Alexa Rank

Co to jest Alexa Rank? – Definicja

Alexa Rank (zwany też Alexa Traffic Rank) to główna miara udostępniona przez Alexa Internet. Przede wszystkim, jego zadaniem jest oszacowanie popularności analizowanej witryny. Do obliczenia tej wartości brana jest pod uwagę częstotliwość odwiedzin danej strony internetowej oraz jej wyświetlenia w czasie 3 miesięcy przez użytkowników posiadających zainstalowaną wtyczkę Alexa Traffic Rank lub Alexa Toolbar.

Alexa rank definicja

Przykładowe użycie Alexa Traffic Rank:

Dana witryna internetowa jest analizowana na podstawie stosunku frekwencji do pozostałych witryn. Wskaźnik ten powinien być jak najniższy – to wskazuje na popularność danej strony internetowej.

Alexa Rank dostarcza nam analizę danej witryny internetowej, informacje jak wypada ona na tle konkurencji oraz krótką analizę ruchu na stronie.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej