Newsletter

Co to jest newsletter? – Definicja

Newsletter to coś w rodzaju czasopisma, które przesyłane jest przy pomocy poczty elektronicznej. Najczęściej korzystają z niego marki, by stale komunikować się z klientem, potencjalnym klientem bądź czytelnikiem. Zwykle zawierają informacje o promocjach, zniżkach, rabatach. Często newsletter zawiera również powiadomienia o tym, co nowego na blogu bądź o aktualnych wydarzeniach związanych z firmą lub branżą. Dobrze stworzony newsletter może nie tylko zainteresować odbiorców, ale także zwiększyć konwersję, będącą jednym z podstawowym wskaźników e-commerce.

newsletter definicja

Newslettery a SEO

Newsletter zwiększa świadomość marki, co z kolei wpływa na większą liczbę wyszukiwań brandowych. Subskrypcja newslettera to sposób na zapoznanie klientów z bieżącymi działaniami marki.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej