Ahrefs

Co to jest Ahrefs? – Definicja

Ahrefs to jedno z narzędzi używanych w branży SEO oraz marketingu internetowego. Narzędzie Ahrefs służy do analizowania profilu linkowania. Z jego pomocą możemy zebrać informacje dotyczące linków przychodzących, znanych także jako backlink, a równocześnie zmierzyć parametry i jakość poszczególnych odnośników.

Jakie są kluczowe funkcje narzędzia Ahrefs?

Specjalna sekcja Site Explorer umożliwia badanie ruchu organicznego poprzez monitorowanie słów kluczowych, na jakie wyświetla się konkurencja. Dodatkowo, z pomocą narzędzia Ahrefs można sprawdzić, jakie witryny linkują do stron internetowych firm z podobnej branży. Wskaźniki takie jak DR czy URL Rating, wyrażone w skali punktowej, pozwalają na sprawdzenie profilu linkowania URL i domeny, będącego jednym z czynników rankingowych Google.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej