Pingwin (Algorytm Pingwin)

Co to jest algorytm Pingwin? – Definicja

Pingwin to wprowadzony w 2012 roku algorytm stworzony z myślą o ograniczeniu spamu w sieci. Google nakłada karę na strony z linkami o niskiej jakości, często przybierających formę spamu. Algorytm Pingwin podnosi pozycję stron, na której linki pochodzą ze sprawdzonego źródła, a ich treść nie jest przesycona słowami kluczowymi.

Jak to działa w praktyce?

Załóżmy, że chcesz zwiększyć widoczność swojej strony. W tym celu wykorzystujesz zaplecza o niskiej jakości, z których linki pozyskiwane są za pomocą sztucznych subdomen tworzonych w celu mnożenia linków z bezwartościową na nich treścią. I choć wydawać by się mogło, że taka taktyka zwiększy widoczność w wynikach wyszukiwania, to w efekcie sprawia, że strony o niskiej jakości są spychane w dół, bądź całkowicie blokowane.

Algorytm pingwin definicja

Jak się przed tym ustrzec? Należy pamiętać o tym, aby tworzyć oryginalny content na stronie i zdobywać linki z wartościowych domen.

 

  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.