Mobile-Friendly Test

Co to jest Mobile-Friendly Test?

Mobile-Friendly Test to narzędzie, w którym możemy sprawdzić czy nasza strona internetowa przystosowana jest do urządzeń mobilnych. Pomimo tego, że można znaleźć wiele testerów online, jednym z najbardziej popularnych i używanych przez webmasterów jest narzędzie stworzone przez Google.

Mobile friendly test

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja strona spełnia wymagania Mobilne-Friendly Test najważniejszą rzeczą jest to aby strona internetowa była responsywna.

O co jeszcze warto zadbać?

Jednakże przy obecnej konkurencji jaka występuje w Internecie, sama responsywność strony nie jest wyróżniająca, dlatego też warto zwrócić uwagę aby:

  • skrócić czas ładowania się strony,
  • zmniejszyć liczbę zakładek i dodatkowych elementów na stronie – dzięki temu użytkownik w krótkim czasie znajdzie to, czego szuka,
  • zastosować scrollowanie jako alternatywę dla paginacji,
  • wyodrębnić najważniejsze informacje na stronie.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej