Rozszerzenia informacji

Co to są rozszerzenia informacji? Definicja

Rozszerzenia informacji – dodatkowe informacje wyświetlane przy naszej reklamy mówiące dokładniej o tym co znajduje się w ofercie na naszej stronie internetowej. Rozszerzenie to pokazywane jest jako dodatkowa 1 linijka tekstu na mobile i maksymalnie 2 na PC pod naszą reklamą. Rozszerzenie to można dodać na trzech poziomach: konta, kampanii, grup reklam.

Dzięki rozszerzeniom informacji potencjalny klient może dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty jeszcze przed kliknięciem reklamy. Zwiększa to szanse, że w reklamę wejdą osoby bardziej zainteresowane naszymi produktami

Dodając rozszerzenie informacji możemy wybrać typ informacji takie jak: modele, marka, usługi, udogodnienia, typy. Zaleca się dodanie minimum 4 rozszerzeń informacji.

Co to są rozszerzenia informacji?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej