Narzędzie MOZ

Co to jest MOZ (narzędzie)? – Definicja

Moz to popularne narzędzie typu all-in-one które pozwala badać i monitorować parametry witryny. Oprogramowanie występuje w opcji bezpłatnej i abonamentowej.

Umożliwia badanie takich właściwości, jak:

  • linki przychodzące,
  • linkujące domeny,
  • domain authority,
  • page autority,
  • spam score.

Potencjał narzędzia

Jedną z najnowszych opcji udostępnionych przez narzędzie jest możliwość wyselekcjonowania linków kierujących do naszej domeny które nie zostały jeszcze z nią połączone. W odróżnieniu od innych narzędzi dedykowanych, posiada znacznie większą (i stale rozszerzaną) bazę linków, która opiewa na ponad 35.5 biliona. Występujące pod adresem moz.com, posiada również bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki, MozBar.

Narzędzie Moz pozwala na szybkie przeanalizowanie mocy i potencjału stron wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Prezentuje wyniki w przedziale od 0 do 100. Warto korzystać z niego do porównywania danych, w szczególności w zestawieniu z Ahrefsem.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej