Ebexo to płatny CMS, który z powodzeniem można pozycjonować w Google. Aby działania SEO przyniosły widoczne efekty, potrzebujesz skutecznej strategii, skrojonej pod twój e-commerce!
Porozmawiajmy o tym, zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie!
Jeśli jesteś właścicielem sklepu opartego na CMS-ie Ebexo, to koniecznie powinieneś zainwestować pieniądze w pozycjonowanie. Dzięki temu będziesz mógł zyskać wiele korzyści – przede wszystkim jednak dotrzesz do nowych klientów, którzy wchodzą w skład Twojej grupy docelowej. Konieczne będzie zatem postępowanie zgodnie z algorytmem Google i zoptymalizowanie witryny. Poznaj możliwości, jakie daje Ebexo w kontekście SEO.
Jeśli dotychczasowa liczba klientów, którzy odwiedzają Twoją witrynę, była raczej niewielka lub masz wrażenie, że potencjał Twojego sklepu jest znacznie większy, to powinieneś zaufać sprawdzonej firmie, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Skoro postawiłeś swoją witrynę na Ebexo, to zyskasz także wiele funkcjonalności, dzięki którym z łatwością zoptymalizujesz swój sklep. Poza tym będziesz mógł go bardzo prosto zintegrować z firmami kurierskimi, hurtowniami, Social Mediami, ale też z narzędziami do analizy działań SEO czy monitorowania ruchu w obrębie witryny.
Ebexo to CMS, który wykorzystywany jest do tworzenia sklepów internetowych. Został stworzony ponad 14 lat temu i od tego czasu chętnie wybierany jest przez osoby, które chcą zarabiać na sprzedaży internetowej. Mimo że nie należy do najpopularniejszych CMS-ów, to jednak uznawany jest za system z dość wysokiej półki. Zyskujesz dzięki niemu dostęp do wszystkich podstawowych oraz wielu rozszerzonych narzędzi, które są niezbędne podczas prowadzenia sklepu internetowego – od możliwości tworzenia nowoczesnych kart produktów, po obsługę systemu magazynowego, generowania mapy witryny czy dodawania nielimitowanej ilości parametrów bądź cech produktów.
Ebexo to płatny CMS, za którego musisz płacić comiesięczny abonament, aby móc go prowadzić. Użytkownik ma do wyboru dwa pakiety. Dostępny jest pakiet standardowy oraz premium, który chętnie jest wybierany jako CMS przez osoby bardziej wymagające lub po prostu mające spersonalizowane wymagania. Pakiety różnią się kilkoma funkcjami, w tym liczbą produktów, jakie możesz sprzedawać, ale też ceną.
Ebexo cenione jest za przemyślanie zaprojektowane funkcjonalności, które spełniają oczekiwania współczesnych właścicieli sklepów. Dobrym przykładem jest tutaj możliwość tworzenia landing page oraz dopasowanie ich pod względem graficznym do własnych wymagań, a następnie wykorzystywanie ich podczas tworzenia kampanii reklamowych oraz późniejszego mierzenia efektów.
Na pewno dość istotną zaletą Ebexo jest to, że pozwala wyróżnić się Twojemu sklepowi online. Wszystko to sprawia, że chętnie wykorzystywany jest przez właścicieli sklepów z najwyższej półki, którzy mają konkretne i bardziej zindywidualizowane potrzeby.
Jednak dzięki intuicyjnej obsłudze Ebexo to rozwiązanie, które sprawdzi się tak samo wśród osób początkujących, jak i mających już wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce. Ten CMS będzie ciekawą opcją tak samo dla małych, średnich, jak i dużych sklepów internetowych.
Wbrew pozorom Ebexo zapewnia sporo różnych korzyści, które można z powodzeniem wykorzystywać tak samo podczas optymalizacji, jak i samego pozycjonowania sklepu. Poznaj kilka szczególnie przydatnych funkcji:
Tak naprawdę wiele będzie zależało od branży, z jaką związany jest Twój sklep oraz od Twojej lokalizacji. Dlatego konieczne jest zwrócenie uwagi na te kwestie już na etapie doboru słów kluczowych. Kiedy postawisz na frazy o mniejszej konkurencyjności, wtedy przebicie się na wyższe pozycje w Google stanie się łatwiejsze i szybsze. Jeśli działasz lokalnie, to koniecznie postaw na pozycjonowanie lokalne oraz zadbaj o optymalizację witryny.
Raczej nie jest możliwe podanie z góry ceny za działania SEO. W końcu pozycjonowanie sklepu Ebexo zależy od tak wielu różnych czynników – autorytetu witryny, stopnia zoptymalizowania sklepu, wyboru słów kluczowych, konkurencji w danej branży i regionie itd. Zatem chętnie wykonamy dla Ciebie wycenę, ale wcześniej potrzebujemy kilku informacji o Twoich celach, dotąd podjętych działaniach czy o samej firmie. Napisz do nas lub zadzwoń, aby dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu Ebexo. Zobacz więcej informacji na naszej stronie: Cennik pozycjonowania.
Już na początku współpracy z agencją SEO musisz zrozumieć, że pozycjonowanie to długoterminowy proces. Często na pierwsze efekty pozycjonowania trzeba czekać minimum 3 tygodnie, a czasem nawet ok. 2 miesiące. Sam proces jednak niemal się nie kończy, gdyż najpierw walczysz o dotarcie na pierwszą stronę wyników wyszukiwań, później o pozycję w TOP3, pierwszą pozycję, aż wreszcie o jej utrzymanie.
Istnieje wiele sposobów, aby znaleźć słowa kluczowe, które przyniosą Ci najwięcej korzyści. Najlepiej sprawdzą się jednak specjalne narzędzia, np. Planer Słów Kluczowych. Dobrym rozwiązaniem będzie też analiza konkurencji czy sprawdzenie propozycji fraz u góry pola wyszukiwania, czy na samym dole już w trakcie samego szukania słów kluczowych w Google.
Pozycjonowanie sklepu na Ebexo wymaga podjęcia kilku bardzo istotnych kroków. Przy tym wszystkim konieczna jest regularność i stworzenie przemyślanego planu. W końcu sekretem skuteczności pozycjonowania jest przede wszystkim długoterminowe działanie. Zatem przekonaj się, jakie kroki musisz podjąć, aby osiągnąć sukces.
1. Rozpocznij od sprawdzenia kilku elementów technicznych, takich jak
2. Wykonaj analizę słów kluczowych:
To jeden z pierwszych i najważniejszych kroków, który polega na wytypowaniu najbardziej dopasowanych do Twojego biznesu słów kluczowych. To właśnie one są wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce Google, zatem przemyślane wybranie ich staje się bardzo ważne.
Kieruj się także liczbą wyświetleń oraz ich konkurencyjnością, aby wiedzieć, które frazy Ci się opłacają, a z których lepiej zrezygnować. Zwróć uwagę na to, że słowa kluczowe dzielą się na kilka rodzajów – brandowe, ogólne, długi ogon oraz na lokalne. Zastanów się, jakie spośród nich przyniosą Ci największą widoczność i nowych klientów.
Rodzaj frazy | Przykład frazy | Wolumen wyszukiwania |
ogólna | pozycjonowanie | 5400 |
long-tail | pozycjonowanie Ebexo | 10 |
long-tail | Ebexo SEO | 10 |
Google zwraca dużą uwagę na to, czy na stronie bądź w sklepie znajdują się unikalne i wartościowe treści. Koniecznie zadbaj też o to, żeby ich długość nie była krótsza niż 300 wyrazów. W sposób przemyślany, ale też niezbyt nachalny wpleć do tekstów wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu strony produktowe czy podstrony będą walczyły o TOP3 w wyszukiwarce Google.
4. Zajmij się też optymalizacją techniczną na stronie:
5. Nie zapomnij też o tym, jak ważne jest zdobywanie linków zewnętrznych. Dzięki nim Twoja witryna będzie pięła się w górę, a domena zyska większą wiarygodność w Google.
Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.
Audyt
SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie
treści
Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja
treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na Ebexo.
Jakościowy
link building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.
Analiza
i raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
ze specjalistą
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Ebexo – zalety | Ebexo – wady |
Możliwość tworzenia linków kanonicznych | Brak kreatora szablonów |
Dostęp do pliku robots.txt | Płatny CMS |
Możliwość tworzenia przekierowań 301 i strony błędu 404 | |
Generowanie mapy witryny |
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.