Thin content

Co to jest thin content? – Definicja

Thin Content – to w ogólnym ujęciu treści niskiej jakości, z którymi mamy do czynienia w internecie. To przede wszystkim krótkie teksty zawierające błędy merytoryczne, gramatyczne, ortograficzne, czy składniowe. Są one zwykle mało czytelne i niezbyt atrakcyjne, przez co spada jakość strony, na których są umieszczone.

Thin content definicja

Jak to widzi Google?

Wyszukiwarka Google znacznie szerzej pojmuje treści niskiej jakości. Są to teksty, które zawierają za dużo słów kluczowych czy pozycjonowane są na złe frazy. Czasami brakuje w nich także wyróżnienia graficznego istotnych fragmentów, co niekorzystnie wpływa na działania SEO. Thin content to również bloki ciągłego tekstu, które nie są podzielone na akapity i nie mają nagłówków – opis nieprzyjazny dla użytkownika, co do którego można mieć podejrzenia, że nie jest wartościowy (czyli spam). Do tej grupy należy zaliczyć również treści generowane automatycznie oraz tekst ukryty.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej