Raport Delante: Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce. Raporty Premium

Raport Delante: Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce. Raporty Premium

Dowiedz się, jakie są najczęściej występujące błędy SEO na stronach e-commerce i sprawdź, jak się ich pozbyć. Przygotowaliśmy dla Ciebie dużą dawkę wiedzy i sporą ilość cennych wskazówek – już czekają na Ciebie w Raporcie Delante!

Ostatnio na naszym blogu: Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Raport o najczęstszych błędach SEO na stronach e-commerce to pierwszy taki materiał z serii Premium. Raport ten powstał na bazie dogłębnej analizy 100 audytów e-sklepów naszych klientów. Zapytaliśmy również czołowych polskich ekspertów z branży o ich zdanie na ten temat – wnioski okazały się naprawdę ciekawe. Ten Raport to 100 audytów, 47900 podstron, 21 CMSów, ponad 18 branż i solidna porcja branżowego mięsa!

Liczba przeanalizowanych
audytów

Średnia liczba zindeksowanych
stron

100 audytów

4790 podstron

Sklepów internetowych, przeprowadzonych w przeciągu ostatniego roku. Zindeksowanych w Google. Najmniejszy sklep miał 22 podstrony, największy 13400.

Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce – Raport

Mamy nadzieję, że nasz Raport ułatwi Ci wykrycie błędów na stronie Twojego sklepu internetowego i pomoże Ci w ich usunięciu – przygotowaliśmy nie tylko dużą dawkę wiedzy, ale i spis konkretnych wskazówek oraz pomocnych materiałów, które ułatwią Ci eliminację wykrytych błędów.

Raport błędy SEO na stronach e-commerce

Raport o najczęstszych błędach SEO na stronach e-commerce możesz przeczytać online na naszej stronie lub pobrać go w wersji PDF. Link znajdziesz na podstronie Raporty Premium.

pobierz raport błędy seo delante

Miłej lektury i powodzenia!

(2)
Autor
Marketing Specialist - Ola

Marketing Specialist

Studentka Zarządzania Mediami. Zainteresowanie marketingiem i social mediami odkryła podczas organizacji studenckich eventów. Od lipca 2019 rozwija swoją wiedzę i umiejętności w Delante. Ciągle próbuje nowych rzeczy, a obecnie na jej celowniku znalazła się grafika komputerowa. Lubi dobrą kuchnię i seriale z happy endem.
Komentarze (2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej