Blog SEO / SEM

Jak wybierać specjalistów SEO według Google?

Jak wybierać specjalistów SEO według Google?

5 grudnia Google zaktualizowało swoje porady dotyczące wyboru odpowiedniego specjalisty ds. SEO dla strony internetowej. Są to fundamentalne zasady, które pomogą Ci wybrać odpowiednią osobę, a co za tym idzie, zwiększyć widoczność Twojej strony w Google.

Czytaj więcej

Google wdraża Continuous Scroll w wynikach wyszukiwania

Google wdraża Continuous Scroll w wynikach wyszukiwania

To już czas, by pożegnać paginację w Google. Angielskie wyniki wyszukiwania na desktopach już zaczynają przypominać te z urządzeń mobilnych, czyli wszystkie wyniki będą się tam pokazywać po przewijaniu. Co to znaczy dla stron i dla biznesów internetowych? Przeczytaj, żeby się dowiedzieć!

Czytaj więcej

Najlepsze reklamy świąteczne – przykłady

Najlepsze reklamy świąteczne – przykłady

Koniec roku to czas, w którym wiele firm, a w szczególności branża e-commerce, działa na wysokich obrotach. Chcesz maksymalnie wykorzystać ten okres, by pozyskać nowych klientów i zwiększyć wartość „świątecznych” koszyków i finalnej sprzedaży? Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną listę wskazówek i inspiracji najlepszymi reklamami świątecznymi. Zacznijmy!

Czytaj więcej

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Jak robić reklamy świąteczne? Praktyczne porady

Pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o świętach Bożego Narodzenia to spokój, radość i spotkania z rodziną. Pamiętajmy jednak także, że okres bożonarodzeniowy to jedno z największych wydarzeń zakupowych na świecie. Świętują go więc nie tylko ludzie, ale także firmy, które przygotowują się do niego m.in. przez reklamy świąteczne.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie w UK po angielsku z Polski. Warto?

Pozycjonowanie w UK po angielsku z Polski. Warto?

Jaki jest klucz do sukcesu, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron po angielsku? To nie tylko odpowiednia optymalizacja witryny, lecz także dobór domeny i hostingu, linkowanie zewnętrzne, poprawny językowo i dopasowany do odbiorcy content, czy wreszcie nastawienie na optymalizację także pod inne wyszukiwarki, w szczególności – Bing.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie w UK po angielsku z Polski. Warto?

Pozycjonowanie w UK po angielsku z Polski. Warto?

Pozycjonowanie stron po angielsku rodzi wiele pytań. Na czym polega? Jak się do niego zabrać i jak poprowadzić od A do Z, aby osiągnąć pożądane efekty? I wreszcie – czym różni się pozycjonowanie w UK od SEO na polskim rynku? Podpowiemy Ci, dlaczego warto zlecać zagraniczne SEO polskim firmom i o czym pamiętać chcąc wejść na rynek brytyjski.

Czytaj więcej

Skuteczny copywriting w Google Ads

Skuteczny copywriting w Google Ads

Aby skutecznie docierać do potencjalnych klientów, Twoje reklamy tekstowe muszą być trafne, atrakcyjne i angażujące oraz dopasowane do zasad redakcyjnych Google. Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy lub chcesz poprawić CTR oraz wynik wynik jakości Twoich reklam Google Ads to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy o
Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się