Narzędzie MOZ

Co to jest MOZ (narzędzie)? – Definicja

Moz to popularne narzędzie typu all-in-one które pozwala badać i monitorować parametry witryny. Oprogramowanie występuje w opcji bezpłatnej i abonamentowej.

Umożliwia badanie takich właściwości, jak:

  • linki przychodzące,
  • linkujące domeny,
  • domain authority,
  • page autority,
  • spam score.

Potencjał narzędzia

Jedną z najnowszych opcji udostępnionych przez narzędzie jest możliwość wyselekcjonowania linków kierujących do naszej domeny które nie zostały jeszcze z nią połączone. W odróżnieniu od innych narzędzi dedykowanych, posiada znacznie większą (i stale rozszerzaną) bazę linków, która opiewa na ponad 35.5 biliona. Występujące pod adresem moz.com, posiada również bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki, MozBar.

Narzędzie Moz pozwala na szybkie przeanalizowanie mocy i potencjału stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Prezentuje wyniki w przedziale od 0 do 100. Warto korzystać z niego do porównywania danych, w szczególności w zestawieniu z Ahrefsem.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej
O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej