Narzędzie MOZ

Co to jest MOZ (narzędzie)? – Definicja

Moz to popularne narzędzie typu all-in-one które pozwala badać i monitorować parametry witryny. Oprogramowanie występuje w opcji bezpłatnej i abonamentowej.

Umożliwia badanie takich właściwości, jak:

  • linki przychodzące,
  • linkujące domeny,
  • domain authority,
  • page autority,
  • spam score.

Potencjał narzędzia

Jedną z najnowszych opcji udostępnionych przez narzędzie jest możliwość wyselekcjonowania linków kierujących do naszej domeny które nie zostały jeszcze z nią połączone. W odróżnieniu od innych narzędzi dedykowanych, posiada znacznie większą (i stale rozszerzaną) bazę linków, która opiewa na ponad 35.5 biliona. Występujące pod adresem moz.com, posiada również bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki, MozBar.

Narzędzie Moz pozwala na szybkie przeanalizowanie mocy i potencjału stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Prezentuje wyniki w przedziale od 0 do 100. Warto korzystać z niego do porównywania danych, w szczególności w zestawieniu z Ahrefsem.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej