SEMrush

Co to jest SEMrush – definicja

SEMrush to popularne narzędzie do badania efektywności kampanii SEO i SEM. Produkt pozwala na zbadanie witryny przy pomocy ponad 50 narzędzi. Dzięki niemu zlokalizujemy błędy na stronie, zbadamy profil linków przychodzących i wychodzących. Narzędzie umożliwia również badanie konkurencji i analizę słów kluczowych.

Jakie parametry sprawdzimy przy jego pomocy?

Firma działa na rynku od 2008 r. i pozwala mierzyć efektywność wyszukiwania organicznego, backlinków, potencjał fraz kluczowych oraz ruch strony. SEMrush umożliwia również porównanie domen, generuje niezależne statystyki i raporty. W planie rozszerzonym, możemy skorzystać z pomocy asystenta SEO, który sprawdzi, czy tworzone treści mają potencjał. Służy również mierzeniu efektywności reklam Google Ads – do zbadania potencjału słów kluczowych oraz tworzenia efektywnych treści reklamowych. Podstawowa miesięczna subskrypcja SEMrush opiewa na kwotę 99 dolarów, z możliwością rozszerzenia do wersji business w kwocie 399$ lub wersji dopasowanej indywidualnie.

Zalety narzędzia SEMrush

  • dostarcza informacji na temat tego, jak wyglądają SERP Features oraz na jakie frazy nasza strona się wyświetla
  • wykonuje analizę linków, dzięki której możemy poznać ich strukturę oraz parametry
  • posiada przejrzysty layout
  • stanowi nieocenioną pomoc podczas audytu strony
  • jest prosty w obsłudze

 

Mamy nadzieję, że dzięki powyższej definicji wiesz już co to jest SEMrush. Polecamy Ci sprawdzić też, czym jest Screaming Frog

Czy ta definicja była pomocna?
(6)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej