Blog

Czy naprawdę potrzebuję unikalnego opisu do każdego produktu na stronie?

Czy naprawdę potrzebuję unikalnego opisu do każdego produktu na stronie?

Planując zakupy najpierw sprawdzasz ofertę sklepu w internecie? Jeśli tak, to należysz do 62% internautów, którzy stawiają na komfort i elastyczność łączącą się z tym sposobem kupowania. Zakupy internetowe cieszą się coraz większą popularnością, która z roku na rok rośnie. Ciężko się dziwić – dzięki możliwościom jakie daje e-commerce, w naszym zasięgu znajduje się cały wachlarz różnorodnych łatwo dostępnych produktów.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie na Ukrainie – co musisz wiedzieć?

Pozycjonowanie na Ukrainie – co musisz wiedzieć?

Ukraina to kraj leżący w Europie Wschodniej. Jest państwem unitarnym, członkiem założycielem ONZ, a także wchodzi w skład Światowej Organizacji Handlu, Rady Europy, Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej oraz Całościowej Strefy Wolnego Handlu (DCFTA). Ukraina posiada najniższy w Europie wskaźnik wolności gospodarczej – miernik, który odzwierciedla restrykcyjność przepisów i zakres wywierania przymusu przez władzę dotyczącą sfery gospodarki, publikowany przez The Wall Street Journal oraz Heritage Foundation.

Czytaj więcej

Podobny produkt, inna wersja kolorystyczna – co z opisami?

Podobny produkt, inna wersja kolorystyczna – co z opisami?

Opisy produktów zgromadzonych w sklepie internetowym, w szczególności, jednobranżowym, mogą powodować duplikację wewnętrzną. Ich identyfikacja, zwykle ze względu na powielające się parametry takie jak rozmiar, oraz kopiowanie opisów na podstronach produktów różniących się kolorem lub wzorem, może zmniejszać konwersję i widoczność w wynikach wyszukiwania.

Czytaj więcej
Ebook - Pozycjonowanie sklepów www - Zacznij czytać
Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Marketing Consultant

Porozmawiajmy
o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się