Raport Delante: Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce. Raporty Premium

Raport Delante: Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce. Raporty Premium

Dowiedz się, jakie są najczęściej występujące błędy SEO na stronach e-commerce i sprawdź, jak się ich pozbyć. Przygotowaliśmy dla Ciebie dużą dawkę wiedzy i sporą ilość cennych wskazówek – już czekają na Ciebie w Raporcie Delante!

Ostatnio na naszym blogu: Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Raport o najczęstszych błędach SEO na stronach e-commerce to pierwszy taki materiał z serii Premium. Raport ten powstał na bazie dogłębnej analizy 100 audytów e-sklepów naszych klientów. Zapytaliśmy również czołowych polskich ekspertów z branży o ich zdanie na ten temat – wnioski okazały się naprawdę ciekawe. Ten Raport to 100 audytów, 47900 podstron, 21 CMSów, ponad 18 branż i solidna porcja branżowego mięsa!

Liczba przeanalizowanych
audytów

Średnia liczba zindeksowanych
stron

100 audytów

4790 podstron

Sklepów internetowych, przeprowadzonych w przeciągu ostatniego roku.Zindeksowanych w Google. Najmniejszy sklep miał 22 podstrony, największy 13400.

Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce – Raport

Mamy nadzieję, że nasz Raport ułatwi Ci wykrycie błędów na stronie Twojego sklepu internetowego i pomoże Ci w ich usunięciu – przygotowaliśmy nie tylko dużą dawkę wiedzy, ale i spis konkretnych wskazówek oraz pomocnych materiałów, które ułatwią Ci eliminację wykrytych błędów.

Raport błędy SEO na stronach e-commerce

Raport o najczęstszych błędach SEO na stronach e-commerce możesz przeczytać online na naszej stronie lub pobrać go w wersji PDF. Link znajdziesz na podstronie Raporty Premium.

pobierz raport błędy seo delante

Miłej lektury i powodzenia!

(2)
Autor
Jr Marketing Specialist - Ola

Jr Marketing Specialist

Studentka Zarządzania Mediami. Zainteresowanie marketingiem i social mediami odkryła podczas organizacji studenckich eventów. Od lipca 2019 rozwija swoją wiedzę i umiejętności w Delante. Ciągle próbuje nowych rzeczy, a obecnie na jej celowniku znalazła się grafika komputerowa. Lubi dobrą kuchnię i seriale z happy endem.
Komentarze (2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Słyszałeś o pozycjonowaniu w Google? Masz świadomość, że konkurujące z Tobą firmy inwestują w takie działania i w związku z tym ich strony pojawiają się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych na istotne dla Ciebie frazy? Dzięki temu marki te prawdopodobnie docierają do wielu klientów. Mimo tej wiedzy boisz się inwestować w SEO? Czy masz się przed czym wzbraniać? Sprawdziliśmy, dlaczego przedsiębiorcy obawiają się SEO.

Czytaj więcej
Edytor tekstów Semstorm - czy dobrze działa?

Edytor tekstów Semstorm - czy dobrze działa?

Działania SEO to złożony proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich bez wątpienia są treści publikowane na stronie wraz z odpowiednią optymalizacją. Aby ułatwić sobie to zadanie, można wykorzystać różnorodne narzędzia, które usprawnią tworzenie treści i polepszą ich jakość pod kątem SEO. Jednym z nich jest edytor tekstów oferowany przez narzędzie Semstorm. Sprawdzimy, czy warto z niego korzystać!

Czytaj więcej