Ahrefs

Co to jest Ahrefs? – Definicja

Ahrefs to jedno z narzędzi używanych w branży SEO oraz marketingu internetowego. Narzędzie Ahrefs służy do analizowania profilu linkowania. Z jego pomocą możemy zebrać informacje dotyczące linków przychodzących, znanych także jako backlink, a równocześnie zmierzyć parametry i jakość poszczególnych odnośników.

Jakie są kluczowe funkcje narzędzia Ahrefs?

Specjalna sekcja Site Explorer umożliwia badanie ruchu organicznego poprzez monitorowanie słów kluczowych, na jakie wyświetla się konkurencja. Dodatkowo, z pomocą narzędzia Ahrefs można sprawdzić, jakie witryny linkują do stron internetowych firm z podobnej branży. Wskaźniki takie jak DR czy URL Rating, wyrażone w skali punktowej, pozwalają na sprawdzenie profilu linkowania URL i domeny, będącego jednym z czynników rankingowych Google.

Czy ta definicja była pomocna?
  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Powiązane wpisy na blogu