URL Rating

Co to jest URL Rating (UR)? – Definicja

URL Rating (UR) to jeden ze wskaźników, dostępny w popularnym narzędziu do analizowania stron Ahrefs. Pozwala on na analizę jakości profilu linkowania prowadzącego do wskazanej strony internetowej.

Jak odczytać wskaźnik URL Rating?

Parametr ten przyjmuje wartości od 1 do 100. Im niższa wartość, tym słabsza jest kondycja linkowania strony. Strony mogące się pochwalić wysoką jakością linkowania według tego wskaźnika oceniane są na 100. Według autorów narzędzia, parametr ten jest skorelowany z rankingiem Google i pozwala skutecznie oceniać jakość odnośników prowadzących do analizowanej strony.

URL Rating - definicja

Czym różni się od Domain Rating?

URL Rating może zostać sprawdzony zarówno dla strony głównej, jak i poszczególnych podstron danej witryny. Ze względu na różnice w bazie odnośników prowadzących na adresy poszczególnych podstron parametr ten może przyjmować różne wartości w obrębie tej samej strony. Domain Rating natomiast jest jednakowe dla całej domeny i obrazuje jej całościową kondycję w kontekście linkowania zewnętrznego.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej