Deep link

Co to jest Deep Link? – Definicja

Deep Link (głęboki link) to odnośnik prowadzący do konkretnej zawartości witryny lub aplikacji internetowej. Pierwotnie oznaczał link do podstrony. Obecnie określenie to stosuje się do odnośników służących do wiązania ze sobą zasobów stron internetowych i aplikacji mobilnych, a także przy tworzeniu powiadomień Push czy e-maili marketingowych.

Wśród czynników rankingowych Google ważną rolę odgrywa profil backlinków. Jednym z wymiarów tego profilu jest stosunek deep linków do odnośników prowadzących do strony głównej witryny. Zbyt duża ilość linków do strony głównej może być traktowana jako nadużycie.

Automatyzacja marketingu dzięki Mobile Deep Linking

Obecnie na pytanie czym są głębokie linki mówi się najczęściej w kontekście automatyzacji marketingu mobilnego. W bardziej zaawansowanej formie mogą zbierać dane na temat użytkownika i prowadzić go do spersonalizowanej zawartości.

Mobile Deep Linki są wykorzystywane w celu odsyłania do konkretnych ekranów w aplikacjach mobilnych, powiadomieniach PUSH czy e-mailach marketingowych. Mogą prowadzić np. do porzuconego koszyka.

Co to jest deep link?

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że za pomocą jednego kliknięcia w sieci możemy znaleźć potrzebne materiały: e-booki, poradniki, samouczki, czy instrukcje, które najczęściej udostępniane są w formie plików PDF. Jeśli zastanawiasz się, jak trafić do użytkowników z wysokiej jakości treścią i przydatnymi materiałami, to zobacz, na czym polega pozycjonowanie PDF i w jaki sposób optymalizować pliki w tym formacie!

Czytaj więcej
O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej