Panda (Algorytm Panda)

Co to jest algorytm Panda? – Definicja

Panda to wprowadzony w 2011 roku algorytm, którego głównym zadaniem jest zwiększenie widoczności stron internetowych wysokiej jakości, przy jednoczesnym obniżaniu rankingu stron zawierających krótkie, zduplikowane, przybierające formę spamu treści. Algorytm Google Panda ocenia treści publikowane na stronach internetowych, wybierając te najbardziej rzetelne, dopasowane pod zapytania użytkowników.

Algorytm panda definicja

Jak to działa w praktyce?

Wyobraź sobie, że prowadzisz bloga, na którym publikujesz recenzje książek. Każdy z przygotowanych przez Ciebie tekstów to zlepka opisów, które znalazłeś na innych witrynach, a dodawane przez Ciebie wpisy są raczej krótkie i przesycone słowami kluczowymi. Dla porównania, odwiedzany przez Ciebie konkurencyjny serwis publikuje posty zawierające unikalne, niepowielane, wyczerpujące dany temat treści. Algorytm Google Panda zdecydowanie lepiej oceni stronę zawierającą oryginalne treści, zapewniając jej lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Czy ta definicja była pomocna?
(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej