Eventy marketingowe, w których warto uczestniczyć w 2021 roku

Eventy marketingowe, w których warto uczestniczyć w 2021 roku

Marketingowe szkolenia i konferencje w post-covidowej rzeczywistości w większości przypadków przeniosły się ze świata offline do online. Wciąż jednak grono ekspertów i tematów jest tak szerokie, że nie sposób przegapić ani jednego z nadchodzących eventów. Na które konferencje i szkolenia marketingowe warto zwrócić uwagę w najbliższych miesiącach?

Spis treści:

Eventy marketingowe w 2021 roku, w których warto uczestniczyć

I Love Marketing – online edition (20. – 23. kwietnia 2021)

eventy marketingowe 2021 i love marketing

Już w kwietniu 2021 odbędzie się pierwsza w historii edycja I Love Marketing tylko w formule online, organizowana tradycyjnie przez ekipę sprawny.marketing. Tym razem przez 4 dni codziennie będziemy mogli wysłuchać 5 prelekcji prowadzonych przez 20 najlepszych prelegentów w historii #ilovemkt. Organizatorzy przewidzieli także możliwość interakcji z prowadzącymi, a nawet połączeń telefonicznych z nimi na żywo. Kogo będziemy mogli posłuchać? Te nazwiska to absolutny top of the top w polskiej branży marketingowej:

  • Paweł Tkaczyk opowie o content marketingu
  • Janina Bąk o analityce danych
  • Jakub Biel o kreatywnych reklamach
  • Łukasz Chwiszczuk o remarketingu
  • Michał Sadowski o komunikacji online z Klientem
  • Dagmara Pakulska o skutecznych social mediach
  • Artur Jabłoński o tym, jak łączyć Facebook Ads z innymi kanałami
  • Maciej Lewiński o optymalizacji strony WWW
  • Kamil Bolek o influencer marketingu

…a to jeszcze nie wszystko! Do tego najtańszy bilet na konferencję kosztuje 997 PLN (za 20 wykładów!), więc brzmi to jak dobra inwestycja!

Ważnym i charakterystycznym punktem konferencji I Love Marketing jest brak wystąpień sprzedażowych. Bardzo często konferencje pełne są “wstawek” od sponsorów, które są po prostu zwykłą, nudną prezentacją produktową.

10. Edycja Mobile Trends Conference (4. – 5. marca 2021)

eventy marketingowe 2021 mobile trends conference

Jubileuszowa edycja konferencji organizowanej przez ClickMaster Polska w tym roku odbędzie się w całości online. Oprócz wartościowych szkoleń, tradycyjnie, wydarzenie jest połączone z galą nagród Mobile Trends Awards. Wyróżnienia otrzymają najlepsze aplikacje mobilne 2020 roku.

Tematyka wystąpień ekspertów będzie krążyć wokół najnowszych trendów w UX i UI, projektowania aplikacji i stron WWW, które są SEO-friendly i user-friendly, UX writingu i SEO copywritingu, czy SXO oraz case study z konkretnych projektów.

W ciągu dwóch intensywnych dni Mobile Trends Conference 2021 wystąpią m.in. Filip Iwański (Imagine), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Krzysztof Wojewodzic (Escola), Tomasz Woźniak (Future Mind), Mateusz Biliński (niebezpiecznik.pl), Aleksandra Matysiak i Maciej Żulewski (Orange Polska), Ewa Sulewska (Dziadek Do Orzechów), czy Tomasz Żmuda (morele.net).

E-commerce Trends 2021 (18. marca 2021)

eventy marketingowe 2021 e-commerce trends 2021

E-commerce Trends 2021 to kolejna edycja konferencji organizowanej przez agencję NoNoobs.pl. Na e-scenie tego eventu realizowanego w formie online 18.02.2021 r. zobaczymy takich ekspertów jak m.in.:

  • Aleksander Skałka (SALESmanago)
  • Michał Kliszczak (Eactive #wiemyjak)
  • Kacper Gugała (Orba)
  • Jacek Nawara (FCA)

W programie konferencji pojawią się takie tematy jak AI (sztuczna inteligencja) w e-commerce, machine learning, systemy płatności, marketing automation, mobile commerce, data-driven marketing, social commerce i wiele, wiele więcej!

Puls Biznesu Digital Marketing 2021 (24. lutego 2021)

eventy marketingowe 2021 puls biznesu digital marketing

Konferencja prestiżowego magazynu Puls Biznesu o digital marketingu to duża gratka szczególnie dla osób, posiadających certyfikaty DIMAQ. Każdy uczestnik za udział w konferencji otrzyma 20 punktów, niezbędnych do recertyfikacji.

4. edycja konferencji Digital Marketing odbędzie się 24.02.2021 r. w formule online. Mowa będzie o trendach w digital marketingu, szansach w epoce COVID-19 dla online marketerów, pracy z influencerami, budowaniu społeczności wokół marki, marketing automation, social mediach i customer experience.

Na cyfrowej scenie konferencji Pulsu Biznesu pojawią się m.in. Mike Korba (user.com), Marcin Pyć i Karol “Blowek” Gązwa (LTTM), Martyna Tarnawska i Anna Żurek – Lisowska (Socjomania), Edyta Sierosławska (Sigma BIS), Agata Patoła (Feeders), Anna Ledwoń – Blacha (More Bananas), czy Paweł Stachula (Nationale-Nederlanden Polska).

Puls Biznesu Writing MasterClass 2021 (24. kwietnia 2021)

eventy marketingowe 2021 puls biznesu writing masterclass

Kolejnym wartym uwagi wydarzeniem organizowanym przez Puls Biznesu jest konferencja Writing MasterClass. Ten event marketingowy odbędzie się 27.04.2021 r. w formule online. Podczas 7 godzin wykładów poznasz tajniki copywritingu, webwritingu i storytellingu, a opowiedzą o nich takie postaci, jak Dariusz Puzyrkiewicz, Katarzyna Wiekiera i Adam Zadrożny.

Digital Marketing Europe 2021 (26. – 29. Kwietnia 2021)

eventy marketingowe 2021 digital marketing europe 2021

Rzeczywistość, w której większość, jeśli nie wszystkie eventy marketingowe odbywają się online, ma swoje plusy. Dzięki temu zyskujemy dostęp do wydarzeń z całego świata, w których możesz uczestniczyć w formie wideokonferencji. Jedną z nich jest BEZPŁATNA (jeśli odbierzesz swój bilet do 04.03.2021 r.) konferencja Digital Marketing Europe 2021. Zobaczymy tutaj prelekcje i warsztaty z udziałem ekspertów z Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Czech (np. Fernando Angulo z SEMrush), Litwy, Estonii, czy Norwegii. Event ma też swój polski akcent – jednym z zaproszonych prelegentów jest Wiktor Bogdanowicz z Int4.

O czym będzie mowa? O SEO, o strategii marketingowej, o performance marketingu, o data-driven marketingu… o wszystkim! Trzeba tam być!

Marketing w farmacji (15. – 19. marca online)

eventy marketingowe 2021 marketing w farmacji

To wiele bardziej niszowe wydarzenie, niż poprzednie, jednak nie sposób przejść obok niego obojętnie. Czasem właśnie z takich konferencji, jak Marketing w farmacji 2021, można wyciągnąć najwięcej “smaczków” i “patentów”, w tym wypadku z jednej, konkretnej branży, o których czasem zapominają największe nazwiska i tuzy marketingu. Event, który odbędzie się w dniach 15. – 19.03.2021 w formule online, organizują osoby związane z Uniwersytetem Jagiellońskim, więc wartość merytoryczna gwarantowana!

Kreatywność językowa w marketingu (22. – 23. marca 2021)

eventy marketingowe 2021 kreatywnosc jezykowa w marketingu

Podobnie jak poprzedni przykład, konferencja Kreatywność językowa w marketingu, będzie kopalnią inspiracji od osób, badaczy, naukowców i językoznawców, nieznanych jeszcze na arenie krajowej, czy międzynarodowej, ale dostarczających nam mnóstwo insightów i spojrzenia na dany temat w marketingu z zupełnie nowej perspektywy.

Eventy marketingowe 2021 – gdzie warto być?

Powyższa lista to tylko kilka przykładów z długiej listy dorocznych wydarzeń o marketingu online. Z pewnością w kolejnych miesiącach organizatorzy będą ogłaszać kolejne daty i tematy konferencji, które przeniosły się w 95% do świata online. Obserwuj bloga Delante i ten artykuł, aby być na bieżąco ze wszystkimi nadchodzącymi eventami marketingowymi w 2021 roku i… inspiruj się!

(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B – jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej