Deep link

Co to jest Deep Link? – Definicja

Deep Link (głęboki link) to odnośnik prowadzący do konkretnej zawartości witryny lub aplikacji internetowej. Pierwotnie oznaczał link do podstrony. Obecnie określenie to stosuje się do odnośników służących do wiązania ze sobą zasobów stron internetowych i aplikacji mobilnych, a także przy tworzeniu powiadomień Push czy e-maili marketingowych.

Wśród czynników rankingowych Google ważną rolę odgrywa profil backlinków. Jednym z wymiarów tego profilu jest stosunek deep linków do odnośników prowadzących do strony głównej witryny. Zbyt duża ilość linków do strony głównej może być traktowana jako nadużycie.

Automatyzacja marketingu dzięki Mobile Deep Linking

Obecnie o głębokich linkach mówi się częściej w kontekście automatyzacji marketingu mobilnego. W bardziej zaawansowanej formie mogą zbierać dane na temat użytkownika i prowadzić go do spersonalizowanej zawartości.

Mobile Deep Linki są wykorzystywane w celu odsyłania do konkretnych ekranów w aplikacjach mobilnych, powiadomieniach PUSH czy e-mailach marketingowych. Mogą prowadzić np. do porzuconego koszyka.

Deep Link definicja

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.