.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tworzenie sklepów internetowych: Doradztwo SEO

Pomyśl o SEO już na etapie tworzenie sklepu! Pozwoli ci zaoszczędzić pracy i pieniędzy potrzebnych na późniejszym etapie optymalizacji sklepu. Nasi specjaliści pomogą ci ułożyć strukturę sklepu tak, by Google go pokochał

Po co doradztwo SEO na etapie tworzenia sklepu?

  • Pozwoli uniknąć błędów projektowych, które uniemożliwią skuteczne pozycjonowanie w Google
  • Otrzymasz profesjonalny feedback dotychczasowego projektu, makiet itp. 
  • Wskażemy ważne obszary do zaplanowania, o których najczęściej zapomina się na etapie projektowania
  • Dostaniesz precyzyjne wytyczne do dalszego rozwoju sklepu – będziesz w stanie zająć się SEO samodzielnie

Porozmawiajmy o tym, zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie!

Skontaktuj się z nami

Doradztwo SEO
przy tworzeniu sklepów internetowych

Jeśli właśnie zaczynasz swoją przygodę z e-commerce lub przebudowujesz już istniejący sklep, na pewno jesteś świadomy, że SEO to must-have jeśli chodzi o powodzenie sprzedaży internetowej. Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, przyjazny SEO z możliwością optymalizacjami czy globalnymi ustawieniami to duża część sukcesu. Skorzystaj z konsultacji SEO już na etapie budowy sklepu internetowego i przyspiesz efektywność procesu w przyszłości.

Dla kogo?

Jeśli budujesz sklep internetowy lub robisz migrację już istniejącego, dobrze jest do procesu włączyć specjalistów SEO, którzy doradzą, w jaki sposób zrobić początkowe optymalizacje i jak zbudować sklep aby późniejsza praca była łatwiejsza, a efekty szybciej widoczne.

Specjalista SEO powinien zaangażować się:

  • na etapie tworzenia koncepcji – stworzy zalecenia SEO, oceni architekturę strony, rozwiązania techniczne;
  • na etape tworzenia makiet – jeszcze raz oceni strukturę ale zwróci też uwagę na inne aspekty, takie jak linkowanie wewnętrzne, umiejscowienie i formatowanie treści;
  • na etapie wdrożenia/migracji – zadbanie o poprawne techniczne wdrożenie strony, przekierowania.

Możemy oczywiście doradzać zarówno na jednym z tych etapów jak i na wszystkich. To od Ciebie zależy, jaki zakres wybierzesz.

Na jakie elementy SEO
warto zwrócić uwagę przy budowie sklepu?

Już na etapie planowania struktury sklepu i przygotowywania makiet warto pomyśleć o aspektach SEO, które w przyszłości będą mieć wpływ na widoczność strony. Oto elementy, na które koniecznie należy zwrócić uwagę przy projektowaniu sklepu internetowego:

Keywords selection

Analiza słów kluczowych
To ona będzie miała wpływ na to, jakie treści znajdą się na stronie głównej i podstronach ale też będzie definiować jak będzie wyglądać architektura strony – na jakie kategorie podzielisz swoje produkty i jak nazwiesz je w menu.

Menu strony
Jak bardzo rozbudowane będzie, jak będą podzielone kategorie i jak będą nazwane?

Architektura strony
Jak bardzo rozgałęziona będzie strona i jak wiele zagłębień będzie mieć? Jakie klastry tematyczne będą utworzone na stronie?

Treści na stronie
Jakie treści będą umieszczone na stronie, jak długie powinny być?

blog ideas content plan

Formatowanie tekstu
Jak podzielić treść na bloki, gdzie powinny znaleźć się nagłówki i pogrubienia.

link building wordpress

Linkowanie wewnętrzne
Do czego będziesz linkować ze stopki i z menu? Jak linkować wewnątrz klastra tematycznego?

Linkowanie wewnętrzne
Do jakich stron będziesz linkować i jakie atrybuty przypisać linkom?

Możliwość edycji tytułu, meta opisu, opisów alternatywnych
Nie każdy CMS daje taką możliwość, należy zwrócić uwagę na dodanie takich funkcjonalności.

Adresy URL
Jak będzie wyglądać struktura adresów i jakie będzie jej zagłębienie?

Dane strukturalne
Jakie dane strukturalne i w jakich miejscach wdrożyć na stronę?

Mapa strony i robots.txt
Jak je wdrożyć poprawnie, żeby pomogły w indeksacji strony?

language analysis in content plan

Wersja językowa
Jak wdrożyć ustawienia wersji językowych żeby nie duplikować stron?

Rozmiar i prędkość strony
Jak ograniczyć rozmiar strony żeby nie wpływać na szybkość jej ładowania?

Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.

Grzegorz Hałat

CEO

Doradztwo SEO dla nowych sklepów z Delante
co może obejmować?

Doradztwo SEO dla nowych lub powstających sklepów internetowych jest całkowicie dopasowane do Twoich potrzeb i etapu, na którym zdecydujesz się na skorzystanie z naszej pomocy.

Audyt planu strony/makiet

Planujesz właśnie strukturę sklepu lub masz już pierwsze makiety? Na tym etapie pomożemy Ci zaplanować strukturę Twojej strony, treści czy linkowanie wewnętrzne. To dobry etap na zaplanowanie wdrożenia strony i uniknięcia ewentualnych błędów. Przygotujemy pełne wytyczne do wdrożenia technicznego, treści, struktury i pierwszych działań na stronie.

Audyt gotowej strony

Jeśli Twój sklep jest już gotowy w wersji deweloperskiej lub produkcyjnej to dobry moment aby sprawdzić czy całe wdrożenie zostało przeprowadzone poprawnie. Przeprowadzimy pełny adres strony i przygotujemy rekomendacje zmian do wdrożenia. Przeczytaj więcej o audycie na naszej stronie: Audyt SEO.

Audyt sklepu + SEO Setup

Chcesz sprawdzić stan Twojej strony i dodatkowo wdrożyć pierwsze zmiany, w tym zmiany globalne, które wpłyną na dalsze działania na stronie? Przeprowadzimy dla Ciebie audyt SEO oraz zrobimy konfigurację strony, wdrożymy najważniejsze zmiany i przygotujemy rekomendacje dalszych działań. Sprawdź, na czym polega SEO Setup.

seo migration staging environment

Proces SEO

Już od samego początku warto pomyśleć o prowadzeniu całościowego procesu SEO. Pozycjonowanie to stały proces, a jego efekty nie pojawiają się od razu. Im wcześniej zaczniesz pracować nad widocznością Twojej strony, tym szybciej zobaczysz efekty, dogonisz konkurencję i zaczniesz sprzedawać online.

Dzięki Delante mogę zauważyć wzrosty ruchu oraz wzrost sprzedaży w moim sklepie internetowym. Prace optymalizacyjne są wykonywane bardzo rzetelnie. Widać również zdecydowany przyrost linków do mojej strony od rozpoczęcia współpracy.

Marcin Skoczylas

Director of Electronic Service Department

Wykorzystywane technologie

CMS - WordPress CMS - Prestashop CMS - Woocommerce CMS - Magento CMS - Shoper CMS - Drupal CMS - oscommerce CMS - opencart CMS - goshop CMS - sote CMS - ebexo CMS -Shoplo CMS - redcart CMS - shopify CMS - skyshop CMS - Idosell CMS - Shopgold
Zamów bezpłatną wycenę

Co zyskasz

1.

Szybszy wzrost widoczności sklepu

Im szybciej zaczniesz pracować nad widocznością sklepu i zbudujesz go z myślą o SEO tym szybciej zbudujesz widoczność strony.

2.

Szybsza indeksacja

Poprawna struktura sklepu, i linkowania wewnętrznego, stworzenie dobrej mapy strony i wgranie jej do Search Console, stworzenie pliku robots.txt – to wszystko sprawi, że Twój sklep szybciej będzie zindeksowany przez Google.

3.

Poprawna struktura strony

Poprawna struktura sklepu pomoże nie tylko w budowaniu widoczności ale też umożliwi użytkownikom poruszanie się po stronie.

4.

Szybszy wzrost konwersji

Dobranie konwertujących słów kluczowych, treści na stronie i sam wzrost widoczności doprowadzą do szybszego wzrostu sprzedaży.

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

FAQ

Kiedy najlepiej zdecydować się na konsultacje SEO przy budowie sklepu?

Przy budowaniu sklepu internetowego najlepiej mieć stały kontakt ze specjalistą SEO. Zwrócenie uwagi na najważniejsze aspekty już przy planowaniu struktury, tworzenie zoptymalizowanych treści od początku, poprawne wdrożenie strony i przypilnowanie jej indeksacji – to wszystko sprawi, że szybciej zaczniesz budować widoczność Twojej strony.

Czy inwestując w SEO dla całkiem nowej strony nie przepalę budżetu?

Jeśli słyszałeś o pojęciu „sand box” to pewnie się obawiasz, że na samym początku działania SEO nie będą efektywne. To prawda, że Google nie do końca ufa całkiem nowym stronom i nie pokazuje ich wysoko w wynikach wyszukiwania. Zbudowanie sklepu już z myślą o zasadach SEO, wymogach Google i zwiększaniu jej widoczności pomoże szybciej zbudować zaufanie Google do Twojej strony i przyspieszy wyjście z tzw. sand box’a. Pamiętaj, że naprawianie początkowych błędów może w przyszłości zająć więcej czasu, co wiąże się z większą inwestycją w działania SEO.

Kiedy zobaczę efekty pierwszych działań SEO?

Pierwsze efekty SEO w postaci zwiększenia widoczności strony, wyświetlania się na nowe słowa kluczowe w wyszukiwarce, pojawiają się zazwyczaj po około 3 miesiącach od rozpoczęcia prac optymalizacyjnych na stronie. Czas oczekiwania na efekty może być dłuższy przy zupełnie nowej stronie ale nie musi. Zależy on od budżetu, jaki przeznaczysz na optymalizacje SEO oraz od branży w jakiej działasz, jej konkurencyjności, działań konkurencji.

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM