Hilltop

Co to jest Hilltop? – Definicja

Hilltop to jeden z algorytmów wyszukiwarki, który został stworzony przez Krishna Bharat oraz George A. Mihăilă i przyjęty przez Google w lutym 2003 roku. Największy wpływ na SEO miał w 2004 roku.

Celem tego algorytmu była ocena stron pod kątem jakości i eksperckiej wiedzy na podstawie treści oraz ilości i jakości linków, jakie do niej prowadzą.

Algorytm Hilltop definicja

W jaki sposób działa ten algorytm?

Działanie algorytmu Hilltop opiera się na specjalnej bazie stron eksperckich, a także na analizie linków występujących pomiędzy tymi stronami a innymi witrynami. Stronami eksperckimi są wszystkie witryny powiązane z danym tematem, czy zagadnieniem wyszukiwanym przez użytkownika. W większości przypadków są nimi witryny, które zawierają dużą liczbę linków do serwisów o określonej tematyce, które nie są ze sobą powiązane.

Zadaniem tego algorytmu jest umożliwienie użytkownikowi znalezienia jak najbardziej trafnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania.

Po wprowadzeniu algorytmu Hilltop zauważono, że linki pochodzące z domen .edu oraz linki pochodzące z dużych katalogów i z dużym autorytetem przenoszą więcej mocy stronie. Algorytm Hilltop wpłynął na kierunek rozwoju PageRank i na ocenę autorytetu stron obecnie.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej