Doorway Pages

Doorway Pages – Definicja

Doorway Pages to strony internetowe, wypozycjonowane na wybrane słowa kluczowe (najczęściej za pomocą zabronionych technik), które mają za zadanie przekierować użytkownika na stronę docelową. Jest to jedna z technik Black Hat SEO.

Strony przejściowe (Doorway Pages) są także nazywane: Bridge Page, Gateway Page, Jump Page, Portal Page, Zebra Page, Entry Page.

Czym są doorway pages?

Jaki stosunek mają wyszukiwarki do stron przejściowych?

Obecnie panuje duży rygor wyszukiwarek, które szybko wyłapują strony przejściowe. W rekomendacjach wyszukiwarek dla webmasterów zapisany jest zakaz ich stosowania. Takie strony zostają natychmiastowo zbanowane i są wyrzucane z indeksu a co za tym idzie – listy wyników wyszukiwania.

Czym różni się Doorway Page od Landing Page?

Doorway Page to strona stworzona jedynie w celu wypozycjonowania jej na dane słowo kluczowe. Użytkownik, który na nią trafi, musi dokonać dodatkową akcję, aby znaleźć interesujące go informacje (np. kliknąć w link). Landing Page jest zaprojektowania w celu konwersji, użytkownik dokonuje jej bezpośrednio na tej stronie.

Nieetyczna praktyka może spowodować nałożenie filtra lub innej kary Google takiej jak Paragraf 31.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej