Blog SEO / SEM

Jak dodać stronę do Google Analytics? Krok po kroku

Jak dodać stronę do Google Analytics? Krok po kroku

Chcesz dowiedzieć się jak najwięcej o odwiedzających Twoją witrynę? Nie znajdziesz do tego lepszego narzędzia od Google Analytics, czyli najpopularniejszego na świecie rozwiązania do analizowania ruchu w witrynie. Zanim jednak zaczniesz zapoznawać się z tymi danymi, najpierw w ogóle musisz zacząć je zbierać. Będzie to możliwe po podpięciu Google Analytics do Twojej strony. Jak to zrobić?

Czytaj więcej

Porzucone koszyki: czym są? Jak kampanie remarketingowe pomagają sobie z nimi radzić?

Porzucone koszyki: czym są? Jak kampanie remarketingowe pomagają sobie z nimi radzić?

Analizując zachowanie użytkowników na stronie Twojego e-sklepu odnotowujesz brak finalizacji transakcji na etapie koszyka zakupowego? Nie martw się! Zjawisko porzuconych koszyków, to problem, z którym boryka się większość sklepów internetowych. W tym wpisie postaramy się zdefiniować, czym są porzucone koszyki, co może je powodować oraz jak kampanie remarketingowe w Google Ads mogą przyczynić się do zmniejszenia ilości porzuconych koszyków w sklepie online.

Czytaj więcej

SEO w Słowenii – co musisz wiedzieć?

SEO w Słowenii – co musisz wiedzieć?

Słowenia jest krajem niedocenianym pod wieloma względami. Jego zaletą są bajeczne widoki na Alpy Julijskie, jezioro Bled (jedno z najładniej położonych w Europie), a wiele atrakcji zapewnia również stolica, czyli Lublana. Jednak nie chodzi nam przecież o turystykę – sprawdźmy, jak wygląda biznes i sprzedaż internetowa w tym kraju. O czym powinieneś pamiętać, jeśli chodzi o działania SEO na Słowenii?

Czytaj więcej

Jak pozycjonować strony usługowe? 12 elementów, o których należy pamiętać

Jak pozycjonować strony usługowe? 12 elementów, o których należy pamiętać

Internauci szukają w sieci nie tylko informacji czy produktów, ale również wyszukują usług. Dla wielu firm sieć jest kluczowym źródłem klientów. Kiedy potrzebujemy hydraulika czy ślusarza, to prawdopodobnie poszukiwania rozpoczynamy od Google. Skutecznym sposobem na pozyskanie klientów dla firm z różnych branż może być pozycjonowanie. Jak realizować SEO dla stron usługowych? Oto ważne elementy, o których powinieneś pamiętać.

Czytaj więcej

Jak tworzyć content, który sprzedaje?

Jak tworzyć content, który sprzedaje?

Treści, które tworzysz dla swojego biznesu powinny być nie tylko wartościowe, merytoryczne, ale też sprzedawać. Odbiorca, który się z nimi zapozna, powinien zainteresować się Twoimi produktami czy usługami. Tylko co zrobić, żeby zrealizować ten cel? Jak tworzyć content, który sprzedaje?

Czytaj więcej

Google Analytics – jak używać go w marketingu i w SEO?

Google Analytics – jak używać go w marketingu i w SEO?

Prowadzisz stronę internetową? Być może korzystasz już ze statystyk Google Analytics, czyli najpopularniejszego rozwiązania tego typu na świecie. Warto byś poznał to narzędzie bliżej, gdyż może Ci ono dostarczyć mnóstwa wartościowych informacji, dzięki którym będziesz mógł m.in. oceniać skuteczność kampanii SEO czy innych działań marketingowych. Sprawdź, jakie informacje możesz uzyskać dzięki Google Analytics.

Czytaj więcej

Pozyskiwanie linków – tego nie rób!

Pozyskiwanie linków – tego nie rób!

Linkowanie w dalszym ciągu stanowi nieodłączny element SEO i należy do czynników rankingowych, które mają duży wpływ na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google. Nie jest jednak tak, że każdy odnośnik ze strony WWW pozytywnie wpłynie na pozycję Twojej witryny. Możesz popełnić szereg błędów, które spowodują, że mimo wykorzystania dużego budżetu nie osiągniesz efektów. Czego nie powinieneś robić w ramach link buildingu?

Czytaj więcej