Thin content

Co to jest thin content? – Definicja

Thin Content – to w ogólnym ujęciu treści niskiej jakości, z którymi mamy do czynienia w Internecie. To przede wszystkim krótkie teksty zawierające błędy merytoryczne, gramatyczne, ortograficzne, czy składniowe. Są one zwykle mało czytelne i niezbyt atrakcyjne, przez co spada jakość strony, na których są umieszczone.

Thin content definicja

Jak to widzi Google?

Wyszukiwarka Google znacznie szerzej pojmuje treści niskiej jakości. Są to teksty, które zawierają za dużo słów kluczowych czy pozycjonowane są na złe frazy. Czasami brakuje w nich także wyróżnienia graficznego istotnych fragmentów, co niekorzystnie wpływa na działania SEO. Thin content to również bloki ciągłego tekstu, które nie są podzielone na akapity i nie mają nagłówków – opis nieprzyjazny dla użytkownika, co do którego można mieć podejrzenia, że nie jest wartościowy (czyli spam). Do tej grupy należy zaliczyć również treści generowane automatycznie oraz tekst ukryty.

  5,00 / 5 ( 1 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.