W kampaniach Demand Gen jest teraz dostępna opcja ustawienia budżetu całkowitego dla całej kampanii (wcześniej obowiązywał tylko budżet dzienny).
Co to dla Ciebie oznacza?
Jeśli wybierzesz tę formę rozdzielenia budżetu w trakcie emisji kampanii, musisz podać datę jej zakończenia, by system Google Ads wiedział, jak może zarządzać przekazanymi mu pieniędzmi. Dzięki temu mamy większą pewność, że budżet zostanie utrzymany w ustalonych ramach i nie zostanie przekroczony.
W ustawieniach kampanii Performance Max pojawiła się funkcja automatycznego ulepszania filmów. Google będzie mógł tworzyć inne formaty wideo i dodatkowo tworzyć ich krótsze wersje.
Co to dla Ciebie oznacza?
Dla większej kontroli nad kampaniami zalecamy wyłączenie tej opcji.
Od 1 października 2024 roku Google Ads zaktualizuje zasady dotyczące reklamowania alkoholu. W Polsce będzie można promować treści związane z piwem.
Co to dla Ciebie oznacza?
Po uzyskaniu odpowiedniego certyfikatu, będziesz miał możliwość reklamowania piwa i udostępniania informacji o nim, jednak sprzedaż alkoholu, jak również reklama innych jego rodzajów, pozostanie zabroniona.
Po jej wdrożeniu, rekomendacja “Ustaw docelowy ROAS” automatycznie zwiększa dzienny budżet kampanii. Dotychczas, gdy system rekomendacji Google Ads sugerował zmianę budżetu dziennego, konieczne było jego ręczne zatwierdzenie.
Co to dla Ciebie oznacza?
Warto dokładniej monitorować działania Google Ads, jeśli zdecydowałeś się na tę rekomendację, aby zapobiec nieoczekiwanemu przekroczeniu zaplanowanego budżetu.
W 2025 roku kampanie wideo mające na celu zachęcenie do konwersji, znane również jako kampanie wideo nastawione na działanie, zostaną zastąpione kampaniami ukierunkowanymi na generowanie popytu.
Co to dla Ciebie oznacza?
Taka zmiana może wpłynąć pozytywnie na zwiększenie skuteczności tych kampanii.