Blog SEO / SEM

Jak generować leady za pomocą SEO?

Jak generować leady za pomocą SEO?

Zlecając kampanię SEO oczekujesz, że z czasem działania te zaczną Ci przynosić klientów i rzeczywiście taki powinien być cel pracy specjalistów. Najpierw jednak będziesz obserwować, jak rośnie widoczność strony na słowa kluczowe, które opisują Twój biznes, następnie witryna będzie zajmować coraz wyższe pozycje w Google, a w kolejnym etapie odnotujesz więcej zapytań czy zamówień od klientów. Jak powinna być prowadzona kampania, aby przynosiła taki efekt? Jak generować leady za pomocą SEO?

Czytaj więcej

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, dlaczego nie widzisz swojej reklamy w Google i czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Refleks, kontekst, zasięgi – co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi – co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej

Jak SEO wspiera każdy z etapów lejka sprzedażowego?

Jak SEO wspiera każdy z etapów lejka sprzedażowego?

Lejek sprzedażowy to podstawa działań marketingowych każdej firmy, nawet tej najmniejszej. Dlatego dobrze wiedzieć nie tylko czym jest, lecz także jak wykorzystać go dla własnych korzyści. W tym wpisie wyjaśnimy, dlaczego warto korzystać z lejka sprzedażowego, co łączy go z SEO i jakie znaczenie ma to, czy działasz na zasadach B2B czy B2C – gwarantujemy solidną dawkę wiedzy.

Czytaj więcej

Spis treści. Dlaczego warto go stosować i jaki ma wpływ na SEO?

Spis treści. Dlaczego warto go stosować i jaki ma wpływ na SEO?

Tworzysz content na stronę i przygotowałeś dosyć długi, wyczerpujący tekst? Podzieliłeś go na akapity, dodałeś nagłówki – całość wygląda atrakcyjnie i przejrzyście? Miej jednak na uwadze, że niektórych czytelników mogą interesować jedynie wybrane zagadnienia z tego tekstu. Możesz ułatwić im dotarcie do ciekawych dla nich części publikacji, tworząc spis treści w artykule. Dowiedz się, jak to zrobić i jaki ma to wpływ na SEO.

Czytaj więcej

Dlaczego warto robić backup strony WWW i jak go przywrócić?

Dlaczego warto robić backup strony WWW i jak go przywrócić?

Backup strony WWW to jedna z tych rzeczy, którą każdy właściciel witryny internetowej powinien posiadać. To Twój wehikuł czasu, który umożliwi Ci przywrócenie strony lub sklepu do wcześniejszego punktu w czasie. W przypadku problemów technicznych, uszkodzenia strony czy ataku hakerskiego da to możliwość błyskawicznego przywrócenia strony do jej pełnej funkcjonalności.

Czytaj więcej

Pokaż, co masz, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego powinno Cię zainteresować?

Pokaż, co masz, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego powinno Cię zainteresować?

Google od dłuższego czasu celuje w nagradzanie stron, które wyróżniają się interesującą i wartościową, a przede wszystkim unikalną treścią. Oczywistym jest jednak, że nie każdy wpis na Twoim blogu będzie miał pierwsze miejsca, a Tobie nawet nie zależy na każdej treści tak samo. Z pomocą w konstruowaniu odpowiedniej strategii przychodzi termin z pogranicza content marketingu i SEO, czyli cornerstone content. Co to jest i dlaczego jest tak istotny?

Czytaj więcej