Meta Description

Co to jest Meta Description? – Definicja

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który wyświetla się w wynikach wyszukiwania i odnosi się bezpośrednio do zawartości strony. I choć od 2009 roku znaczniki te nie są traktowane jako czynnik rankingowy Google (w przeciwieństwie do: element Title), to wciąż warto zadbać o ich dobrą jakość.

Tag meta description to unikalny opis, który zwiększa zainteresowanie, a tym samym poprawia współczynnik klikalności w dany wynik.

Meta description co to

Opis meta description – ­­­jak go przygotować?

  • upewnij się, że Twój opis zawiera między 150 a 160 znaków ­‑ w przeciwnym wypadku istnieje prawdopodobieństwo, że jego treść nie zostanie wyświetlona w całości,
  • zadbaj o merytoryczne, zachęcające użytkowników do kliknięcia w stronę treści,
  • miej na uwadze, aby każda podstrona Twojej strony internetowej miała osobny opis,
  • pamiętaj o tym, aby w meta description znalazły się słowa kluczowe oraz hasła, które przykują zainteresowanie danym produktem/usługą.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej