Konsultacje z content marketingu
Konsultacje z content
marketingu
Chcesz zrozumieć, jak działa content marketing? A może potrzebujesz wiedzy, by udoskonalić swoje działania i pozytywnie wpłynąć na SEO? Pomogą Ci konsultacje z content marketingu!
Czym są konsultacje z content marketingu?
Konsultacje z content marketingu to spotkania doradcze, podczas których nasi specjaliści pomogą Ci lepiej zrozumieć procesy związane z content marketingiem oraz podzielą się wiedzą na temat tego, jak udoskonalać działania prowadzone na stronie, i jak mogą one wpływać na SEO. Zakres konsultacji określany jest w zależności od biznesu i dopasowywany według potrzeb.
Dla kogo skierowana jest konsultacja contentowa?
- dla copywriterów/pasjonatów pisania zastanawiających się, co zrobić, by stworzone treści były lepiej widoczne w wynikach wyszukiwania Google,
- dla specjalistów ds. contentu/zespołów contentowych pracujących nad nową strategią content marketingową, szukających wsparcia na tym etapie, i zastanawiających się, czy zaplanowana strategia contentowa przyniesie oczekiwane rezultaty,
- dla specjalistów od spraw marketingu / e-commerce managerów poszukujących nowych potencjałów rozwojowych strony
- dla osób, które chcą rozwinąć content marketing na stronie, ale nie są pewne tego, jakiej usługi potrzebują.
Dominika Jajszczak
Menedżer ds. projektów
Czego na przykład możesz dowiedzieć się w ramach konsultacji z Content Specialist?
Jakie usługi contentowe mogą pomóc Twojej stronie?
Jak udoskonalić swoje dotychczasowe działania content marketingowe?
Co zrobić, aby treści były bardziej przyjazne dla użytkowników i algorytmów wyszukiwarki?
Skąd brać pomysły na nowe tematy artykułów na blogu?
Jak dać nowe życie starym treściom, i zadbać o ich aktualizację?
Jak badać potrzeby i intencje odbiorców?
Jak optymalizować treści pod SEO, aby miały szanse wysoko rankować w wynikach wyszukiwania?
Jak zmierzyć efektywność content marketingu i prowadzonych działań?
Sprawdź opinie o konsultacjach z content marketingu!
Marta Łazar
Właściciel i Dyrektor Zarządzający
Wiadomość z podziękowaniem naszej Specjalistce za wskazówki dotyczące contentu
Jakie efekty możesz osiągnąć dzięki odpowiednio prowadzonemu contentowi?
Nie obiecujemy gruszek na wierzbie. Zobacz efekty, które osiągnęliśmy dla jednego z naszych klientów.
Kilka słów o kliencie
Strona nowej aplikacji social mapping. Współpracę zaczęliśmy na początku kwietnia 2022. Na stronie pracujemy głównie blogiem, więc efekty są właśnie contentowe. Treści w 90% tworzymy my, konsultując się z klientem.
Strategia contentowa obejmuje między innymi frazy wspomagające promocję i pozycjonowanie aplikacji, uwzględniając trendy oraz sezonowość.
Widoczność strony budowana praktycznie od zera.
Rynek: COM
Treści akceptowane przez klienta, tematy proponowane przez nas po researchu słów kluczowych – wybierane razem z nim.
Rozpoczynając współpracę, w kwietniu 2022, klient miał około 400 wejść na stronę miesięcznie i niecałe 2,5 tysięcy wyświetleń.
Teraz: około 700 wejść na stronę miesięcznie i ponad 44 tysiące wyświetleń.
W 5 miesięcy zwiększyiśmy ruch o 75% i wyświetlenia o 1660%.