.animate-view{opacity: 1 !important;}

Panda (Algorytm Panda)

Co to jest algorytm Panda? – Definicja

Panda to wprowadzony w 2011 roku algorytm, którego głównym zadaniem jest zwiększenie widoczności stron internetowych wysokiej jakości, przy jednoczesnym obniżaniu rankingu stron zawierających krótkie, zduplikowane, przybierające formę spamu treści. Algorytm Google Panda ocenia treści publikowane na stronach internetowych, wybierając te najbardziej rzetelne, dopasowane pod zapytania użytkowników.

Algorytm panda definicja

Jak to działa w praktyce?

Wyobraź sobie, że prowadzisz bloga, na którym publikujesz recenzje książek. Każdy z przygotowanych przez Ciebie tekstów to zlepka opisów, które znalazłeś na innych witrynach, a dodawane przez Ciebie wpisy są raczej krótkie i przesycone słowami kluczowymi. Dla porównania, odwiedzany przez Ciebie konkurencyjny serwis publikuje posty zawierające unikalne, niepowielane, wyczerpujące dany temat treści. Algorytm Google Panda zdecydowanie lepiej oceni stronę zawierającą oryginalne treści, zapewniając jej lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM