URL Rating

Czym jest URL Rating? – Definicja

URL Rating to jeden ze wskaźników, dostępny w popularnym narzędziu do analizowania stron Ahrefs. Pozwala on na analizę jakości profilu linkowania prowadzącego do wskazanej strony internetowej.

Jak go odczytać?

Parametr ten przyjmuje wartości od 1 do 100. Im niższa wartość, tym słabsza jest kondycja linkowania strony. Strony mogące się pochwalić wysoką jakością linkowania według tego wskaźnika oceniane są na 100. Według autorów narzędzia Ahrefs URL Rating jest skorelowany z rankingiem Google i pozwala skutecznie oceniać jakość odnośników prowadzących do analizowanej strony.

Czym różni się od Domain Rating?

URL Rating może zostać sprawdzony zarówno dla strony głównej, jak i poszczególnych podstron danej witryny. Ze względu na różnice w bazie odnośników prowadzących na adresy poszczególnych podstron parametr ten może przyjmować różne wartości w obrębie tej samej strony. Domain Rating natomiast jest jednakowe dla całej domeny i obrazuje jej całościową kondycję w kontekście linkowania zewnętrznego.

  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.