Doorway Pages

Doorway Pages – Definicja

Doorway Pages to strony internetowe, wypozycjonowane na wybrane słowa kluczowe (najczęściej za pomocą zabronionych technik), które mają za zadanie przekierować użytkownika na stronę docelową. Jest to jedna z technik Black Hat SEO.

Strony przejściowe (Doorway Pages) są także nazywane: Bridge Page, Gateway Page, Jump Page, Portal Page, Zebra Page, Entry Page.

Czym są doorway pages?

Jaki stosunek mają wyszukiwarki do stron przejściowych?

Obecnie panuje duży rygor wyszukiwarek, które szybko wyłapują strony przejściowe. W rekomendacjach wyszukiwarek dla webmasterów zapisany jest zakaz ich stosowania. Takie strony zostają natychmiastowo zbanowane i są wyrzucane z indeksu a co za tym idzie – listy wyników wyszukiwania.

Czym różni się Doorway Page od Landing Page?

Doorway Page to strona stworzona jedynie w celu wypozycjonowania jej na dane słowo kluczowe. Użytkownik, który na nią trafi, musi dokonać dodatkową akcję, aby znaleźć interesujące go informacje (np. kliknąć w link). Landing Page jest zaprojektowania w celu konwersji, użytkownik dokonuje jej bezpośrednio na tej stronie.

Nieetyczna praktyka może spowodować nałożenie filtra lub innej kary Google takiej jak Paragraf 31.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej
Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

Czego oczekujemy od sklepów internetowych? 7 dobrych praktyk dla e-commerce

W 2018 roku w internecie działało ponad 30 000 polskich sklepów online. Branża e-commerce w Polsce wyceniana jest na ok. 40 mld złotych. Nasz rynek według obliczeń ekspertów handlu online znajduje się na 13. miejscu wśród najszybciej rozwijających się e-krajów na świecie. Jak odkroić z tego tortu dla siebie największy i najcenniejszy kawałek? Czego oczekuje dzisiejszy internauta od zakupów online?

Czytaj więcej