.animate-view{opacity: 1 !important;}

Google Tag Assistant

Co to jest Google Tag Assistant? – Definicja

Google Tag Assistant obserwuje i może wyłapać tagi na stronach, które odwiedza użytkownik. Mogą to być tagi typu: Ads, DoubleClick, Google Tag Manager. Dodatkową opcją jest możliwość rejestracja ścieżki, przez którą poruszają się użytkownicy. Tag Assistant również wychwytuje błędy w widokach i usługach Google Analytics. Nie śledzi ruchów w internecie. Jest rozszerzeniem Google Chrome dostępnym dla każdego i jest zupełnie darmowy.

Czemu służy rozszerzenie Tag Assistant?

Może zmieniać kolor w zależności czy tagi stronie są wprowadzone poprawnie czy błędne. Kolor zielony oznacza że nie wykryto żadnych błędów w implementacji tagu. Kolor niebieski oznacza, że wykryto małe problemy, dostępne wtedy są również sugestie jak poprawić drobny problem związany z implementacją. Kolor żółty informuje nas, że tag zaimplementowany może być źródłem błędnych rezultatów. Na samym końcu kolor czerwony mówi, że tag został wprowadzony nieprawidłowo w efekcie w raportach mogą mieć błędne dane lub mogą być wyświetlone nieprawidłowo.

Jak zainstalować aplikację?

Należy wejść na URL Chrome Web Store a następnie wpisując wybrać Google Tag Assistant. Przejść do odpowiedniej pozycji i kliknąć „Dodaj do Chrome”. Instalacja aplikacji jest automatyczna a po niej narzędzie pokazuję się w prawym górnym rogu okna przeglądarki i jest gotowe do rejestrowania tagów, zdarzeń oraz interakcji na stronie. Gdy będziemy chcieli zakończyć nagrywanie, należy kliknąć w przycisk „Stop Recording”.

Powiązane definicje

Przeczytaj powiązane posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM