Wyświetlenia

Czym są wyświetlenia? – Definicja

Wyświetlenia to liczba, która pokazuje, ile razy dana strona wyświetliła się w bezpłatnych lub płatnych wynikach wyszukiwania. Nie jest to tożsame z przejściem na stronę. Zaprezentowanie witryny użytkownikowi jest zliczane za każdym razem, kiedy strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, na podstawie danego adresu URL linku. To właśnie on rejestruje każde wyświetlenie witryny w wyszukiwarce w momencie otwarcia przez użytkownika strony zawierającej ten wynik wyszukiwania, i to niezależnie od tego, czy wynik znajduje się w części strony wymagającej przesunięcia w dół czy nie.

Wyświetlenia - definicja.

Wyświetlenia reklam Google Ads

Jeśli chodzi o Google Ads, to wyświetlenie oznacza każdorazowe zaprezentowanie reklamy użytkownikowi. Zlicza się wtedy, gdy reklama pojawi się w wynikach wyszukiwania czy też innej witrynie należącej do sieci Google. W niektórych przypadkach może być rejestrowane częściowo, jak np. w Mapach Google, gdzie możliwe jest wyświetlanie wyłącznie ograniczonej liczby linijek tekstu.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej