SEMrush

Co to jest SEMrush – definicja

SEMrush to popularne narzędzie do badania efektywności kampanii SEO i SEM. Produkt pozwala na zbadanie witryny przy pomocy ponad 50 narzędzi. Dzięki niemu zlokalizujemy błędy na stronie, zbadamy profil linków przychodzących i wychodzących. Narzędzie umożliwia również badanie konkurencji i analizę słów kluczowych.

Jakie parametry sprawdzimy przy jego pomocy?

Firma działa na rynku od 2008 r. i pozwala mierzyć efektywność wyszukiwania organicznego, backlinków, potencjał fraz kluczowych oraz ruch strony. SEMrush umożliwia również porównanie domen, generuje niezależne statystyki i raporty. W planie rozszerzonym, możemy skorzystać z pomocy asystenta SEO, który sprawdzi, czy tworzone treści mają potencjał. Służy również mierzeniu efektywności reklam Google Ads – do zbadania potencjału słów kluczowych oraz tworzenia efektywnych treści reklamowych. Podstawowa miesięczna subskrypcja SEMrush opiewa na kwotę 99 dolarów, z możliwością rozszerzenia do wersji business w kwocie 399$ lub wersji dopasowanej indywidualnie.

Zalety narzędzia SEMrush

  • dostarcza informacji na temat tego, jak wyglądają SERP Features oraz na jakie frazy nasza strona się wyświetla
  • wykonuje analizę linków, dzięki której możemy poznać ich strukturę oraz parametry
  • posiada przejrzysty layout
  • stanowi nieocenioną pomoc podczas audytu strony
  • jest prosty w obsłudze

 

Mamy nadzieję, że dzięki powyższej definicji wiesz już co to jest SEMrush. Polecamy Ci sprawdzić też, czym jest Screaming Frog

Czy ta definicja była pomocna?
(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej