Wyświetlenia

Czym są wyświetlenia? – Definicja

Wyświetlenia to liczba, która pokazuje, ile razy dana strona wyświetliła się w bezpłatnych lub płatnych wynikach wyszukiwania. Nie jest to tożsame z przejściem na stronę. Zaprezentowanie witryny użytkownikowi jest zliczane za każdym razem, kiedy strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, na podstawie danego adresu URL linku. To właśnie on rejestruje każde wyświetlenie witryny w wyszukiwarce w momencie otwarcia przez użytkownika strony zawierającej ten wynik wyszukiwania, i to niezależnie od tego, czy wynik znajduje się w części strony wymagającej przesunięcia w dół czy nie.

Wyświetlenia reklam Google Ads: definicja

Jeśli chodzi o Google Ads, to wyświetlenie oznacza każdorazowe zaprezentowanie reklamy użytkownikowi. Zlicza się wtedy, gdy reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania czy też innej witrynie należącej do sieci Google. W niektórych przypadkach może być rejestrowane częściowo, jak np. w Mapach Google, gdzie możliwe jest wyświetlanie wyłącznie ograniczonej liczby linijek tekstu.

  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.