Kod weryfikacyjny Google

Kod weryfikacyjny Google – co to jest? – Definicja

Kod weryfikacyjny Google to krótki kod wysyłany na telefon komórkowy użytkownika w celu zakończenia procesu rejestracji nowego konta Google lub potwierdzenia tożsamości. Google wysyła kody tylko do kont Gmail i wizytówek Google w Google Moja Firma. W ten sposób Google m.in. weryfikuje czy próba logowania pochodzi od Ciebie, a nie od osoby, która się próbuje podszyć.

Ciąg znaków zostanie wysłany do Ciebie w kilku przypadkach:

1) Twoje konto wykryje podejrzaną próbę logowania,

2) przy uwierzytelnianiu dwuskładnikowym,

3) nie pamiętasz hasła i chcesz je zresetować,

4) wprowadzasz zmiany na swoim koncie,

W każdym z tych przypadków musisz potwierdzić swoją tożsamość.

kod weryfikacyjny Google

Skąd wziąć kod weryfikacyjny Google?

Kod weryfikacyjny możesz otrzymać w wiadomości tekstowej SMS od Google lub w rozmowie telefonicznej.

Jeśli zakładasz nowe konto, podaj numeru telefonu, który wzmocni bezpieczeństwo Twojego e-maila.

Aby to zrobić, przejdź na stronę Weryfikacja konta Google. Wprowadź swój numer telefonu, a następnie kliknij Wyślij. Google wyśle do Ciebie kod weryfikacyjny. Wprowadź kod, a następnie kliknij przycisk Zweryfikuj.

Przy zapomnieniu danych do logowania, po kliknięciu: „Nie pamiętam hasła”, możesz wpisać numer telefonu, który dodano do Twojego konta. Otrzymasz wtedy kod potwierdzający tożsamość, który należy wpisać w wyznaczone miejsce.

Mam kod weryfikacyjny Google – co z nim zrobić?

Jeśli masz już swój kod weryfikacyjny Google, następnym krokiem jest wprowadzenie go w wymagane pole w witrynie lub aplikacji. Po wykonaniu tej czynności będziesz mieć dostęp do swojego konta i zacząć z niego korzystać.

Włączenie weryfikacji dwuetapowej jest zabezpieczeniem przed wyłudzeniami danych, ochroną dostępu do konta. Uważaj na oszustwa i otrzymywane wiadomości o próbach weryfikacji wizytówki czy maila i weryfikuj konto krok po kroku zgodnie z instrukcjami od Google.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej