Pozycjonowanie

Pozycjonowanie Ebexo

Szukasz agencji, która zajmie się pozycjonowaniem Twojego sklepu Ebexo? Dowiedz się, na co warto zwracać uwagę!

Pozycjonowanie stron na Ebexo

Jeśli jesteś właścicielem sklepu opartego na CMS-ie Ebexo, to koniecznie powinieneś zainwestować pieniądze w pozycjonowanie. Dzięki temu będziesz mógł zyskać wiele korzyści – przede wszystkim jednak dotrzesz do nowych klientów, którzy wchodzą w skład Twojej grupy docelowej. Konieczne będzie zatem postępowanie zgodnie z algorytmem Google i zoptymalizowanie witryny. Poznaj możliwości, jakie daje Ebexo w kontekście SEO.

SEO na Ebexo – dlaczego warto?

Jeśli dotychczasowa liczba klientów, którzy odwiedzają Twoją witrynę, była raczej niewielka lub masz wrażenie, że potencjał Twojego sklepu jest znacznie większy, to powinieneś zaufać sprawdzonej firmie, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Skoro postawiłeś swoją witrynę na Ebexo, to zyskasz także wiele funkcjonalności, dzięki którym z łatwością zoptymalizujesz swój sklep. Poza tym będziesz mógł go bardzo prosto zintegrować z firmami kurierskimi, hurtowniami, Social Mediami, ale też z narzędziami do analizy działań SEO czy monitorowania ruchu w obrębie witryny.

Ebexo – krótka charakterystyka

Ebexo to CMS, który wykorzystywany jest do tworzenia sklepów internetowych. Został stworzony ponad 14 lat temu i od tego czasu chętnie wybierany jest przez osoby, które chcą zarabiać na sprzedaży internetowej. Mimo że nie należy do najpopularniejszych CMS-ów, to jednak uznawany jest za system z dość wysokiej półki. Zyskujesz dzięki niemu dostęp do wszystkich podstawowych oraz wielu rozszerzonych narzędzi, które są niezbędne podczas prowadzenia sklepu internetowego – od możliwości tworzenia nowoczesnych kart produktów, po obsługę systemu magazynowego, generowania mapy witryny czy dodawania nielimitowanej ilości parametrów bądź cech produktów.

Co wyróżnia Ebexo od innych CMSów?

Ebexo to płatny CMS, za którego musisz płacić comiesięczny abonament, aby móc go prowadzić. Użytkownik ma do wyboru dwa pakiety. Dostępny jest pakiet standardowy oraz premium, który chętnie jest wybierany jako CMS przez osoby bardziej wymagające lub po prostu mające spersonalizowane wymagania. Pakiety różnią się kilkoma funkcjami, w tym liczbą produktów, jakie możesz sprzedawać, ale też ceną.

Ebexo cenione jest za przemyślanie zaprojektowane funkcjonalności, które spełniają oczekiwania współczesnych właścicieli sklepów. Dobrym przykładem jest tutaj możliwość tworzenia landing page oraz dopasowanie ich pod względem graficznym do własnych wymagań, a następnie wykorzystywanie ich podczas tworzenia kampanii reklamowych oraz późniejszego mierzenia efektów.

Przykład strony opartej na Ebexo

Ebexo - przykład sklepu

Dla kogo jest Ebexo?

Na pewno dość istotną zaletą Ebexo jest to, że pozwala wyróżnić się Twojemu sklepowi online. Wszystko to sprawia, że chętnie wykorzystywany jest przez właścicieli sklepów z najwyższej półki, którzy mają konkretne i bardziej zindywidualizowane potrzeby.

Jednak dzięki intuicyjnej obsłudze Ebexo to rozwiązanie, które sprawdzi się tak samo wśród osób początkujących, jak i mających już wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce. Ten CMS będzie ciekawą opcją tak samo dla małych, średnich, jak i dużych sklepów internetowych.

Ebexo a SEO

Wbrew pozorom Ebexo zapewnia sporo różnych korzyści, które można z powodzeniem wykorzystywać tak samo podczas optymalizacji, jak i samego pozycjonowania sklepu. Poznaj kilka szczególnie przydatnych funkcji:

  • dostęp do pliku robots.txt,
  • możliwość dodawania meta opisów i meta tytułów,
  • generowanie mapy witryny,
  • responsywne sklepy,
  • tworzenie linków kanonicznych,
  • tworzenie indywidualnych schematów linków,
  • możliwość tworzenia automatycznego przekierowania 301,
  • integracja z Google Shopping, Social Mediami,
  • mobilna wersja sklepu,
  • łatwe zarządzanie treściami w sklepie dzięki systemowi CMS.

FAQ SEO – co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu Ebexo

Zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie sklepu Ebexo, koniecznie poznaj odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Dzięki temu rozwiejesz wszelkie wątpliwości i jeszcze bardziej utwierdzisz się w przekonaniu, że naprawdę opłaca Ci się zainwestować w pozycjonowanie. Oto 4 pytania i odpowiedzi, których być może Ty również poszukujesz:

Tak naprawdę wiele będzie zależało od branży, z jaką związany jest Twój sklep oraz od Twojej lokalizacji. Dlatego konieczne jest zwrócenie uwagi na te kwestie już na etapie doboru słów kluczowych. Kiedy postawisz na frazy o mniejszej konkurencyjności, wtedy przebicie się na wyższe pozycje w Google stanie się łatwiejsze i szybsze. Jeśli działasz lokalnie, to koniecznie postaw na pozycjonowanie lokalne oraz zadbaj o optymalizację witryny.

Raczej nie jest możliwe podanie z góry ceny za działania SEO. W końcu pozycjonowanie sklepu Ebexo zależy od tak wielu różnych czynników – autorytetu witryny, stopnia zoptymalizowania sklepu, wyboru słów kluczowych, konkurencji w danej branży i regionie itd. Zatem chętnie wykonamy dla Ciebie wycenę, ale wcześniej potrzebujemy kilku informacji o Twoich celach, dotąd podjętych działaniach czy o samej firmie. Napisz do nas lub zadzwoń, aby dowiedzieć się, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu Ebexo. Zobacz więcej informacji na naszej stronie: Cennik pozycjonowania.

Już na początku współpracy z agencją SEO musisz zrozumieć, że pozycjonowanie to długoterminowy proces. Często na pierwsze efekty pozycjonowania trzeba czekać minimum 3 tygodnie, a czasem nawet ok. 2 miesiące. Sam proces jednak niemal się nie kończy, gdyż najpierw walczysz o dotarcie na pierwszą stronę wyników wyszukiwań, później o pozycję w TOP3, pierwszą pozycję, aż wreszcie o jej utrzymanie.

Istnieje wiele sposobów, aby znaleźć słowa kluczowe, które przyniosą Ci najwięcej korzyści. Najlepiej sprawdzą się jednak specjalne narzędzia, np. Planer Słów Kluczowych. Dobrym rozwiązaniem będzie też analiza konkurencji czy sprawdzenie propozycji fraz u góry pola wyszukiwania, czy na samym dole już w trakcie samego szukania słów kluczowych w Google.

Jak pozycjonować stronę opartą na Ebexo?

Pozycjonowanie sklepu na Ebexo wymaga podjęcia kilku bardzo istotnych kroków. Przy tym wszystkim konieczna jest regularność i stworzenie przemyślanego planu. W końcu sekretem skuteczności pozycjonowania jest przede wszystkim długoterminowe działanie. Zatem przekonaj się, jakie kroki musisz podjąć, aby osiągnąć sukces.

Jak pozycjonować stronę Ebexo – krok po kroku:

  1. Rozpocznij od sprawdzenia kilku elementów technicznych, takich jak
  • czy strona została już zindeksowana w Google?
  • czy plik robots.txt został stworzony poprawnie?
  • czy sklep został połączony z GA i GSC?
  • czy została wygenerowana mapa witryny?
  1. Wykonaj analizę słów kluczowych:

To jeden z pierwszych i najważniejszych kroków, który polega na wytypowaniu najbardziej dopasowanych do Twojego biznesu słów kluczowych. To właśnie one są wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce Google, zatem przemyślane wybranie ich staje się bardzo ważne.

Kieruj się także liczbą wyświetleń oraz ich konkurencyjnością, aby wiedzieć, które frazy Ci się opłacają, a z których lepiej zrezygnować. Zwróć uwagę na to, że słowa kluczowe dzielą się na kilka rodzajów – brandowe, ogólne, długi ogon oraz na lokalne. Zastanów się, jakie spośród nich przyniosą Ci największą widoczność i nowych klientów.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie Ebexo 10
long-tail Ebexo SEO 10
    1. Następnie napisz teksty na podstrony:

Google zwraca dużą uwagę na to, czy na stronie bądź w sklepie znajdują się unikalne i wartościowe treści. Koniecznie zadbaj też o to, żeby ich długość nie była krótsza niż 300 wyrazów. W sposób przemyślany, ale też niezbyt nachalny wpleć do tekstów wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu strony produktowe czy podstrony będą walczyły o TOP3 w wyszukiwarce Google.

    1. Zajmij się też optymalizacją techniczną na stronie:
  • ustaw unikalne tytuły na każdą podstronę,
  • stwórz meta opisy,
  • zastosuj hierarchizację nagłówków H1-H3, przy czym nagłówek H1 powinien pojawić się na podstronie tylko raz.
    1. Nie zapomnij też o tym, jak ważne jest zdobywanie linków zewnętrznych. Dzięki nim Twoja witryna będzie pięła się w górę, a domena zyska większą wiarygodność w Google.

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na Ebexo.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

Ebexo a pozycjonowanie - wady i zalety

Ebexo – zalety Ebexo – wady
Możliwość tworzenia linków kanonicznych Brak kreatora szablonów
Dostęp do pliku robots.txt Płatny CMS
Możliwość tworzenia przekierowań 301 i strony błędu 404
Generowanie mapy witryny

Wykorzystywane narzędzia

Podczas pozycjonowania korzystamy z wielu różnych narzędzi, poznaj kilka przykładowych: