Alexa Rank

Co to jest Alexa Rank? – Definicja

Alexa Rank (zwany też Alexa Traffic Rank) to główna miara udostępniona przez Alexa Internet. Przede wszystkim, jego zadaniem jest oszacowanie popularności analizowanej witryny. Do obliczenia tej wartości brana jest pod uwagę częstotliwość odwiedzin danej strony internetowej oraz jej wyświetlenia w czasie 3 miesięcy przez użytkowników posiadających zainstalowaną wtyczkę Alexa Traffic Rank lub Alexa Toolbar.

Alexa rank definicja

Przykładowe użycie

Dana witryna internetowa jest analizowana na podstawie stosunku frekwencji do pozostałych witryn. Wskaźnik ten powinien być jak najniższy – to wskazuje na popularność danej strony internetowej.

Alexa dostarcza nam analizę danej witryny internetowej, informacje jak wypada ona na tle konkurencji oraz krótką analizę ruchu na stronie.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej