Hidden text

Co to jest hidden text? – Definicja

Hidden text to tekst ukryty za pomocą znaczników formatowania lub innych technik. Znajduje się w kodzie źródłowym strony i może być odczytany przez crawlery, ale nie jest widoczny dla użytkowników. Technika ta (określana również mianem cloakingu) często służyła do upychania słów kluczowych oraz linków, dlatego Google traktuje ją jako praktykę Black Hat SEO.

Hidden text - co to jest?

Sposoby ukrywania tekstu, które naruszają wytyczne Google:

  1. Zmiana koloru fontu na podobny do koloru tła strony (najczęściej, biały).
  2. Dodawanie tekstu za obrazami lub innymi plikami multimedialnymi.
  3. Umieszczenie tekstu poza ekranem użytkownika za pomocą właściwości z-index, właściwości position: absolute; lub marginesu.
  4. Używanie CSS (Cascading Style Sheets) w celu ukrycia widoczności tekstu.
  5. Modyfikacja rozmiaru czcionki tekstu do zera.
  6. Ukrywanie tekstu w języku skryptowym po stronie serwera (takim jak PHP, ASP/.net, JSP, Perl, Node.JS, itp).
  7. Ustawienie poziomu przezroczystości na 100%.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej