Strona wejścia

Co to jest strona wejścia? – Definicja

Strona wejścia to pierwsza strona, na którą wchodzi użytkownik, trafiając na konkretną witrynę czy serwis internetowy. Może, lecz nie musi, być stroną główną danej witryny. Określenie najważniejszych stron wejścia (np. przy pomocy Google Analytics) pozwoli zapewnić im najlepsze pozycjonowanie. Jednocześnie pozwala poznać zainteresowania użytkowników.

Strona wejścia - czym jest?

Przykład

Wyobraźmy sobie, że prowadzisz bloga o zdrowym odżywianiu. Artykuł „13 past z użyciem awokado” jest najpopularniejszą stroną wejścia w Twojej witrynie. Co to oznacza? Że ten artykuł jest najczęściej klikanym spośród tych, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google i sprowadził do Ciebie najwięcej użytkowników. Mówi także o tym, że warto pisać więcej o awokado, by zwiększyć ruch organiczny, i dobrze wypozycjonować związane z tym tematem podstrony i artykuły.

Jak sprawdzić stronę wejścia?

W żargonie SEM określa się ją jako tzw. wejście. Dogłębna analiza treści, wyglądu i kanałów z których użytkownik wchodzi po raz pierwszy na stronę, pozwala wyznaczyć trendy użytkowników i dostosować wygląd wyników, strukturę strony i innych czynników które wpływają na zainteresowanie witryną. Listę stron wejścia znajdziesz w narzędziu Google Analytics, w formie listy adresów www z wyznaczoną liczbą odwiedzeń i innymi danymi dla specjalistów SEM.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej