Rozszerzenia formularzy kontaktowych

Co to są rozszerzenia formularzy kontaktowych? – Definicja

Rozszerzenie formularza kontaktowego to jeden z rodzajów rozszerzeń reklam w systemie Google Ads. Umożliwia użytkownikom przekazywanie danych o sobie za pomocą formularza wyświetlanego bezpośrednio w reklamie. Reklamodawcy mogą dzięki temu łatwiej i szybciej pozyskać potencjalnych klientów.

Rozszerzenia formularzy kontaktowych można dodawać do kampanii:

  • w sieci wyszukiwania,
  • wideo,
  • Discovery,
  • w sieci reklamowej.

rozszerzenia formularzy kontaktowych

W formularzu kontaktowym możemy uwzględnić pytania odnoszące się do informacji, takich jak:

  • imię i nazwisko,
  • e-mail,
  • numer telefonu,
  • miasto,
  • kod pocztowy,
  • województwo,
  • kraj,
  • nazwa firmy,
  • stanowisko,
  • służbowy adres e-mail,
  • numer telefonu służbowego.
Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej