Element Title

Co to jest Title? – Definicja

Element Title służy do określenia tytułu dokumentu HTML. Jest to istotny z punktu widzenia SEO meta tag, który powinien znajdować się na każdej podstronie. Title zawiera tekst, który jest wyświetlany:

  • w pasku tytułu w każdej przeglądarce internetowej;
  • w nazwie zakładki;
  • w wynikach wyszukiwania – jako klikalny nagłówek przenoszący do zawartości strony.

Znajduje się w sekcji <head> w kodzie strony i ma znacznik <title>. 

element Title definicja

Dlaczego jest tak ważny?

Jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google. Pomaga wyszukiwarkom zrozumieć zawartość strony oraz jest pomocny dla użytkowników w określeniu tego, jakie informacje mogą znaleźć na danej witrynie. Interesujący tytuł jest pierwszym impulsem wywołującym ciekawość i nakłaniającym do sprawdzenia zawartości.

Co zrobić, by działał?

Element title będzie działał tylko wtedy, jeśli będzie zawierać zarówno znacznik otwierający, jak i zamykający (<title>, </title>).

5 kroków do poprawnego formułowania elementu Title

  • każda strona powinna zawierać unikalny tytuł;
  • tytuł powinien mieć długość od 50 do 60 znaków;
  • warto wykorzystywać w nim słowa kluczowe;
  • jego treść powinna całkowicie odpowiadać zawartości strony;
  • warto zastosować nazwę firmy, witryny lub marki na końcu tytułu.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej