Thin content

Co to jest thin content? – Definicja

Thin Content – to w ogólnym ujęciu treści niskiej jakości, z którymi mamy do czynienia w internecie. To przede wszystkim krótkie teksty zawierające błędy merytoryczne, gramatyczne, ortograficzne, czy składniowe. Są one zwykle mało czytelne i niezbyt atrakcyjne, przez co spada jakość strony, na których są umieszczone.

Thin content definicja

Jak to widzi Google?

Wyszukiwarka Google znacznie szerzej pojmuje treści niskiej jakości. Są to teksty, które zawierają za dużo słów kluczowych czy pozycjonowane są na złe frazy. Czasami brakuje w nich także wyróżnienia graficznego istotnych fragmentów, co niekorzystnie wpływa na działania SEO. Thin content to również bloki ciągłego tekstu, które nie są podzielone na akapity i nie mają nagłówków – opis nieprzyjazny dla użytkownika, co do którego można mieć podejrzenia, że nie jest wartościowy (czyli spam). Do tej grupy należy zaliczyć również treści generowane automatycznie oraz tekst ukryty.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej