Rozszerzenia informacji

Co to są rozszerzenia informacji? Definicja

Rozszerzenia informacji – dodatkowe informacje wyświetlane przy naszej reklamy mówiące dokładniej o tym co znajduje się w ofercie na naszej stronie internetowej. Rozszerzenie to pokazywane jest jako dodatkowa 1 linijka tekstu na mobile i maksymalnie 2 na PC pod naszą reklamą. Rozszerzenie to można dodać na trzech poziomach: konta, kampanii, grup reklam.

Dzięki rozszerzeniom informacji potencjalny klient może dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty jeszcze przed kliknięciem reklamy. Zwiększa to szanse, że w reklamę wejdą osoby bardziej zainteresowane naszymi produktami

Dodając rozszerzenie informacji możemy wybrać typ informacji takie jak: modele, marka, usługi, udogodnienia, typy. Zaleca się dodanie minimum 4 rozszerzeń informacji.

Co to są rozszerzenia informacji?

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej