Element Title

Czym jest Element Title? – Definicja

Element Title służy do określenia tytułu dokumentu HTML. Jest to istotny z punktu widzenia SEO meta tag, który powinien znajdować się na każdej podstronie. Element Title zawiera tekst, który jest wyświetlany:

  • w pasku tytułu w każdej przeglądarce internetowej;
  • w nazwie zakładki;
  • w wynikach wyszukiwania – jako klikalny nagłówek przenoszący do zawartości strony.

Znajduje się w sekcji <head> w kodzie strony i ma znacznik <title>. 

title

Dlaczego jest tak ważny?

Jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google. Pomaga wyszukiwarkom zrozumieć zawartości strony oraz jest pomocny dla użytkowników w określeniu tego, jakie informacje mogą znaleźć na danej witrynie. Interesujący tytuł jest pierwszym impulsem wywołującym ciekawość i nakłaniającym do sprawdzenia zawartości.

Co zrobić, by działał?

Element title będzie działał tylko wtedy, jeśli będzie zawierać zarówno znacznik otwierający, jak i zamykający (<title>, </title>).

5 kroków do poprawnego formułowania elementu Title

  • każda strona powinna zawierać unikalny tytuł;
  • tytuł powinien mieć długość od 50 do 60 znaków;
  • warto wykorzystywać w nim słowa kluczowe;
  • jego treść powinna całkowicie odpowiadać zawartości strony;
  • warto zastosować nazwę firmy, witryny lub marki na końcu tytułu.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej