Deep link

Co to jest Deep Link? – Definicja

Deep Link (głęboki link) to odnośnik prowadzący do konkretnej zawartości witryny lub aplikacji internetowej. Pierwotnie oznaczał link do podstrony. Obecnie określenie to stosuje się do odnośników służących do wiązania ze sobą zasobów stron internetowych i aplikacji mobilnych, a także przy tworzeniu powiadomień Push czy e-maili marketingowych.

Wśród czynników rankingowych Google ważną rolę odgrywa profil backlinków. Jednym z wymiarów tego profilu jest stosunek deep linków do odnośników prowadzących do strony głównej witryny. Zbyt duża ilość linków do strony głównej może być traktowana jako nadużycie.

Automatyzacja marketingu dzięki Mobile Deep Linking

Obecnie na pytanie czym są głębokie linki mówi się najczęściej w kontekście automatyzacji marketingu mobilnego. W bardziej zaawansowanej formie mogą zbierać dane na temat użytkownika i prowadzić go do spersonalizowanej zawartości.

Mobile Deep Linki są wykorzystywane w celu odsyłania do konkretnych ekranów w aplikacjach mobilnych, powiadomieniach PUSH czy e-mailach marketingowych. Mogą prowadzić np. do porzuconego koszyka.

Co to jest deep link?

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej