Newsletter

Co to jest newsletter? – Definicja

Newsletter to coś w rodzaju czasopisma, które przesyłane jest przy pomocy poczty elektronicznej. Najczęściej korzystają z niego marki, by stale komunikować się z klientem, potencjalnym klientem bądź czytelnikiem. Zwykle zawierają informacje o promocjach, zniżkach, rabatach. Często newsletter zawiera również powiadomienia o tym, co nowego na blogu bądź o aktualnych wydarzeniach związanych z firmą lub branżą. Dobrze stworzony newsletter może nie tylko zainteresować odbiorców, ale także zwiększyć konwersję, będącą jednym z podstawowym wskaźników e-commerce.

newsletter definicja

Newslettery a SEO

Newsletter zwiększa świadomość marki, co z kolei wpływa na większą liczbę wyszukiwań brandowych. Subskrypcja newslettera to sposób na zapoznanie klientów z bieżącymi działaniami marki.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej