Blog SEO / SEM

Tagi noscript: czym są i jak wpływają na SEO?

Tagi noscript: czym są i jak wpływają na SEO?

Obecnie trudno sobie wyobrazić stronę WWW bez JavaScript – dzięki niemu witryna jest atrakcyjniejsza. Choć zdarza się to rzadko, to może być tak, że przeglądarka, z której korzysta użytkownik Twojej strony nie obsługuje JS bądź internauta ma wyłączone jego uruchamianie. W takich przypadkach należy „podać” użytkownikowi alternatywną wersję strony i tutaj zastosowanie mają tagi noscript. Czym są i jaki mają wpływ na SEO?

Czytaj więcej

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #7

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #7

Kolejny miesiąc za nami i kolejna prasówka Delante, czyli zbiór najważniejszych informacji z branży SEO. Do tworzenia prasówki zaangażowaliśmy kilka osób z naszego działu SEO. Zobacz, jakie newsy dla Ciebie wybrali.

Czytaj więcej

Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce publikacji artykułu sponsorowanego? Checklista

Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce publikacji artykułu sponsorowanego? Checklista

Od lat jednym z ważniejszych czynników rankingowych Google pozostaje link building, jednak jego zasady przez lata diametralnie się zmieniły. Kiedyś znaczenie miała liczba linków, a obecnie kluczowa jest ich jakość. Sposobem na pozyskanie wartościowych odnośników są m.in. artykuły sponsorowane. Zastanawiasz się, gdzie opublikować artykuł sponsorowany i czym się kierować przy wyborze? Przygotowałam dla Ciebie kilka wskazówek.

Czytaj więcej

Silnik Google i mechanizm Ads we własnym sklepie – o rozwiązaniach AI dla e-commerce

Silnik Google i mechanizm Ads we własnym sklepie – o rozwiązaniach AI dla e-commerce

Google to nie tylko wyszukiwarka internetowa. To też zestaw narzędzi analitycznych i marketingowych – Analytics, Ads, Data Studio… oraz setki usług chmury obliczeniowej, z użyciem których te narzędzia zostały stworzone. Te same technologie możemy wykorzystać do ulepszenia własnego serwisu czy aplikacji; między innymi do wsparcia sprzedaży w e-commerce dzięki inteligentnym rekomendacjom produktów.

Czytaj więcej

Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Zaletą prowadzenia działań marketingowych w sieci jest możliwość stosunkowo łatwego mierzenia skuteczności realizowanych kampanii. Możesz weryfikować, ile przekierowań na Twoją stronę przyniosło dane źródło, jaką udało się w jego przypadku osiągnąć konwersję i na tej podstawie ustalać, jak optymalizować działania. Pomogą Ci w tym między innymi tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Czytaj więcej