Blog

Paginacja stron internetowych – jak poprawnie wdrożyć stronicowanie?

Paginacja stron internetowych – jak poprawnie wdrożyć stronicowanie?

Sklepy internetowe posiadające w ofercie szeroki wybór produktów często stosują stronicowanie. Produkty umieszczone w poszczególnych kategoriach znajdują się na kilku stronach. Od tego czy prawidłowo wdrożona jest na nich paginacja strony internetowej zależeć będzie jej użyteczność oraz odpowiednie odczytanie strony przez roboty Googla, co ma oczywiście wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Poznajmy najważniejsze wskazówki jak tego dokonać.

Czytaj więcej

16 Mitów na temat Google Ads

16 Mitów na temat Google Ads

System reklamowy Google został uruchomiony 20 października 2000 roku. Od tego czasu wokół Google Ads narosło wiele mitów, przez co przedsiębiorcy często marnują potencjał marki, przepalają budżety lub rezygnują całkowicie z prowadzenia kampanii Google Ads. Poniżej przedstawiamy 16 najbardziej popularnych mitów dotyczących Google Ads. Przeczytaj je uważnie i dowiedz się, czy jeden z poniższych mitów nie blokuje rozwoju Twojej firmy.

Czytaj więcej

Google Trends przed świętami: jak przygotować swój sklep internetowy?

Google Trends przed świętami: jak przygotować swój sklep internetowy?

Co prawda do świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze trochę czasu, ale odpowiednie dekoracje klienci zobaczą w sklepach zaraz po Wszystkich Świętych, czyli gdy znikną te halloweenowe (w końcu niedługo mikołajki!). Na świąteczny szał zakupów muszą przygotować się też sklepy internetowe. Piszemy więc o tym, jakich prezentów użytkownicy szukają w sieci, a z pomocą przychodzi nam narzędzie Google Trends.

Czytaj więcej

Obalamy mity na temat SEO, czyli co warto wiedzieć

Obalamy mity na temat SEO, czyli co warto wiedzieć

Pozycjonowanie to branża starsza od samej wyszukiwarki Google, nie dziwne więc, że pojawiło się wokół niej spore ilości mitów, półprawd, a także zdezaktualizowanych informacji. W tym wpisie przybliżymy kilka z nich oraz opowiemy, dlaczego rzeczywistość wygląda nieco inaczej niż informacje przekazywane między ludźmi w branży. forach, czy też mediach społecznościowych i innych źródłach.

Czytaj więcej

Jak zwiększyć wiarygodność strony – E-A-T

Jak zwiększyć wiarygodność strony – E-A-T

Na początku sierpnia serca pozycjonerów i SERPy zadrżały. Google wprowadził kolejną ze swoich aktualizacji, która uderzyła w strony z grupy YMYL. Wyszukiwarka po raz kolejny nakłada gęste sito na wyniki i stopniowo staje się inteligentnym, świetnie zorganizowanym narzędziem, które trudno oszukać. Jednym z kluczowych okazał się tym razem parametr E-A-T. Czym jest i jak podnieść jego wartość?

Czytaj więcej
Head of Growth  - Jacek

Jacek

Head of Growth

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać