Element Title

Co to jest Title? – Definicja

Element Title służy do określenia tytułu dokumentu HTML. Jest to istotny z punktu widzenia SEO meta tag, który powinien znajdować się na każdej podstronie. Title zawiera tekst, który jest wyświetlany:

  • w pasku tytułu w każdej przeglądarce internetowej;
  • w nazwie zakładki;
  • w wynikach wyszukiwania – jako klikalny nagłówek przenoszący do zawartości strony.

Znajduje się w sekcji <head> w kodzie strony i ma znacznik <title>. 

element Title definicja

Dlaczego jest tak ważny?

Jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google. Pomaga wyszukiwarkom zrozumieć zawartość strony oraz jest pomocny dla użytkowników w określeniu tego, jakie informacje mogą znaleźć na danej witrynie. Interesujący tytuł jest pierwszym impulsem wywołującym ciekawość i nakłaniającym do sprawdzenia zawartości.

Co zrobić, by działał?

Element title będzie działał tylko wtedy, jeśli będzie zawierać zarówno znacznik otwierający, jak i zamykający (<title>, </title>).

5 kroków do poprawnego formułowania elementu Title

  • każda strona powinna zawierać unikalny tytuł;
  • tytuł powinien mieć długość od 50 do 60 znaków;
  • warto wykorzystywać w nim słowa kluczowe;
  • jego treść powinna całkowicie odpowiadać zawartości strony;
  • warto zastosować nazwę firmy, witryny lub marki na końcu tytułu.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej