Raport Delante: Najczęstsze błędy w link buildingu w 2021 roku. Raporty Premium

Raport Delante: Najczęstsze błędy w link buildingu w 2021 roku. Raporty Premium

Przygotuj się na solidną porcję wiedzy – właśnie opublikowaliśmy najnowszy Raport Premium Delante! Tym razem wzięliśmy pod lupę linkowanie zewnętrzne. Jakie są najczęstsze błędy w link buildingu w 2021 roku i jak sobie z nim radzić? O tym mówi nasz raport.

Ostatnio na naszym blogu: ASO: pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Na co zwrócić uwagę?

Raport o najczęstszych błędach w link buildingu w 2021 roku to już drugi raport Delante z serii Premium. Przygotowując pierwszy taki materiał – o najczęstszych błędach SEO w e-commerce (do pobrania lub przeczytania tutaj: Najczęstsze błędy SEO na stronach e-commerce) – zauważyliśmy, jak wiele działań onsite można poprawić, aby ułatwić stronom uplasowanie się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Jakiś czas temu pomyśleliśmy – dlaczego by nie pójść o krok dalej, “poza” obręb samych stron i sprawdzić, jak radzą sobie one w link buildingu? Jak pomyśleliśmy, tak zrobiliśmy 😉

Wzięliśmy pod lupę działania offsite i przeanalizowaliśmy linkowanie 50 wybranych witryn, które zgłosiły się do Delante po darmową wycenę w ciągu ostatnich 3 miesięcy – zdecydowaliśmy się badać wybrane leady, aby mieć pewność, że analizujemy strony, które faktycznie wymagają poprawy strategii linkowania. Nie analizowaliśmy witryn, które nie miały bądź miały bardzo mało odnośników przychodzących.

Liczba przeanalizowanych stron

Średnia liczba zindeksowanych w Google podstron

Procent stron, które miały linki do domeny od min. 3 lat

50 stron

10239 podstron

90%

Leady z inbound marketingu z ostatnich 3 miesięcy. Najmniejsza strona miała 30 podstron, a największa 128000. Pozostałe witryny powstały później bądź linki pojawiły się później.


Najczęstsze błędy w link buildingu w 2021 roku – Raport

Nasz najnowszy raport to nie tylko spis najczęściej występujących błędów, ale i wiedza na ich temat oraz wskazówki, jak sobie z nimi radzić. Dodatkowo przygotowaliśmy również wywiady z ekspertami z branży, które, mamy nadzieję, ułatwią Ci udoskonalenie i zaplanowanie działań link buildingowych w 2021 roku.

błędy link buildingu 2021 raport

Raport znajdziesz tu: Najczęstsze błędy w link buildingu w 2021 roku, gdzie możesz go przeczytać lub pobrać całkowicie za darmo.

pobierz raport błędy seo delante

(1)
Autor
Marketing Specialist - Ola

Marketing Specialist

Studentka Zarządzania Mediami. Zainteresowanie marketingiem i social mediami odkryła podczas organizacji studenckich eventów. Od lipca 2019 rozwija swoją wiedzę i umiejętności w Delante. Ciągle próbuje nowych rzeczy, a obecnie na jej celowniku znalazła się grafika komputerowa. Lubi dobrą kuchnię i seriale z happy endem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

ASO: pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Na co zwrócić uwagę?

ASO: pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Na co zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie stron WWW - to z lepszym lub gorszym skutkiem opanowała już ogromna część polskich agencji SEO i SEO’wców - freelancerów. O wiele większym wyzwaniem okazuje się pozycjonowanie aplikacji mobilnych w App Store i Google Play. Co zrobić, aby Twoja aplikacja dotarła do jak największej ilości użytkowników? Jak zwiększyć liczbę pobrań aplikacji mobilnej? W tych zadaniach pomoże Ci ASO!

Czytaj więcej
Skąd brać tematy na bloga firmowego? 7 narzędzi, które Ci w tym pomogą

Skąd brać tematy na bloga firmowego? 7 narzędzi, które Ci w tym pomogą

Masz blog firmowy i chcesz tworzyć treści, które zainteresują internautów? Tylko skąd masz wiedzieć, czy dany content odpowiada na ich potrzeby? Do oceny możesz wykorzystać liczne narzędzia, dzięki którym sprawdzisz, czego użytkownicy Google szukają w sieci. Pomogą Ci one również upewnić się, jakie treści cieszą się największym zainteresowaniem na stronach konkurencji.

Czytaj więcej