Wyświetlenia

Czym są wyświetlenia? – Definicja

Wyświetlenia to liczba, która pokazuje, ile razy dana strona wyświetliła się w bezpłatnych lub płatnych wynikach wyszukiwania. Nie jest to tożsame z przejściem na stronę. Zaprezentowanie witryny użytkownikowi jest zliczane za każdym razem, kiedy strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, na podstawie danego adresu URL linku. To właśnie on rejestruje każde wyświetlenie witryny w wyszukiwarce w momencie otwarcia przez użytkownika strony zawierającej ten wynik wyszukiwania, i to niezależnie od tego, czy wynik znajduje się w części strony wymagającej przesunięcia w dół czy nie.

Wyświetlenia - definicja.

Wyświetlenia reklam Google Ads

Jeśli chodzi o Google Ads, to wyświetlenie oznacza każdorazowe zaprezentowanie reklamy użytkownikowi. Zlicza się wtedy, gdy reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania czy też innej witrynie należącej do sieci Google. W niektórych przypadkach może być rejestrowane częściowo, jak np. w Mapach Google, gdzie możliwe jest wyświetlanie wyłącznie ograniczonej liczby linijek tekstu.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że za pomocą jednego kliknięcia w sieci możemy znaleźć potrzebne materiały: e-booki, poradniki, samouczki, czy instrukcje, które najczęściej udostępniane są w formie plików PDF. Jeśli zastanawiasz się, jak trafić do użytkowników z wysokiej jakości treścią i przydatnymi materiałami, to zobacz, na czym polega pozycjonowanie PDF i w jaki sposób optymalizować pliki w tym formacie!

Czytaj więcej
O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej