Blog SEO / SEM

Moduły PrestaShop – przegląd funkcjonalności

Moduły PrestaShop – przegląd funkcjonalności

Prowadzisz sklep oparty na PrestaShop? Może słyszałeś już o modułach, które zwiększają możliwości witryny przez wykorzystanie funkcji niedostępnych w podstawowej wersji tego oprogramowania? Zrobiliśmy internetowy przegląd funkcjonalności modułów PrestaShop. Sprawdź, które z nich chcesz przetestować!

Czytaj więcej

Jak dodać stronę do Google Analytics 4? Poradnik GA4 cz. 1

Jak dodać stronę do Google Analytics 4? Poradnik GA4 cz. 1

Google Analytics 4 nie jest aktualizacją Universal Analytics (potocznie GA3), tylko zupełnie nowym narzędziem, które zresztą dostępne jest od dłuższego czasu. Nie masz obowiązku rezygnacji ze wcześniejszego rozwiązania – w dalszym ciągu możesz z niego korzystać. Miej jednak na uwadze, że Google ogłosiło, kiedy GA3 zostanie ostatecznie zastąpione nowym produktem, czyli GA4. Dlatego już teraz sprawdź, jak krok po kroku dodać stronę do Google Analytics 4!

Czytaj więcej

Jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują?

Jak tworzyć wpisy blogowe, które konwertują?

Content, context, artykuły, treść na pierwszym miejscu. Od lat najwięksi marketerzy świata zachęcają nas do tego, aby tworzyć wartościowe treści dla naszych Klientów. Brzmi dobrze, wiadomo, ale… jak to właściwie zrobić? I czy istnieje niezawodny sposób na to, by teksty blogowe konwertowały?

Czytaj więcej

Jak sytuacja geopolityczna na świecie wpływa na SEO i e-commerce?

Jak sytuacja geopolityczna na świecie wpływa na SEO i e-commerce?

Wiemy doskonale, że e-commerce zmienia świat, ale jak świat wpływa na e-commerce? Jak prowadzić działania marketingowe podczas kryzysu? Jakie frazy kluczowe szybują w górę i co użytkownicy wyszukują najczęściej, gdy na świecie wybuchają konflikty zbrojne? Mamy dla Ciebie masę wiedzy prosto z raportów i naszych własnych doświadczeń.

Czytaj więcej

Personalizacja reklam Google Ads – czym jest i do czego służy?

Personalizacja reklam Google Ads – czym jest i do czego służy?

Korzystając z reklam internetowych, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy rzeczywiście byliby zainteresowani Twoją ofertą. Z pomocą przychodzi zaawansowane narzędzie reklam spersonalizowanych, dzięki któremu Twoje reklamy będą lepiej dopasowane do danych użytkowników. Poniżej wyjaśnię, czym jest personalizacja reklam Google Ads oraz przedstawię możliwe opcje tego narzędzia.

Czytaj więcej

Jak optymalizować produkty na platformie Shoper?

Jak optymalizować produkty na platformie Shoper?

Wiesz, jakie są kluczowe elementy dobrego opisu produktu? W jaki sposób poprawne określenie grupy odbiorców wpływa na tworzone treści? Wbrew obawom, Shoper to przyjazny i prosty CMS, a ty – wyposażony w nasz poradnik krok po kroku – z edycją i optymalizacją opisów poradzisz sobie bezbłędnie!

Czytaj więcej

11 mitów o link buildingu

11 mitów o link buildingu

Link building to proces, wokół którego zdążyło narosnąć sporo mitów. Wydaje Ci się, że przy pomocy kilkunastu czy kilkudziesięciu linków wskoczysz do TOP 5? A może zastanawiasz się nad zakupem linków w okazyjnym pakiecie? W tym wpisie rozprawiamy się dla Ciebie z 11 mitami o link buildingu, przez które wiele witryn zupełnie wypada z gry.

Czytaj więcej

Czym jest piramida linków i jak możesz z niej skorzystać?

Czym jest piramida linków i jak możesz z niej skorzystać?

Piramida linków może brzmieć dość niepokojąco – w XXI wieku chyba już wszyscy jesteśmy mocno przeczuleni na wszelkie piramidy (od finansowych po MLM), a w SEO ta praktyka link-buildingowa także nie cieszy się już zbyt wielkim powodzeniem. Dlaczego więc ciągle można znaleźć strony oferujące piramidę linków? Co to jest piramida linków i czy w 2022 roku w ogóle się opłaca?

Czytaj więcej