Konferencje i wydarzenia marketingowe i SEO 2023 – Polska [Kalendarz]
Chociaż już pierwszy kwartał roku za nami to ten rok szykuje dla nas jeszcze wiele wydarzeń marketingowych i SEO. Zobacz kalendarz wydarzeń na 2023 rok.
Czytaj więcejChociaż już pierwszy kwartał roku za nami to ten rok szykuje dla nas jeszcze wiele wydarzeń marketingowych i SEO. Zobacz kalendarz wydarzeń na 2023 rok.
Czytaj więcejOd jakiegoś czasu głośno mówi się o wykorzystaniu AI do tworzenia grafik. Pełna baza stron pozwalających na generowanie grafik, materiałów wideo i audio z pewnością ułatwiła zadanie wielu marketerom czy grafikom. Moim zdaniem na szczególną uwagę zasługują Midjourney oraz DALL-E, poznasz też najnowsze rozwiązanie od Adobe . We wpisie przeczytasz, jak wykorzystać 10 generatorów grafik wykorzystujących AI!
Czytaj więcejAby w pełni zrozumieć proces pozycjonowania, ważne jest, by wiedzieć, jak działają roboty Google’a. To one decydują o tym, czy Twoja strona internetowa zostanie zaindeksowana, by później walczyć o coraz wyższe pozycje w SERP-ach. Przedstawiamy najważniejsze informacje na temat pracy Googlebota i zdradzamy kilka tipów, dzięki którym “polubisz się” z robotami.
Czytaj więcejSearch Engine Marketing, czyli SEM, to jedna z form reklamy w Internecie. Jeśli choć trochę interesujesz się marketingiem internetowym, z pewnością kojarzysz Google Ads – kampanie realizowane z pomocą tej platformy to jedna z najpopularniejszych form SEM, które możesz zobaczyć na co dzień w sieci.
Czytaj więcejJeżeli zależy Ci na jak najlepszej widoczności w Internecie, powinieneś zadbać o SEO swojej witryny. Czym jest ten proces, o którym tak wiele się mówi w ostatnim czasie? Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami na temat pozycjonowania – od definicji przez czynniki rankingowe aż po narzędzia.
Czytaj więcejBlogowanie to szereg korzyści dla strony: zwiększa ruch w witrynie i przyciąga więcej klientów do Twojego sklepu internetowego. Ale co robić, jeśli skończą Ci się pomysły na tematy postów? Jak działać, gdy brakuje Ci nowych słów kluczowych, pod kątem których można optymalizować i tworzyć treści na bloga? Bez obaw – wystarczy połączyć swoją wiedzę na temat SEO z myśleniem biznesowym, aby odkryć zupełnie nowe słowa kluczowe, idealne do Twojego bloga i dalszej optymalizacji treści.
Czytaj więcejCoraz więcej osób decyduje się na sprzedaż produktów w Internecie. To wygodne rozwiązanie biznesowe, które wymaga stworzenia platformy sprzedażowej. Koszt sklepu internetowego uzależniony jest od wielu czynników. Można jednak przyjąć, że na ten cel należy przeznaczyć minimum ok. 6000-14 000 zł. Im bardziej zaawansowany e-commerce, tym kwota ta będzie wyższa. Podpowiadamy, jakie wydatki powinieneś uwzględnić w budżecie.
Czytaj więcejRegulamin sklepu internetowego jest podstawowym dokumentem, który zapewnia bezpieczeństwo i jasne zasady obu stronom – Tobie i Twoim klientom. I choć wydawać by się mogło, że pisanie regulaminu to nic trudnego, to nie można zapomnieć o dziesiątkach wymogów formalnych niezbędnych do w pełni zgodnego z prawem i pozbawionego luk dokumentu. Jak napisać regulamin sklepu internetowego lub skąd go wziąć? Podpowiadamy.
Czytaj więcejAby sklep internetowy przynosił zyski, nie wystarczy tylko bogaty asortyment, ale również odpowiednia promocja, szczególnie w przypadku nowo powstałych e-biznesów. O tym, jak wypromować sklep internetowy i które sposoby wybrać, przeczytasz w naszym artykule!
Czytaj więcejJeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy – od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.
Czytaj więcej