Za sprawą nowych regulacji, jeszcze w marcu tego roku w życie wejdą zmiany w polityce zbierania informacji o użytkownikach. Według zaktualizowanych zasad, użytkownik podczas wejścia na witrynę musi obowiązkowo posiadać możliwość zezwolenia jedynie na wybrane przez niego zgody związane z przetwarzaniem danych osobowych. Więcej informacji znajdziesz w tym wpisie.
Dzięki nowej funkcji wielkość obrazu przesyłanego do reklam Google będzie automatycznie dostosowywana w celu spełnienia minimalnych wymagań dotyczących rozmiarów, a skalowanie nie spowoduje utraty jakości.
Co to dla Ciebie oznacza?
Jeśli dysponujesz obrazem niespełniającym minimalnych wymagań, od teraz możliwa będzie jego implementacja do reklamy Google – jego rozmiar zostanie powiększony za sprawą sztucznej inteligencji. Odpowiednio dostosowane materiały graficzne pozwolą na zwiększenie skuteczności Twojej reklamy.
Po rozpoczęciu tworzenia kampanii i jej porzucenia w trakcie wykonywania, jej wersja robocza wyświetla się w widoku głównym, co może zaburzać czytelność panelu. Jej usunięcie wymagało dokończenia konfiguracji ustawień i było stosunkowo czasochłonne. Od teraz możliwe jest znacznie szybsze pozbycie się niechcianych draftów.
Przejdź do zakładki “Przegląd” i znajdź kartę “Robocze wersje kampanii”. Po najechaniu kursorem na konkretną wersję roboczą, możliwe będzie wybranie opcji “Usuń”.
Co to dla Ciebie oznacza?
Do tej pory usuwanie wersji roboczych było możliwe jedynie, dzięki ukończeniu konfiguracji kampanii. Widok draftów zaburzał przejrzystość panelu, a dzięki tej metodzie pozbędziesz się irytującego problemu.