.animate-view{opacity: 1 !important;}

SEMrush

Co to jest SEMrush – definicja

SEMrush to popularne narzędzie do badania efektywności kampanii SEO i SEM. Produkt pozwala na zbadanie witryny przy pomocy ponad 50 narzędzi. Dzięki niemu zlokalizujemy błędy na stronie, zbadamy profil linków przychodzących i wychodzących. Narzędzie umożliwia również badanie konkurencji i analizę słów kluczowych.

Jakie parametry sprawdzimy przy jego pomocy?

Firma działa na rynku od 2008 r. i pozwala mierzyć efektywność wyszukiwania organicznego, backlinków, potencjał fraz kluczowych oraz ruch strony. SEMrush umożliwia również porównanie domen, generuje niezależne statystyki i raporty. W planie rozszerzonym, możemy skorzystać z pomocy asystenta SEO, który sprawdzi, czy tworzone treści mają potencjał. Służy również mierzeniu efektywności reklam Google Ads – do zbadania potencjału słów kluczowych oraz tworzenia efektywnych treści reklamowych. Podstawowa miesięczna subskrypcja SEMrush opiewa na kwotę 99 dolarów, z możliwością rozszerzenia do wersji business w kwocie 399$ lub wersji dopasowanej indywidualnie.

Zalety narzędzia SEMrush

  • dostarcza informacji na temat tego, jak wyglądają SERP Features oraz na jakie frazy nasza strona się wyświetla
  • wykonuje analizę linków, dzięki której możemy poznać ich strukturę oraz parametry
  • posiada przejrzysty layout
  • stanowi nieocenioną pomoc podczas audytu strony
  • jest prosty w obsłudze

 

Mamy nadzieję, że dzięki powyższej definicji wiesz już co to jest SEMrush. Polecamy Ci sprawdzić też, czym jest Screaming Frog

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM