Pomyśl o SEO już na etapie tworzenie sklepu! Pozwoli ci zaoszczędzić pracy i pieniędzy potrzebnych na późniejszym etapie optymalizacji sklepu. Nasi specjaliści pomogą ci ułożyć strukturę sklepu tak, by Google go pokochał
Pozwoli uniknąć błędów projektowych, które uniemożliwią skuteczne pozycjonowanie w Google
Otrzymasz profesjonalny feedback dotychczasowego projektu, makiet itp.
Wskażemy ważne obszary do zaplanowania, o których najczęściej zapomina się na etapie projektowania
Dostaniesz precyzyjne wytyczne do dalszego rozwoju sklepu – będziesz w stanie zająć się SEO samodzielnie
SEO R&D Specialist
Jeśli właśnie zaczynasz swoją przygodę z e-commerce lub przebudowujesz już istniejący sklep, na pewno jesteś świadomy, że SEO to must-have jeśli chodzi o powodzenie sprzedaży internetowej. Dobrze zaprojektowany sklep internetowy, przyjazny SEO z możliwością optymalizacjami czy globalnymi ustawieniami to duża część sukcesu. Skorzystaj z doradztwa SEO już na etapie budowy sklepu internetowego i przyspiesz efektywność procesu w przyszłości.
Jeśli budujesz sklep internetowy lub robisz migrację już istniejącego, dobrze jest do procesu włączyć specjalistów SEO, którzy doradzą, w jaki sposób zrobić początkowe optymalizacje i jak zbudować sklep, aby późniejsza praca była łatwiejsza, a efekty szybciej widoczne.
Specjalista SEO powinien zaangażować się:
Możemy oczywiście doradzać zarówno na jednym z tych etapów tworzenia e-commerce jak i na wszystkich. To od Ciebie zależy, jaki zakres wybierzesz.
Już na etapie planowania struktury sklepu i przygotowywania makiet warto pomyśleć o aspektach SEO, które w przyszłości będą mieć wpływ na widoczność strony. Oto elementy, na które koniecznie należy zwrócić uwagę przy projektowaniu sklepu internetowego:
Analiza słów kluczowych
To ona będzie miała wpływ na to, jakie treści znajdą się na stronie głównej i podstronach ale też będzie definiować jak będzie wyglądać architektura strony – na jakie kategorie podzielisz swoje produkty i jak nazwiesz je w menu.
Menu strony
Jak bardzo rozbudowane będzie, jak będą podzielone kategorie i jak będą nazwane?
Architektura strony
Jak bardzo rozgałęziona będzie strona i jak wiele zagłębień będzie mieć? Jakie klastry tematyczne będą utworzone na stronie?
Treści na stronie
Jakie treści będą umieszczone na stronie, jak długie powinny być?
Formatowanie tekstu
Jak podzielić treść na bloki, gdzie powinny znaleźć się nagłówki i pogrubienia.
Linkowanie wewnętrzne
Do czego będziesz linkować ze stopki i z menu? Jak linkować wewnątrz klastra tematycznego?
Linkowanie wewnętrzne
Do jakich stron będziesz linkować i jakie atrybuty przypisać linkom?
Możliwość edycji tytułu, meta opisu, opisów alternatywnych
Nie każdy CMS daje taką możliwość, należy zwrócić uwagę na dodanie takich funkcjonalności.
Adresy URL
Jak będzie wyglądać struktura adresów i jakie będzie jej zagłębienie?
Dane strukturalne
Jakie dane strukturalne i w jakich miejscach wdrożyć na stronę?
Mapa strony i robots.txt
Jak je wdrożyć poprawnie, żeby pomogły w indeksacji strony?
Wersja językowa
Jak wdrożyć ustawienia wersji językowych żeby nie duplikować stron?
Rozmiar i prędkość strony
Jak ograniczyć rozmiar strony żeby nie wpływać na szybkość jej ładowania?
Ludzie pracujący w Delante to profesjonaliści, którzy w każdym momencie i na każdym etapie współpracy są do Naszej dyspozycji. Po kilku agencjach SEO w końcu udało Nam się znaleźć odpowiednich ludzi znających się na tym o robią.
Dzięki Delante mogę zauważyć wzrosty ruchu oraz wzrost sprzedaży w moim sklepie internetowym. Prace optymalizacyjne są wykonywane bardzo rzetelnie. Widać również zdecydowany przyrost linków do mojej strony od rozpoczęcia współpracy.
Im szybciej zaczniesz pracować nad widocznością sklepu i zbudujesz go z myślą o SEO tym szybciej zbudujesz widoczność strony.
Poprawna struktura sklepu, i linkowania wewnętrznego, stworzenie dobrej mapy strony i wgranie jej do Search Console, stworzenie pliku robots.txt – to wszystko sprawi, że Twój sklep szybciej będzie zindeksowany przez Google.
Poprawna struktura sklepu pomoże nie tylko w budowaniu widoczności ale też umożliwi użytkownikom poruszanie się po stronie.
Dobranie konwertujących słów kluczowych, treści na stronie i sam wzrost widoczności doprowadzą do szybszego wzrostu sprzedaży.
Przy budowaniu sklepu internetowego najlepiej mieć stały kontakt ze specjalistą SEO. Zwrócenie uwagi na najważniejsze aspekty już przy planowaniu struktury, tworzenie zoptymalizowanych treści od początku, poprawne wdrożenie strony i przypilnowanie jej indeksacji – to wszystko sprawi, że szybciej zaczniesz budować widoczność Twojej strony.
Jeśli słyszałeś o pojęciu „sand box” to pewnie się obawiasz, że na samym początku działania SEO nie będą efektywne. To prawda, że Google nie do końca ufa całkiem nowym stronom i nie pokazuje ich wysoko w wynikach wyszukiwania. Zbudowanie sklepu już z myślą o zasadach SEO, wymogach Google i zwiększaniu jej widoczności pomoże szybciej zbudować zaufanie Google do Twojej strony i przyspieszy wyjście z tzw. sand box’a. Pamiętaj, że naprawianie początkowych błędów może w przyszłości zająć więcej czasu, co wiąże się z większą inwestycją w działania SEO.
Pierwsze efekty SEO w postaci zwiększenia widoczności strony, wyświetlania się na nowe słowa kluczowe w wyszukiwarce, pojawiają się zazwyczaj po około 3 miesiącach od rozpoczęcia prac optymalizacyjnych na stronie. Czas oczekiwania na efekty może być dłuższy przy zupełnie nowej stronie ale nie musi. Zależy on od budżetu, jaki przeznaczysz na optymalizacje SEO oraz od branży w jakiej działasz, jej konkurencyjności, działań konkurencji.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.