Narzędzie MOZ

Co to jest MOZ (narzędzie)? – Definicja

Moz to popularne narzędzie typu all-in-one które pozwala badać i monitorować parametry witryny. Oprogramowanie występuje w opcji bezpłatnej i abonamentowej.

Umożliwia badanie takich właściwości, jak:

  • linki przychodzące,
  • linkujące domeny,
  • domain authority,
  • page autority,
  • spam score.

Potencjał narzędzia

Jedną z najnowszych opcji udostępnionych przez narzędzie jest możliwość wyselekcjonowania linków kierujących do naszej domeny które nie zostały jeszcze z nią połączone. W odróżnieniu od innych narzędzi dedykowanych, posiada znacznie większą (i stale rozszerzaną) bazę linków, która opiewa na ponad 35.5 biliona. Występujące pod adresem moz.com, posiada również bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki, MozBar.

Narzędzie Moz pozwala na szybkie przeanalizowanie mocy i potencjału stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Prezentuje wyniki w przedziale od 0 do 100. Warto korzystać z niego do porównywania danych, w szczególności w zestawieniu z Ahrefsem.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej