Alexa Rank

Co to jest Alexa Rank? – Definicja

Alexa Rank (zwany też Alexa Traffic Rank) to główna miara udostępniona przez Alexa Internet. Przede wszystkim, jego zadaniem jest oszacowanie popularności analizowanej witryny. Do obliczenia tej wartości brana jest pod uwagę częstotliwość odwiedzin danej strony internetowej oraz jej wyświetlenia w czasie 3 miesięcy przez użytkowników posiadających zainstalowaną wtyczkę Alexa Traffic Rank lub Alexa Toolbar.

Alexa rank definicja

Przykładowe użycie Alexa Traffic Rank:

Dana witryna internetowa jest analizowana na podstawie stosunku frekwencji do pozostałych witryn. Wskaźnik ten powinien być jak najniższy – to wskazuje na popularność danej strony internetowej.

Alexa Rank dostarcza nam analizę danej witryny internetowej, informacje jak wypada ona na tle konkurencji oraz krótką analizę ruchu na stronie.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej