.animate-view{opacity: 1 !important;}

Dopasowanie do wyrażenia

Dopasowanie do wyrażenia – definicja

Dopasowanie do wyrażenia służy do zdefiniowania w Google Ads jak zbliżone do interesującej nas frazy ma być wyszukiwane przez użytkownika hasło. Zawieramy wówczas słowo kluczowe w cudzysłowie. Zabieg ten sprawia, że reklama będzie wyświetlać się na frazy identyczne z zadeklarowanym lub w zbliżonej odmianie (w tym z błędami ortograficznymi, w liczbie pojedynczej i mnogiej, akronimy, zwroty pokrewne, skróty czy formy akcentowane). Cudzysłów sprawia też, że wyszukiwane hasło może posiadać dodatkowe wyrazy przed lub po zadeklarowanym wyrażeniu.

Przykład użycia

Powiedzmy, że pracujesz w branży dziecięcej i sprzedajesz łóżeczka dla dzieci. Deklarując w grupie reklam słowo kluczowe „łóżeczka dziecięce”, Google Ads wyświetli reklamy użytkownikom wyszukującym „łóżeczka dziecięce”, „łóżeczko dziecięce”, „łóżeczko dla dzieci”, „minimalistyczne łóżeczko dziecięce” itp.

Dopasowanie do wyrażenia w wykluczających słowach kluczowych

Tu dopasowanie to działa inaczej. Zapisywane jest w cudzysłowie, ale wykluczenia te oznaczają, że reklamy nie będą się wyświetlać na te frazy – co istotne – w zadanej przez nas kolejności. Tu również cudzysłów oznacza branie pod uwagę haseł ze słowami przed i po cudzysłowie.

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM