Alexa Rank

Co to jest Alexa Rank? – Definicja

Alexa Rank (zwany też Alexa Traffic Rank) to główna miara udostępniona przez Alexa Internet. Przede wszystkim, jego zadaniem jest oszacowanie popularności analizowanej witryny. Do obliczenia tej wartości brana jest pod uwagę częstotliwość odwiedzin danej strony internetowej oraz jej wyświetlenia w czasie 3 miesięcy przez użytkowników posiadających zainstalowaną wtyczkę Alexa Traffic Rank lub Alexa Toolbar.

Alexa rank definicja

Przykładowe użycie Alexa Traffic Rank:

Dana witryna internetowa jest analizowana na podstawie stosunku frekwencji do pozostałych witryn. Wskaźnik ten powinien być jak najniższy – to wskazuje na popularność danej strony internetowej.

Alexa Rank dostarcza nam analizę danej witryny internetowej, informacje jak wypada ona na tle konkurencji oraz krótką analizę ruchu na stronie.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej