Google Tag Manager

Co to jest Google Tag Manager? – Definicja

Google Tag Manager to narzędzie powiązane z wieloma usługami Google dla biznesu. Najczęściej wykorzystywany jest do dodania na stronę śledzenia Google Analytics, e-commerce czy konfiguracji remarketingu. Z jego pomocą możemy dodać także piksel Facebooka.

Google Tag Manager Definicja

Jakie daje możliwości?

Google Tag Manager jest naprawdę łatwy w użyciu. Umożliwia dodawanie dodatkowych kodów na stronę, bez potrzeby ingerowania w jej kod źródłowy. Nie ma potrzeby angażowania programisty czy webmastera, gdy jest konieczność dodania nowych fragmentów kodu na stronę. Pozwala on także na aktualizację tagowania strony i wartości konfiguracyjnych dotyczących urządzeń mobilnych.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu