Wyświetlenia

Czym są wyświetlenia? – Definicja

Wyświetlenia to liczba, która pokazuje, ile razy dana strona wyświetliła się w bezpłatnych lub płatnych wynikach wyszukiwania. Nie jest to tożsame z przejściem na stronę. Zaprezentowanie witryny użytkownikowi jest zliczane za każdym razem, kiedy strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, na podstawie danego adresu URL linku. To właśnie on rejestruje każde wyświetlenie witryny w wyszukiwarce w momencie otwarcia przez użytkownika strony zawierającej ten wynik wyszukiwania, i to niezależnie od tego, czy wynik znajduje się w części strony wymagającej przesunięcia w dół czy nie.

Wyświetlenia - definicja.

Wyświetlenia reklam Google Ads

Jeśli chodzi o Google Ads, to wyświetlenie oznacza każdorazowe zaprezentowanie reklamy użytkownikowi. Zlicza się wtedy, gdy reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania czy też innej witrynie należącej do sieci Google. W niektórych przypadkach może być rejestrowane częściowo, jak np. w Mapach Google, gdzie możliwe jest wyświetlanie wyłącznie ograniczonej liczby linijek tekstu.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej