URL Rating

Co to jest URL Rating (UR)? – Definicja

URL Rating (UR) to jeden ze wskaźników, dostępny w popularnym narzędziu do analizowania stron Ahrefs. Pozwala on na analizę jakości profilu linkowania prowadzącego do wskazanej strony internetowej.

Jak odczytać wskaźnik URL Rating?

Parametr ten przyjmuje wartości od 1 do 100. Im niższa wartość, tym słabsza jest kondycja linkowania strony. Strony mogące się pochwalić wysoką jakością linkowania według tego wskaźnika oceniane są na 100. Według autorów narzędzia, parametr ten jest skorelowany z rankingiem Google i pozwala skutecznie oceniać jakość odnośników prowadzących do analizowanej strony.

URL Rating - definicja

Czym różni się od Domain Rating?

URL Rating może zostać sprawdzony zarówno dla strony głównej, jak i poszczególnych podstron danej witryny. Ze względu na różnice w bazie odnośników prowadzących na adresy poszczególnych podstron parametr ten może przyjmować różne wartości w obrębie tej samej strony. Domain Rating natomiast jest jednakowe dla całej domeny i obrazuje jej całościową kondycję w kontekście linkowania zewnętrznego.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej