.animate-view{opacity: 1 !important;}

Audyt Google Ads

Sprawdź, jak możesz zwiększyć efektywność Twoich reklam w Google Ads.

ads audit
Nasi specjaliści SEM przeprowadzą dla Ciebie dokładną analizę Twoich działań reklamowych w Google i przygotują rekomendację, których wdrożenie zwiększyć efektywność Twoich reklamach i tym samym pomoże Ci zwiększyć ROI z inwestycji w nie!

Dowiedz się więcej!

Porozmawiajmy!

Audyt Google Ads

Prowadzisz kampanię w Google Ads ale nie jesteś pewien czy Twoje reklamy są dobrze zoptymalizowane? Chcesz sprawdzić czy Twoje konto i reklamy są dobrze skonfigurowane i dowiedzieć się co można poprawić? Świetnie się składa, bo możemy Ci pomóc. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksowy audyt Google Ads i wskażemy elementy, których poprawa przyniesie Ci wymierne korzyści.

Współpracę z Delante podjęliśmy dwa lata temu, będąc nad „internetową przepaścią widoczności”. To, co szczególnie lubię w Delante to bardzo przyjazny kontakt i otwarta komunikacja.

Kasia luelue

Katarzyna Cieślik

Owner

Na czym polega audyt Google Ads?

Przeprowadzenie Audytu trwa średnio 2 tygodnie. Jest on przeprowadzany ręcznie przez jednego z naszych specjalistów SEM. Audyt Google Ads przeprowadzany przez nas składa się z 3 kroków:

Sprawdzenie konfiguracji konta Google Ads

Na tym etapie sprawdzamy czy konto Google Ads zostało dobrze skonfigurowane i czy umożliwia odpowiednie ustawienie kampanii. Przykładowe sprawdzane elementy to:

  • połączenie konta Google Ads z innymi narzędziami (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, YouTube, Google Merchant Center),
  • import celów i transakcji z Google Analytics,
  • import odbiorców z Google Analytics,
  • dostępy do konta,
  • dostępy do ustawień płatności.

Sprawdzenie ustawień konta Google Ads

Po sprawdzeniu konfiguracji konta reklamowego przechodzimy do ustawień samego konta, bez wchodzenia jeszcze w szczegółowe kampanie. Sprawdzamy między innymi:

  • poprawność list wykluczających,
  • wersje robocze i eksperymenty na koncie,
  • grupy kampanii,
  • inteligentne strategie ustalania stawek i wspólne budżety na koncie,
  • wykorzystanie skryptów.

Analiza prowadzonych kampanii

Ostatnim krokiem jest szczegółowe sprawdzenie prowadzonych kampanii i ich poprawności. Dla każdego typu reklam audytowane elementy są inne. Sprawdzamy między innymi:

  • ustawienia każdego typu reklam (Search, Remarketing, Display, PLA, YouTube, reklamy aplikacji i inne),
  • rozszerzenia reklam,
  • optymalizacje według poszczególnych czynników (np.: harmonogramu, urządzeń, dni tygodnia, lokalizacji),
  • błędy na koncie i powiadomienia,
  • wynik optymalizacji i realizacja standardów Google,
  • modelowanie atrybucji.
Zamów bezpłatną wycenę

Co otrzymasz w ramach audytu?

1.

Dokument z analizą

W ramach audytu SEM otrzymasz 2 dokumenty: analizę opisową konta oraz tabelę z wyszczególnionymi elementami, które są do poprawy.

2.

Omówienie audytu

W ramach audytu otrzymasz do 2h konsultacji, podczas których omówimy z Tobą przeprowadzoną analizę.

3.

Rekomendacje

W czasie konsultacji chętnie odpowiemy na pytanie jak możesz zoptymalizować swoje konto i jaką strategię obrać, aby osiągać lepsze wyniki.

Rozpoczęcie współpracy z Delante było dla nas przysłowiowym strzałem w dziesiątkę! Bardzo cenię sobie to, że w całym procesie współpracuję tylko z dwiema specjalistkami jedną, która zajmuje się SEO i drugą zajmującą się SEM. Wspólnie omawiamy wszelkie zmiany i planujemy kolejne działania, na bieżąco też reagujemy na to co dzieje się na stronie. Takie zestawienie SEO, SEM i naszych wewnętrznych działań świetnie wpływa na wyniki HomeKONCEPT.

Izabela - homekoncept

Izabela Jozwik

Marketing Manager

Współpracujemy z Delante już od 2020 roku. Przygotowują dla nas działania Meta Ads, Google Ads oraz SEO. Dzięki Zespołowi Delante rozwinęliśmy się jako firma, staliśmy się bardziej widoczni i dostępni dla klienta. Komunikacja jest na najwyższym poziomie, cenię sobie również profesjonalizm, który posiadają. Polecam!

Klaudia Woźniak

Marketing Manager

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023
Zamów bezpłatną wycenę
Co jeszcze możesz zrobić
dla uzyskania lepszych wyników?

W przypadku analizy skuteczności i przedstawienia propozycji optymalizacji rekomendujemy również dodatkowe działania, takie jak:

  • Audyt Google Analytics
  • Analiza konta i zachowań użytkowników
  • Analiza konwersji i modelowanie atrybucji
  • Audyt SEO

Zacznij zwiększać
obecność Twojej marki w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z działaniami SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

3.

Analiza SEM

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEM

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEM poprawi rankingi Twojej strony.

Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEM?

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM