Z radością informujemy, że według najnowszego (z 7.08.2024) rankingu SAMOSEM, Delante osiągnęło ponad 20 mln przychodu i największy zysk spośród polskich agencji SEO/SEM w 2023 roku!
Jak udało się nam osiągnąć ten imponujący wynik? Już mówimy!
Rok 2023 okazał się przełomowy dla Delante. Po raz pierwszy w historii przekroczyliśmy 20 milionów złotych przychodu, co stanowi ogromny sukces dla naszej agencji. Warto też dodać, że przez 10 lat nieprzerwanie notowaliśmy wzrosty, utrzymując przy tym wysoką rentowność.
Co więcej, blisko 90% naszego przychodu pochodzi z działań SEO, co podkreśla, że SEO to solidny biznes, choć – nie da się ukryć – jego prowadzenie staje się coraz bardziej wymagające. Dlaczego? Jednym z powodów jest to, że…
SEO jako inwestycja długoterminowa nie przemawia do firm w czasach kryzysu i spowolnienia rynkowego. Dlatego osiąganie dobrych wzrostów jest trudne i wymaga wielu precyzyjnych działań i doskonalenia wewnętrznych procesów.
W 2023 roku 40% przychodów Delante pochodziło z rynków zagranicznych, które są mocniej marżowe, ale wciąż nasz mocny focus to rynek Polski (odpowiadający za 60% przychodu). Łączymy doświadczenia zdobyte w Europie i USA, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybciej oferować Polskim biznesom nowe rozwiązania, które działają już dobrze na rynkach zagranicznych. Jak konkretnie to robimy?
Na przykład dzięki stałemu rozwijaniu naszego know-how poprzez prowadzenie zaawansowanych testów (testujemy procesy ideksacji, interpretacje treści AI, mocy linków – bo po co tworzyć linki, czy treści, które nie wpływają na wyniki i nie dostarczają użytkownikom wartości?) oraz świetnie działający nasz dział R&D. Poza tym co roku można nas spotkać na międzynarodowych konferencjach – zarówno jako uczestnicy jak i prelegenci.
Skąd czerpaliśmy inspirację w 2024? Na przykład z semKRK czy brightonSEO, z którego relację możesz zobaczyć poniżej:
Wszystko to pozwala nam wdrażać rozwiązania i strategie stosowane za granicą do strategii SEO tworzonych dla naszych polskich partnerów biznesowych.
… nam przede wszystkim zależy, aby to, czego uczymy się od kilku lat na rynkach Europy oraz USA, przenosić do Polski – i często odwrotnie. Dzięki temu pracuje nam się lepiej i efektywniej na dużych przedsiębiorstwach, a mniejsze firmy w Polsce mogą dostać rozwiązania, które wcześniej były tylko dla dużych klientów: SEO wspierane naszym własnym indexerem, rozbudowane bazy i relacje z wydawcami, własny CRM, full stack developerzy i wiele innych rzeczy.
Od kilku lat intensywnie pracujemy nie tylko nad sprzedażą, ale też nad identyfikacją dlaczego klienci rezygnują z usług SEO i SEM, czego im brakuje, co wnosi największą wartość. Analizowaliśmy własne dane z relacji z klientami, ale też innych agencji w Polsce, Europie i USA.
Wnioski te kierowały i cały czas keirują nas do zmian w naszych procesach. Można powiedzieć, że dzięki nieustannemu dążeniu do perfekcji i odpowiadaniu oraz reagowaniu na potrzeby naszych klientów, udało nam się osiągając jeden z najniższych wskaźników churn w branży : 3,7%.
Nasza strategia biznesowa opiera się na świadomym inwestowaniu oraz rozwijaniu talentów poprzez dedykowane ścieżki rozwoju.
Dbamy również o naszych klientów i zawsze reagujemy na ich potrzeby. Razem szukamy rozwiązań, które są unikalne dla ich niszy. Dzięki temu jesteśmy w stanie pomagać im dojść do celów, które sobie założyli – niezależnie czy jest to:
Dziękujemy wszystkim klientom i partnerom za zaufanie. Jesteśmy szczęśliwi, że razem udaje nam się osiągać wyznaczone cele.