Element Title

Co to jest Title? – Definicja

Element Title służy do określenia tytułu dokumentu HTML. Jest to istotny z punktu widzenia SEO meta tag, który powinien znajdować się na każdej podstronie. Title zawiera tekst, który jest wyświetlany:

  • w pasku tytułu w każdej przeglądarce internetowej;
  • w nazwie zakładki;
  • w wynikach wyszukiwania – jako klikalny nagłówek przenoszący do zawartości strony.

Znajduje się w sekcji <head> w kodzie strony i ma znacznik <title>. 

element Title definicja

Dlaczego jest tak ważny?

Jest to jeden z najważniejszych czynników rankingowych Google. Pomaga wyszukiwarkom zrozumieć zawartość strony oraz jest pomocny dla użytkowników w określeniu tego, jakie informacje mogą znaleźć na danej witrynie. Interesujący tytuł jest pierwszym impulsem wywołującym ciekawość i nakłaniającym do sprawdzenia zawartości.

Co zrobić, by działał?

Element title będzie działał tylko wtedy, jeśli będzie zawierać zarówno znacznik otwierający, jak i zamykający (<title>, </title>).

5 kroków do poprawnego formułowania elementu Title

  • każda strona powinna zawierać unikalny tytuł;
  • tytuł powinien mieć długość od 50 do 60 znaków;
  • warto wykorzystywać w nim słowa kluczowe;
  • jego treść powinna całkowicie odpowiadać zawartości strony;
  • warto zastosować nazwę firmy, witryny lub marki na końcu tytułu.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej