Google Tag Manager

Co to jest Google Tag Manager? – Definicja

Google Tag Manager to narzędzie powiązane z wieloma usługami Google dla biznesu. Najczęściej wykorzystywany jest do dodania na stronę śledzenia Google Analytics, e-commerce czy konfiguracji remarketingu. Z jego pomocą możemy dodać także piksel Facebooka.

Google Tag Manager Definicja

Jakie daje możliwości?

Google Tag Manager jest naprawdę łatwy w użyciu. Umożliwia dodawanie dodatkowych kodów na stronę, bez potrzeby ingerowania w jej kod źródłowy. Nie ma potrzeby angażowania programisty czy webmastera, gdy jest konieczność dodania nowych fragmentów kodu na stronę. Pozwala on także na aktualizację tagowania strony i wartości konfiguracyjnych dotyczących urządzeń mobilnych.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak zespoły SEO i DEV powinny współpracować?

Jak zespoły SEO i DEV powinny współpracować?

Zawartość strony WWW, jej kod i wiele innych elementów z nią związanych mają ogromny wpływ na widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Zmiany, które wprowadzają pracownicy działu IT na witrynie, stanowią istotny element działań SEO, dlatego bardzo ważne jest, żeby SEO-owcy i developerzy ze sobą współpracowali.

Czytaj więcej
Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej