Blog SEO / SEM

Jak stracić Klienta w sklepie internetowym w 5 sekund?

Jak stracić Klienta w sklepie internetowym w 5 sekund?

Różne badania wskazują, że od 40% do 70% zakupów przez internet nie dochodzi do skutku. Dlaczego? Dlaczego tracisz Klientów w swoim sklepie online? Dlaczego odchodzą do konkurencji? Zobacz, jak stracić Klienta w sklepie internetowym w kilka sekund i co poprawić, aby zwiększyć ilość finalizowanych zamówień.

Czytaj więcej

Jak rekrutować inhouse SEO?

Jak rekrutować inhouse SEO?

Firma, która chce zdobywać coraz większą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google ma kilka możliwości, by zrealizować ten cel. Może zawrzeć umowę z agencją SEO, która przejmie wszystkie obowiązki związane z tym zadaniem, zatrudnić specjalistę SEO i jednocześnie współpracować z agencją bądź postawić wyłącznie na inhouse SEO. Jak rekrutować SEOwca, jeśli nie masz w firmie nikogo z dużym doświadczeniem w tej branży? Kto byłby w stanie ocenić kompetencje kandydata?

Czytaj więcej

Content marketing to nie tylko blog

Content marketing to nie tylko blog

Według Content Marketing Institute 88% marketerów B2B korzysta w jakimś stopniu z content marketingu, ale jedynie 6% z nich uważa taką formę promocji brandu za efektywną. Z czego wynika tak duża różnica? Jedną z kluczowych przyczyn takiego stanu rzeczy może być… ograniczenie tych działań do tylko jednej formy marketingu treści, np. prowadzenia firmowego bloga. A przecież content marketing to nie tylko blog!

Czytaj więcej

Czy warto mieć stronę w 2020 roku? 9 powodów, dla których Twój biznes potrzebuje strony internetowej

Czy warto mieć stronę w 2020 roku? 9 powodów, dla których Twój biznes potrzebuje strony internetowej

Pamiętasz, jak jeszcze kilka lat temu, na przełomie I i II dekady XXI wieku, marketerzy wróżyli koniec ery stron WWW i namawiali do “przeniesienia” ich na Facebook’owe i Instagramowe tablice? Social media miały przejąć schedę po witrynach internetowych. Większe i mniejsze firmy przestawały opłacać domeny i rezygnowały z nich na rzecz inwestycji w rozwój profili na Fejsie. Czy postawiły na właściwego konia?

Czytaj więcej

Cross-selling, up-selling – co wybrać?

Cross-selling, up-selling – co wybrać?

Cross-selling i up-selling to dwie zupełnie różne strategie sprzedażowe, mające na celu zmaksymalizować zyski w e-sklepie. Co oznaczają te pojęcia? Które z rozwiązań wybrać, by zwiększyć konwersję? A może stosować obie strategie jednocześnie? Podpowiadamy!

Czytaj więcej

Jak wypozycjonować ofertę pracy w Google?

Jak wypozycjonować ofertę pracy w Google?

Czasy, kiedy agencje i działy HR ograniczały działania do zamieszczania swoich ogłoszeń rekrutacyjnych na jedynie paru portalach już dawno minęły. Aby się wyróżnić – potrzeba dużo więcej. Na szczęście odpowiednio zaplanowane działania SEO i SEM pozwalają zwiększyć widoczność w wyszukiwarce, a także skutecznie dotrzeć do kandydatów… przed konkurencją.

Czytaj więcej

Czego NIE robić pozycjonując stronę? 8 błędów SEO

Czego NIE robić pozycjonując stronę? 8 błędów SEO

Pozycjonowanie stron zgromadziło wokół siebie ogromną rzeszę samozwańczych specjalistów i mikro-agencji SEO, które zapewniają, że w mig doprowadzą Twoją stronę WWW na szczyt wyników wyszukiwania w Google. Czy aby na pewno? Jak mawiają stare e-zwoje internetów, “po czynach i owocach”, a może raczej “po błędach ich poznacie”. Zobacz 8 najpopularniejszych błędów w SEO i sam sprawdź, kto naprawdę zna się na rzeczy.

Czytaj więcej

Dlaczego strona nagle znika z wyników wyszukiwania? Najczęstsze błędy popełniane przez developerów

Dlaczego strona nagle znika z wyników wyszukiwania? Najczęstsze błędy popełniane przez developerów

Jesteś zaangażowany w prowadzenie swojej strony WWW. Poświęcasz jej mnóstwo czasu, dodajesz wartościowe treści, a nagle okazuje się, że serwis w ogóle nie jest widoczny w Google. Być może w pierwszej chwili uznasz, że jest to kara od wyszukiwarki, która usunęła Twoją witrynę z indeksu. Na pocieszenie napiszę Ci, że tak dzieje się rzadko. Problem natomiast może wynikać z błędu popełnionego przez developera.

Czytaj więcej

Heatmapy w strategii SEO

Heatmapy w strategii SEO

Heatmapy mogą pomóc w określeniu tego, które miejsca lub elementy na stronie internetowej cieszą się największym zainteresowaniem czytelników i generują ruch. Jak to się ma do strategii pozycjonowania i SEO? Czym są heatmapy i jak je stworzyć? Podpowiadamy!

Czytaj więcej
Sr Marketing Consultant - Paweł

Paweł

Sr Marketing Consultant

Porozmawiajmy o Twojej stronie
  • +48 12 200 20 10
  • info@delante.pl
Skontaktuj się