Dlaczego SEO to proces, a nie tymczasowe działanie?

Jeśli chcesz, aby witryna pozyskiwała ruch organiczny z Google w sezonie, to działania zmierzające do realizacji tego planu powinny być rozpoczęte zdecydowanie wcześniej – przynajmniej kilka miesięcy wcześniej. Natomiast w przypadku bardzo konkurencyjnych fraz potrzebne jest więcej czasu na uzyskanie satysfakcjonujących wyników.
SEO nie działa tak, że z dnia na dzień zauważysz rezultaty kampanii. Jest to proces, który wymaga cierpliwości i przynosi efekty wraz z kolejnymi miesiącami działań.
Ponownie podjąć działania SEO – jeśli nie czujesz się na siłach, aby robić to samodzielnie, to rozważ powrót do współpracy ze specjalistami.
Nie wiadomo, ile w takim przypadku będzie trwało przywrócenie witrynie pożądanych pozycji, gdyż spadki widoczności mogą wynikać z wielu przyczyn. Każdy taki przypadek wymaga oceny przez specjalistę, który zdiagnozuje przyczynę i zdefiniuje rozwiązanie.