Blog SEO / SEM

Czym są pop-upy i jak je stosować?

Czym są pop-upy i jak je stosować?

Użytkownicy stron napotykają na wiele różnych form reklamy. Firmy, które je wstawiają na swoje serwisy, muszą szukać rozwiązań, aby skutecznie dotrzeć ze swoim komunikatem do odbiorcy. Jednym ze sposobów może być wykorzystanie pop-upów. Czym one są i jak je stosować?

Czytaj więcej

15 wskazówek na zwiększenie świątecznej sprzedaży w e-commerce

15 wskazówek na zwiększenie świątecznej sprzedaży w e-commerce

Sprzedaż online i branża e-commerce od lat stale rośnie. W 2019 roku kupujący online wydali łącznie w sieci ponad 1 bilion dolarów, o 3,7% więcej, niż rok wcześniej i najwięcej w historii e-handlu. Obecnie pandemia COVID-19 uszczupliła wiele portfeli, więc ten wynik może się już nie powtórzyć, ale wciąż jako właściciele sklepów online mamy o co walczyć. Nadal 60% polskich internautów robi zakupy w blisko 30 000 polskich e-sklepów. Jak zwiększyć grudniową sprzedaż i już teraz przygotować Twój e-sklep na ten gorący okres?

Czytaj więcej

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Obawy przed SEO – dlaczego przedsiębiorcy boją się inwestować w pozycjonowanie?

Słyszałeś o pozycjonowaniu w Google? Masz świadomość, że konkurujące z Tobą firmy inwestują w takie działania i w związku z tym ich strony pojawiają się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych na istotne dla Ciebie frazy? Dzięki temu marki te prawdopodobnie docierają do wielu klientów. Mimo tej wiedzy boisz się inwestować w SEO? Czy masz się przed czym wzbraniać? Sprawdziliśmy, dlaczego przedsiębiorcy obawiają się SEO.

Czytaj więcej

Edytor tekstów Semstorm – czy dobrze działa?

Edytor tekstów Semstorm – czy dobrze działa?

Działania SEO to złożony proces, na który składa się wiele czynników. Jednym z nich bez wątpienia są treści publikowane na stronie wraz z odpowiednią optymalizacją. Aby ułatwić sobie to zadanie, można wykorzystać różnorodne narzędzia, które usprawnią tworzenie treści i polepszą ich jakość pod kątem SEO. Jednym z nich jest edytor tekstów oferowany przez narzędzie Semstorm. Sprawdzimy, czy warto z niego korzystać!

Czytaj więcej

Szablon sklepu internetowego czy dedykowany projekt – co wybrać?

Szablon sklepu internetowego czy dedykowany projekt – co wybrać?

Wygląd to jeden z kluczowych elementów tworzenia własnego sklepu internetowego – to on w dużej mierze decyduje o atrakcyjności e-commerce w oczach użytkowników. Możliwości stworzenia layoutu sklepu jest wiele. Dziś przyjrzymy się bliżej dwóm opcjom – szablonowi e-commerce oraz dedykowanemu projektowi graficznemu. Który z nich wybrać?

Czytaj więcej