Mobile-Friendly Test

Co to jest Mobile Friendly Test?

Mobile Friendly Test to narzędzie, w którym możemy sprawdzić, czy nasza strona internetowa jest przystosowana do urządzeń mobilnych. Pomimo tego, że można znaleźć wiele testerów online, jednym z najbardziej popularnych i używanych przez webmasterów jest narzędzie stworzone przez Google.

Mobile friendly test

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona spełnia wymagania Mobilne-Friendly Test najważniejszą rzeczą jest to, aby strona internetowa była responsywna.

O co jeszcze warto zadbać?

Jednakże przy obecnej konkurencji , jaka występuje w Internecie, sama responsywność strony nie jest wyróżniająca, dlatego też warto zwrócić uwagę, aby:

  • skrócić czas ładowania się strony (obecny czas ładowania sprawdzisz za pomocą narzędzi, np. GTMetrix),
  • zmniejszyć liczbę zakładek i dodatkowych elementów na stronie – dzięki temu użytkownik w krótkim czasie znajdzie to, czego szuka,
  • zastosować scrollowanie jako alternatywę dla paginacji,
  • wyodrębnić najważniejsze informacje na stronie.
Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej