Google Tag Manager

Co to jest Google Tag Manager? – Definicja

Google Tag Manager to narzędzie powiązane z wieloma usługami Google dla biznesu. Najczęściej wykorzystywany jest do dodania na stronę śledzenia Google Analytics, e-commerce czy konfiguracji remarketingu. Z jego pomocą możemy dodać także piksel Facebooka.

Google Tag Manager

Google Tag Manager jest naprawdę łatwy w użyciu. Umożliwia dodawanie dodatkowych kodów na stronę, bez potrzeby ingerowania w jej kod źródłowy. Nie ma potrzeby angażowania programisty czy webmastera, gdy jest konieczność dodania nowych fragmentów kodu na stronę. Pozwala on także na aktualizację tagowania strony i wartości konfiguracyjnych dotyczących urządzeń mobilnych.

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.