Mobile-Friendly Test

Co to jest Mobile Friendly Test?

Mobile Friendly Test to narzędzie, w którym możemy sprawdzić, czy nasza strona internetowa jest przystosowana do urządzeń mobilnych. Pomimo tego, że można znaleźć wiele testerów online, jednym z najbardziej popularnych i używanych przez webmasterów jest narzędzie stworzone przez Google.

Mobile friendly test

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona spełnia wymagania Mobilne-Friendly Test najważniejszą rzeczą jest to, aby strona internetowa była responsywna.

O co jeszcze warto zadbać?

Jednakże przy obecnej konkurencji , jaka występuje w Internecie, sama responsywność strony nie jest wyróżniająca, dlatego też warto zwrócić uwagę, aby:

  • skrócić czas ładowania się strony (obecny czas ładowania sprawdzisz za pomocą narzędzi, np. GTMetrix),
  • zmniejszyć liczbę zakładek i dodatkowych elementów na stronie – dzięki temu użytkownik w krótkim czasie znajdzie to, czego szuka,
  • zastosować scrollowanie jako alternatywę dla paginacji,
  • wyodrębnić najważniejsze informacje na stronie.
Czy ta definicja była pomocna?
(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej