Thin content

Co to jest thin content? – Definicja

Thin Content – to w ogólnym ujęciu treści niskiej jakości, z którymi mamy do czynienia w internecie. To przede wszystkim krótkie teksty zawierające błędy merytoryczne, gramatyczne, ortograficzne, czy składniowe. Są one zwykle mało czytelne i niezbyt atrakcyjne, przez co spada jakość strony, na których są umieszczone.

Thin content definicja

Jak to widzi Google?

Wyszukiwarka Google znacznie szerzej pojmuje treści niskiej jakości. Są to teksty, które zawierają za dużo słów kluczowych czy pozycjonowane są na złe frazy. Czasami brakuje w nich także wyróżnienia graficznego istotnych fragmentów, co niekorzystnie wpływa na działania SEO. Thin content to również bloki ciągłego tekstu, które nie są podzielone na akapity i nie mają nagłówków – opis nieprzyjazny dla użytkownika, co do którego można mieć podejrzenia, że nie jest wartościowy (czyli spam). Do tej grupy należy zaliczyć również treści generowane automatycznie oraz tekst ukryty.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej