Deep link

Co to jest Deep Link? – Definicja

Deep Link (głęboki link) to odnośnik prowadzący do konkretnej zawartości witryny lub aplikacji internetowej. Pierwotnie oznaczał link do podstrony. Obecnie określenie to stosuje się do odnośników służących do wiązania ze sobą zasobów stron internetowych i aplikacji mobilnych, a także przy tworzeniu powiadomień Push czy e-maili marketingowych.

Wśród czynników rankingowych Google ważną rolę odgrywa profil backlinków. Jednym z wymiarów tego profilu jest stosunek deep linków do odnośników prowadzących do strony głównej witryny. Zbyt duża ilość linków do strony głównej może być traktowana jako nadużycie.

Automatyzacja marketingu dzięki Mobile Deep Linking

Obecnie na pytanie czym są głębokie linki mówi się najczęściej w kontekście automatyzacji marketingu mobilnego. W bardziej zaawansowanej formie mogą zbierać dane na temat użytkownika i prowadzić go do spersonalizowanej zawartości.

Mobile Deep Linki są wykorzystywane w celu odsyłania do konkretnych ekranów w aplikacjach mobilnych, powiadomieniach PUSH czy e-mailach marketingowych. Mogą prowadzić np. do porzuconego koszyka.

Co to jest deep link?

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej