Doorway Pages

Doorway Pages – Definicja

Doorway Pages to strony internetowe, wypozycjonowane na wybrane słowa kluczowe (najczęściej za pomocą zabronionych technik), które mają za zadanie przekierować użytkownika na stronę docelową. Jest to jedna z technik Black Hat SEO.

Strony przejściowe (Doorway Pages) są także nazywane: Bridge Page, Gateway Page, Jump Page, Portal Page, Zebra Page, Entry Page.

Czym są doorway pages?

Jaki stosunek mają wyszukiwarki do stron przejściowych?

Obecnie panuje duży rygor wyszukiwarek, które szybko wyłapują strony przejściowe. W rekomendacjach wyszukiwarek dla webmasterów zapisany jest zakaz ich stosowania. Takie strony zostają natychmiastowo zbanowane i są wyrzucane z indeksu a co za tym idzie – listy wyników wyszukiwania.

Czym różni się Doorway Page od Landing Page?

Doorway Page to strona stworzona jedynie w celu wypozycjonowania jej na dane słowo kluczowe. Użytkownik, który na nią trafi, musi dokonać dodatkową akcję, aby znaleźć interesujące go informacje (np. kliknąć w link). Landing Page jest zaprojektowania w celu konwersji, użytkownik dokonuje jej bezpośrednio na tej stronie.

Nieetyczna praktyka może spowodować nałożenie filtra lub innej kary Google takiej jak Paragraf 31.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej