Narzędzie MOZ

Co to jest MOZ (narzędzie)? – Definicja

Moz to popularne narzędzie typu all-in-one które pozwala badać i monitorować parametry witryny. Oprogramowanie występuje w opcji bezpłatnej i abonamentowej.

Umożliwia badanie takich właściwości, jak:

  • linki przychodzące,
  • linkujące domeny,
  • domain authority,
  • page autority,
  • spam score.

Potencjał narzędzia

Jedną z najnowszych opcji udostępnionych przez narzędzie jest możliwość wyselekcjonowania linków kierujących do naszej domeny które nie zostały jeszcze z nią połączone. W odróżnieniu od innych narzędzi dedykowanych, posiada znacznie większą (i stale rozszerzaną) bazę linków, która opiewa na ponad 35.5 biliona. Występujące pod adresem moz.com, posiada również bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki, MozBar.

Narzędzie Moz pozwala na szybkie przeanalizowanie mocy i potencjału stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Prezentuje wyniki w przedziale od 0 do 100. Warto korzystać z niego do porównywania danych, w szczególności w zestawieniu z Ahrefsem.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej