URL Rating

Co to jest URL Rating? – Definicja

URL Rating to jeden ze wskaźników, dostępny w popularnym narzędziu do analizowania stron Ahrefs. Pozwala on na analizę jakości profilu linkowania prowadzącego do wskazanej strony internetowej.

Jak odczytać wskaźnik URL Rating?

Parametr ten przyjmuje wartości od 1 do 100. Im niższa wartość, tym słabsza jest kondycja linkowania strony. Strony mogące się pochwalić wysoką jakością linkowania według tego wskaźnika oceniane są na 100. Według autorów narzędzia, parametr ten jest skorelowany z rankingiem Google i pozwala skutecznie oceniać jakość odnośników prowadzących do analizowanej strony.

URL Rating - definicja

Czym różni się od Domain Rating?

URL Rating może zostać sprawdzony zarówno dla strony głównej, jak i poszczególnych podstron danej witryny. Ze względu na różnice w bazie odnośników prowadzących na adresy poszczególnych podstron parametr ten może przyjmować różne wartości w obrębie tej samej strony. Domain Rating natomiast jest jednakowe dla całej domeny i obrazuje jej całościową kondycję w kontekście linkowania zewnętrznego.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak stworzyć sklep internetowy przy pomocy kreatora stron www?

Jak stworzyć sklep internetowy przy pomocy kreatora stron www?

Rynek zakupów online nieprzerwanie rośnie. Z raportu „E-commerce w Polsce 2020” stworzonego przez Gemius Polska wynika, że już 73% użytkowników internetu robi zakupy za pośrednictwem sieci. To aż o 11 punktów procentowych więcej niż rok temu! Założenie sklepu internetowego jest więc zdecydowanie dobrym pomysłem na biznes. Jakiego narzędzia użyć do stworzenia sklepu online? W tym wpisie postaramy się pokazać, jak wykorzystać do tego kreator stron www.

Czytaj więcej
Jak pozycjonować PDFy w Google?

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że za pomocą jednego kliknięcia w sieci możemy znaleźć potrzebne materiały: e-booki, poradniki, samouczki, czy instrukcje, które najczęściej udostępniane są w formie plików PDF. Jeśli zastanawiasz się, jak trafić do użytkowników z wysokiej jakości treścią i przydatnymi materiałami, to zobacz, na czym polega pozycjonowanie PDF i w jaki sposób optymalizować pliki w tym formacie!

Czytaj więcej
O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej