Landing Page

Co to jest Landing Page? – Definicja

Landing Page to strona docelowa (lub strona lądowania), która umożliwi Ci zwiększenie zasięgów. Jest to pierwsza witryna, na którą trafi Twój klient po kliknięciu reklamy, linku sponsorowanego, mailingu czy newslettera.

Zastosowanie

Landing Page bardzo często przygotowywana jest pod kątem kampanii marketingowych Google Ads. Powinna być czytelna, jasno odpowiadać na zapytanie użytkownika i dopracowana pod kątem UX. Jej najważniejszym celem jest skłonienie użytkownika do dokonania konwersji. Taką konwersją może być na przykład przejście na kolejną stronę, zapis do newslettera, zostawienie kontaktu czy zakup.

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.