TLS

Co to jest TLS? Definicja

TLS (ang. Transport Layer Security) to protokół zapewniający poufność danych użytkownika i ochronę ich transmisji. Daje możliwość autoryzacji serwera, a także szyfrowania połączenia między przeglądarką a serwerem.

Obsługują go wszystkie najpopularniejsze przeglądarki internetowe: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge czy Opera.

TLS protokół - definicja

Czym różnią się TLS i SSL?

Protokół SSL (ang. Secure Sockets Layer) został utworzony w 1994 roku przez Netscape Communications Corporation. Miał on na celu zapewnienie ochrony danych. Już w 1995 roku zaproponowano jego ulepszoną wersję poprawiającą poziom bezpieczeństwa, a 5 lat później wprowadzono protokół TLS, który stanowi rozwinięcie SSL – obsługuje on więcej algorytmów szyfrowania.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować sklepy B2B?

Jak pozycjonować sklepy B2B?

B2B i B2C to segmenty rynkowe, które się różnią, ale jeśli chodzi o kanały, za pomocą których możesz dotrzeć do klientów zainteresowanych ofertą, są bardzo podobne. Jednym ze sposobów na sprzedaż jest prowadzenie sklepu online i pozyskiwanie zamówień dzięki ruchowi z organicznych wyników wyszukiwania Google. Nie jest jednak tak, że wszystkie kroki będą tutaj wyglądać identycznie. Sprawdź, jak pozycjonować sklepy B2B.

Czytaj więcej
10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej