Mobile-Friendly Test

Co to jest Mobile Friendly Test?

Mobile Friendly Test to narzędzie, w którym możemy sprawdzić, czy nasza strona internetowa jest przystosowana do urządzeń mobilnych. Pomimo tego, że można znaleźć wiele testerów online, jednym z najbardziej popularnych i używanych przez webmasterów jest narzędzie stworzone przez Google.

Mobile friendly test

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona spełnia wymagania Mobilne-Friendly Test najważniejszą rzeczą jest to, aby strona internetowa była responsywna.

O co jeszcze warto zadbać?

Jednakże przy obecnej konkurencji , jaka występuje w Internecie, sama responsywność strony nie jest wyróżniająca, dlatego też warto zwrócić uwagę, aby:

  • skrócić czas ładowania się strony (obecny czas ładowania sprawdzisz za pomocą narzędzi, np. GTMetrix),
  • zmniejszyć liczbę zakładek i dodatkowych elementów na stronie – dzięki temu użytkownik w krótkim czasie znajdzie to, czego szuka,
  • zastosować scrollowanie jako alternatywę dla paginacji,
  • wyodrębnić najważniejsze informacje na stronie.
Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Branża bieliźniana a pozycjonowanie – jak zaistnieć w sieci?

Branża bieliźniana a pozycjonowanie – jak zaistnieć w sieci?

Sprzedajesz bieliznę online? Możesz dotrzeć do klientów w sieci m.in. decydując się na SEO. Dzięki niemu użytkownicy łatwiej odnajdą Twoje produkty w Google i być może dokonają u Ciebie zakupów. Dzięki jakim działaniom możesz zdobyć wysokie pozycje na najważniejsze dla Twojej działalności frazy? Podpowiadamy! Czytaj dalej i sprawdź, jak zwiększyć widoczność strony w sieci w branży bieliźnianej.

Czytaj więcej