.animate-view{opacity: 1 !important;}

Widok “Typy produktów” w kampanii Performance Max

1min.

Komentarze:0

Widok “Typy produktów” w kampanii Performance Max
07 listopada 2023
Google umożliwia teraz dostęp do bardziej szczegółowych statystyk dzięki nowej zakładce w sekcji “Produkty”

1min.

Komentarze:0

Co wnosi nowy widok?

Dodana do Google Ads zakładka “Typy produktów”, znajdująca się w sekcji “Produkty” w kampanii Performance Max, swoje działanie opiera na atrybucie produktu “product_type”, dzięki któremu możliwa staje się dokładna analiza każdego z poszczególnych typów produktów. Funkcjonalność ta może znacznie usprawnić optymalizację i pozwala lepiej zrozumieć osiągane wyniki.

screen z panelu Google Ads

Źródło: Panel Google Ads

Nowa kolumna

Ponadto nowością jest również pojawienie się kolumny “Produkty (%)”. Informuje ona o odsetku produktów w danej kampanii, posiadających konkretny atrybut.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Autor
Karolina Pyznar Delante
Autor
Karolina Pyznar

SEM Specialist

Absolwentka Zarządzania i Ekonomii. Swoją przygodę w Delante rozpoczęła od stażu SEM w grudniu 2021 roku. Aktualnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM. Jej szczególnym zainteresowaniem pod kątem zawodowym jest marketing internetowy, a zmiany na rynku Google nie są jej obce. Prywatnie lubi podróże, aktywności sportowe, a w szczególności siłownię.

Zostaw komentarz

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM