta Google lub potwierdzenia tożsamości. Google wysyła kody tylko do kont Gmail i wizytówek Google w Google Moja Firma. W ten sposób Google m.in. weryfikuje czy próba logowania pochodzi od Ciebie, a nie od osoby, która się próbuje podszyć.

Ciąg znaków zostanie wysłany do Ciebie w kilku przypadkach:

1) Twoje konto wykryje podejrzaną próbę logowania,

2) przy uwierzytelnianiu dwuskładnikowym,

3) nie pamiętasz hasła i chcesz je zresetować,

4) wprowadzasz zmiany na swoim koncie,

W każdym z tych przypadków musisz potwierdzić swoją tożsamość.

kod weryfikacyjny Google

Skąd wziąć kod weryfikacyjny Google?

Kod weryfikacyjny możesz otrzymać w wiadomości tekstowej SMS od Google lub w rozmowie telefonicznej.

Jeśli zakładasz nowe konto, podaj numeru telefonu, który wzmocni bezpieczeństwo Twojego e-maila.

Aby to zrobić, przejdź na stronę Weryfikacja konta Google. Wprowadź swój numer telefonu, a następnie kliknij Wyślij. Google wyśle do Ciebie kod weryfikacyjny. Wprowadź kod, a następnie kliknij przycisk Zweryfikuj.

Przy zapomnieniu danych do logowania, po kliknięciu: „Nie pamiętam hasła”, możesz wpisać numer telefonu, który dodano do Twojego konta. Otrzymasz wtedy kod potwierdzający tożsamość, który należy wpisać w wyznaczone miejsce.

Mam kod weryfikacyjny Google – co z nim zrobić?

Jeśli masz już swój kod weryfikacyjny Google, następnym krokiem jest wprowadzenie go w wymagane pole w witrynie lub aplikacji. Po wykonaniu tej czynności będziesz mieć dostęp do swojego konta i zacząć z niego korzystać.

Włączenie weryfikacji dwuetapowej jest zabezpieczeniem przed wyłudzeniami danych, ochroną dostępu do konta. Uważaj na oszustwa i otrzymywane wiadomości o próbach weryfikacji wizytówki czy maila i weryfikuj konto krok po kroku zgodnie z instrukcjami od Google.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej